וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד המפתיע שהתגלה במפעל הבמבה: מה באמת מכיל החטיף האהוב?

בשיתוף אסם-נסטלה

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 7:23

שני חובבי במבה מושבעים חושפים את סודות הייצור של החטיף המיתולוגי במפעל אסם ומגלים את הפשטות המפתיעה והאיכות הקפדנית שמאחורי החטיף האהוב בישראל

בווידאו: ביקור מיוחד במפעל במבה/עריכה: גלעד מן מנהיים

במבה - שם שמעורר תיאבון אצל רבים מאיתנו. אך מה באמת עומד מאחורי החטיף האהוב שמלווה את הישראלים כבר שנים רבות? כדי לגלות את התשובה, שלחנו שני חובבי במבה מושבעים למסע מרתק בלב ליבו של מפעל הבמבה.

חיים, סטודנט בן 23, מגדיר את עצמו כמי ש"מת על במבה" מגיל צעיר. "אפשר להגיד שבמבה זה מה שמחזיק אותי ביום יום", הוא מספר. לצידו, פאולינה, אם לשני ילדים צעירים שמאוד אוהבים במבה. "הם מתים על במבה, ואני מתה לדעת מה יש בחטיף הזה", היא מודה בסקרנות.

המסע מתחיל בקו הייצור, שם מתגלה להפתעתם של חיים ופאולינה כי הסוד טמון בפשטות. "אנחנו מנפחים תירס ומצפים אותו - זה כל התהליך", מסבירה אחת העובדות במפעל. חיים, בהתלהבות, מכריז: "אנסה להכין את זה בבית!" אך העובדת המנוסה מגיבה: "נראה אם תצליח".

הרגע המרגש מגיע כשחיים ופאולינה מקבלים הזדמנות לטעום במבה טרייה וחמה, ישר מהמכונה.

חמוטל פת ישראלי, טכנולוגית במפעל הבמבה של אסם, מסבירה את הפילוסופיה מאחורי הייצור: "לנו באסם חשוב להביא לצרכן את המוצר האיכותי ביותר. זה מתחיל בחומרי גלם איכותיים, ממשיך בבקרת איכות לאורך כל הקו כדי להביא מוצר איכותי לצרכן, וכל זה בלי להתפשר על הטעם".

seperator

הביקור במפעל הבמבה של אסם מראה כיצד תהליך ייצור פשוט לכאורה, המבוסס על ניפוח תירס וציפויו, יכול ליצור את אחד החטיפים האהובים ביותר בישראל. עבור מיליוני ישראלים, הבמבה היא לא רק חטיף - היא חלק בלתי נפרד מהזהות הקולינרית הלאומית, וכעת, גם דוגמה לתעשייה ישראלית המקפידה על איכות.

בשיתוף אסם-נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • אסם
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully