וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנצלת, החזיר חטף לו את ההמבורגר": סיפורה של הזמנת וולט אומללה בחיפה

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:16

כי יש עיכובים, ויש עיכובים

בוודאו: להקת חזירים במרכז הכרמל בחיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

צרכן משלוחי אוכל נורמטיבי יכול להצביע בקלות על האתגרים הרבים (וגם לאופן שבו מתמודדים עם האתגרים האלה, אבל זה כבר לכתבות אחרות) שעמם מתמודדים שליחי וולט. מצב הפקקים והדרכים, למשל, הפתעות מזג האוויר, אפילו דרישות משונות במיוחד של לקוחות פחות קלים.

כזה, אבל, עוד לא ראינו. ובשבוע שבו התקיימה סערת "הפתיתים של אחמד טיבי", ברור שנקבל גם פרשה המשלבת המבורגרים, חזירים והתנצלות כנה של נציגת שירות.

חיפה: חזיר חטף המבורגר משליח וולט בשכונת רמות רמז. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ברחוב כבר 20 דקות". הדיאלוג עם נציגת וולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך היה: משלוח המבורגר נחוץ במיוחד שעשה דרכו לשכונת רמות רמז בחיפה התעכב מספיק זמן כדי שהמזמין הרעב יברר מה קורה מול שירות הלקוחות של פלטפורמת המשלוחים.

"אני רואה שהשליח בדרך והוא צריך להגיע בדקות הקרובות", הבהירה הנציגה, "אני כמובן כאן איתך עד לקבלת ההזמנה". פלוס אימוג'י כמובן. איך אפשר בלי.

"הוא נמצא ברחוב כבר עשרים דקות", השיב.

"אני כבר מבררת איתו", הגיבה, במה שהפך לסיטואציה מעט מותחת.

ואז הגיעה התשובה.

"אני מתנצלת, אני בדיוק עם השליח", כתבה, "הוא ברחוב ובדיוק כשהוא בא לקחת לך את ההזמנה, חזיר תקף אותו וחטף את השקית. אני ממש מתנצלת".

המזמין עצמו הגיב לפניית וואלה! בהומור הנחוץ לאירועים מעין אלה, והדגיש כי "זה היה יכול להיות מצחיק יותר אם הייתי לוקח תוספת בייקון". וולט עצמה אישרה את ההתרחשות, ושלחה לו כמובן את ההזמנה מחדש.

חזירות לשמה

דיירי הקבע הגדולים (מאוד) של חיפה

לכתבה המלאה
חזיר בר, חיפה. Giphy
ללא בייקון, בינתיים. חזיר בר רעב לא פחות בחיפה/Giphy

סוגיית חזירי הבר המשוטטים ברחבי חיפה מדירה שינה מתושביה - וגם מראשיה, אם כי כנראה במידה פחותה - במשך שנים, עד כדי הפיכתה לנושא אקוטי על סדר היום של הבחירות המוניציפליות הקרובות.

רבים מגדירים את מדיניותה של עינת קליש-רותם כחומלת מדי, מפנים לההשתלטות החזירית על שכונות המגורים של העיר, על שיטוטיהם החופשיים ועל כך שהם מטילים אימה על התושבים, ומגחיכים את חיפה כולה. לבד משליחים מסורים של וולט, למשל, גורמים החזירים לפגיעות רציניות יותר, לרבות פציעת נערה בת 14 בסוף השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully