וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי פתח סערת פתיתים מושלמת. הלוואי וזאת הייתה התחלה של בדיחה

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:22

בסך הכול ארוחת טעימות ישראלית מושלמת, כולל בחילה

בווידאו: בתמיכת הקואליציה: אושר חוק בטרומית של אחמד טיבי/ערוץ הכנסת

כמה מוסכמות כבר נותרו לנו פה, תגידו, שנה חדשה או לא שנה חדשה? הוויכוח הפומבי שהוא חיים במדינת ישראל שאב פנימה את צה"ל לפני חודשים, ההייטק הפך כבר מזמן לעניין של פוזיציה וממש לאחרונה העזה קולגה ספרדייה להצהיר, בי נשבעתי, שעגבניות השרי שלהם "הכי טובות בעולם". ציטוט מדויק.

המדריך המושלם לפתיתים (מושלמים)
12 מתכוני פתיתים שאתם חייבים לאמץ (כולל ההוא שתמיד מצליח)

לתוך כל הקלחת הזאת - וזה בוודאי לא יהיה משחק המילים היחידי פה - נהנה להיכנס ח"כ אחמד טיבי, עם ציוץ שהוא בו-זמנית הטרלה גאונית, אמת מסוימת וטרללת מוחלטת.

או במילים אחרות - קבלו את האייטם הראשון בהיסטוריה שכולל את התגיות "פתיתים" ו"אחמד טיבי". ראשון, וכנראה גם לא האחרון. בכל זאת ישראל, מדינה שבה התקיימה פעם קומבינציית "פתיתים" + "שרה נתניהו".

"מה נשאר לכם?". ציוץ המריבה של טיבי

"אפרופו בן גוריון וסגירת חשבון היסטורית", כתב טיבי בעקבות הצתת פסלו של ראש הממשלה הראשון בחוף הים של תל אביב, "שנים נטען כי 'פתיתי בן גוריון' הם מאכל ישראלי מקורי. אז לא. פתיתים אלה הם בעצם 'מפתול' פלסטיני. (مفتول), הרי הוא קוסקוס ( צפון אפריקה)".

כהרגלו, הוא לא הסתפק בסכין הננעצת (מטאפורית, רבנו מספיק ליום אחד) בבטנה של אומה, וסובב. "מה נשאר לכם, קרמבו? (קרמבו הוא מאכל שייצרו בדנמרק במאה ה-19). ואני אוהב מפתול של אמא שעושה אותו ידנית".

צאו ולמדו

המדריך המלא לפתיתים המושלמים

לכתבה המלאה
ח"כ אחמד טיבי מטעם מפלגת תע"ל.. ראובן קסטרו
התשוקה לפתיתים. טיבי/ראובן קסטרו

כצפוי, עורר הציוץ את המהומה שראויה לנו, עם כרבע מיליון צפיות, ומעט פחות מאלף תגובות, רובן מלומדות ומנצלות את ההזדמנות לכדי פינג-פונג קולינרי-תרבותי מעשיר, על סף האינטלקטואלי.

ברור.

"תיכף תאשים את איתן טיבי שגנב לך את שם המשפחה", עקץ אחד המגיבים בעוד אחרים ניסו להשיב עם אמיתות היסטוריות, ולטעון לגניבות דומות על כביש האוכל הדו-סטרי (סופגניות? לשם הגענו?!). אחרים הגיעו מהר מאוד, מהר מדי כנראה, לכדי "אין דבר כזה עם פלסטיני" (ואני עדין), וטיבי עצמו, שניסה בתחילה להגיב ברמת הטון המדויקת והנחוצה לסוגיות שכאלה, איבד סבלנות, הבהיר כי מעולם לא חפץ בבמבה (אמיתי לגמרי) ועקץ שוב, הפעם עם מצות. אאוץ'.

בתמצית, ארוחת טעימות ישראלית מושלמת, מהכנסת ועד הרשת.

שרה נתניהו. מהדרות חדשות ערוץ 10, מערכת וואלה! NEWS
"שקר וכזב". סערת הפתיתים של שרה נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, מהדרות חדשות ערוץ 10

הפתיתים נגררו כבר בעבר בעל כורחם לשדה הבישולים הפוליטי בעקבות תימלול אחת מחקירותיה של נתניהו, שבה תהתה בקול רם (אם כי כאן מדובר בעניין יחסי בלבד) אם "זו נשמעת לך סיטואציה הגיונית שמכינים לי פתיתים למרות שביקשתי דג? למה מגיע לי לאכול פתיתים?".

הרשת התגייסה גם אז לענייניה, סיפקה טיפים רבים, מדריכים והמלצות, וחשפה גם הצהרות אהבה רבות באשר למאכל המקומי (כן, ח"כ טיבי, מקומי, אמרתי את זה, כי אף אחד לא המציא שום דבר, חוץ מאלה שבאמת המציאו משהו, והם לרוב מאיטליה). בסופו של דבר, וכך יש לקוות יקרה גם הפעם, עברה האש לחרוך עולם תוכן אחר, טעים פחות, רקוב יותר. בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully