וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"או מיי גאד, אני רוצה לעבור אליכם": כשאנשים מהעולם ניסו חטיף ישראלי

20.9.2024 / 0:00

מבחן רשת אכזרי, למתנסים ולצופים כאחד

ביקור במפעל במבה של אסם בקריית גת/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: נועה לוי

נכון, הרשת די מלאה בסרטונים דומים והמהלך לא מבטא מקוריות גדולה מדי, אבל מדי פעם מגיעה איזו הבלחה שגורמת לנו לעצור, לצפות בריכוז, לצפות שוב, לשלוח לחברים שיצפו, ואז לצפות עוד קצת.

כי הקומבינציה הזאת - חטיפים שכל אחד ואחת מאיתנו גדלו איתם ועליהם מול אנשים מכל רחבי העולם שמעולם לא נתקלו בהם - היא בעירה המאיימת להתפשט לשריפה, ולכל הפחות אש.

כמו במקרה הזה, בקיצור:

אש. מבחן הטעימה של ג'ף גורדון

@talkisrael We had @בן גורדון | Ben Gordon ♬ original sound - TalkIsrael Creators

בן גורדון המצוין נשלח על ידי TalkIsarel לבדוק את אחת הסוגיות החשובות ביותר על סדר היום, במיוחד בימים כאלה שבהם כותרות החדשות מפוהקות למדי, והחיים הרי נטולי אירועים דרמטיים.

הוא הצטייד בקולקציה מרשימה של חטיפים, ויצא לשוטט במקום עבודתו, מתקיל קולגות ומתעד התרחשות אנתרופולגית, לא פחות. התוצאה הייתה מעניינת בואכה מרתקת, מסקרנת בואכה מעצבנת, ובעיקר מצחיקה עד כדי WTF.

sheen-shitof

הסוד המפתיע שהתגלה במפעל הבמבה

מה באמת מכיל החטיף האהוב?

בשיתוף אסם-נסטלה
סרטון רשת של בן גורדון ו-TalkIsrael מציג טעימה של חטיפים מישראל על ידי אזרחי מדינות בעולם. צילום מסך, מערכת וואלה
על מה את מדברת??? טועמת אמריקנית מול ביסלי/מערכת וואלה, צילום מסך

"פשוט אין לזה טעם", הודתה בצחוק המשתתפת הראשונה בשעשועון האכזרי שהושיטה ידה לתוך שקית במבה, "אולי חמאת בוטנים". עובדת אמריקנית ניגשה לביסלי גריל, הכריזה "OK" בלבד וסייגה כי "אין לזה באמת הרבה טעם", מותירה אותנו מעט המומים באשר לפערי הבלוטות, ואילו עמית טורקי התחבר יותר, השווה את זה לפסטה ולצ'יפס, ונותר עם השקית כולה. של הביסלי. את הבמבה גם הוא לא אהב.

עוד בנושא
צפו: מה קרה כשנתנו לאמריקאים לטעום אוכל ישראלי?

ילדים טועמים רגל קרושה לראשונה בחייהם

העניינים התחממו כמה שניות לאחר מכן, כשהתברר שכל המלעיזים המשיכו באופן אוטומטי למשוך במבה מהשקית, מודים שהם "לא יכולים להפסיק", והתלהטו לגמרי מול טסט של במבה במילוי קרם נוגט. בקצרה - הקולומביאנית התחברה, ואילו האוקראיני אמר שגם במולדתו יש משהו דומה, תוך הענקת ציון 10, לא פחות. מיד לאחר מכן, לכד השילוב המתוק-מלוח המוכר גם עובד רומני. "או מיי גאד", הכריז וסיכם פחות או יותר את המשימה כולה, "אני רוצה לעבור לישראל".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully