וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: חיסלה ארוחה של 7,500 קלוריות ו-42 סוגי מאכלים ב-10 דקות

22.9.2023 / 0:08

אכלנית מקצוענית בת 33 שברה את השיא לאכילה של ה"ארוחה מהשטן" בבית קפה הונגרי באנגליה. וזה לא השיא הראשון שהיא שוברת באכילה. "רק שני אנשים עד כה הצליחו בכלל לסיים את הארוחה הזו", העיד הבעלים. צפו בשיאים

אכלנית מקצוענית מחסלת ארוחת בוקר ענקית בעשר דקות/@LeahShutkever/videos

ליאה שוטקבר היא אכלנית מקצוענית שבמבט ראשון אולי נראית כמו בחורה רגילה לגמרי, אלא שמדובר כעת בשיאנית העולם החדשה באכילה הכי מהירה של ארוחת בוקר.

שוטקבר העלתה סרטון לחשבון היוטיוב שלה בו היא חשפה כיצד היא שוברת את שיא המהירות באכילה של ארוחה מפלצתית שכוללת לא פחות מ-42 פריטי מזון ומכילה 7,500 קלוריות.

ליאה, בת 33 מבירמינגהאם, חיסלה את הארוחה הזו בתוך 10 דקות ו-15 שניות בבית קפה הונגרי. היא ניפצה את השיא הקודם שלטענת בעלי המקום עמד עד כה על 11 דקות ו-55 שניות.

אז מה כוללת הארוחה הזו שזכתה לכינוי "ארוחת בוקר של השטן"? ובכן, זו לא ארוחת בוקר של חביתה וירקות כמו שרובכם מכירים. מדובר בארוחה שכוללת שש נקניקיות, שש פרוסות של בייקון, שש ביצי עין, שישה האש בראונס,, שש חתיכות של נקניקיית דם פודינג שחור, שש מנות של שעועית מבושלת, שש עגבניות ושש פטריות ענקיות. כל זה בא עם שש פרוסות של לחם קלוי.

כך היא עשתה את זה

אתם חושבים שזה קל? טום אלורד, הבעלים של בית הקפה סיפר: "יש מעל 100 אנשים שניסו את זה, אבל רק שני אנשים הצליחו לסיים את הארוחה הזו. היה בחור שניסה את זה לאחרונה והוא סיים את הארוחה בתוך 53 דקות ו-42 שניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

וזה לא השיא הראשון שהיא שברה

ואם תהיתם איך זה משפיע על הגזרה שלה..

אריק קאסל, בן ה-45, הוא אחד האנשים שניסו את האתגר הזה לאחרונה, אבל נכנע די מהר: "חשבתי שאני יכול לחסל את הארוחה הזו, אבל ויתרתי אחרי 45 דקות. חשבתי שהחגורה שלי עומדת להיקרע. זו ממש ארוחה מהשטן כמו שהם מכנים אותה".

ליאה עצמה סיכמה את הארוחה ואמרה: "הצוות והקהל היו באמת מקסימים וזו הייתה חוויה ממש חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully