וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונדיטוריה פומו: "איך לא חשבו על זה קודם", המהדורה המושחתת

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 7:32

מה שקורה כשהלקוחות לא רוצים לראות את הסוף של הקינוח

קונדיטוריה פומו (POMO)/קונדיטוריה פומו (POMO)

כמו רבים מהרעיונות הכי עובדים בחיינו, גם הקונדיטוריה של קבוצת פומו התחילה מבסיס העוגה ובנתה את עצמה למעלה. מהר, אבל בלי לחץ. גבוה, אבל כזה גובה שהקריסה היחידה שמאיימת עליך קשורה לכף המסתערת פנימה.

והבסיס הזה היה - כמה פשוט ככה הגיוני - לקוחות שמסיימים ארוחה בקינוח (ברור שבקינוח) ורוצים להמשיך את המתוק הביתה. הגיוני, לא? ובכל זאת, הגיוני ככל שיהיה, כל כך חסר כאן. "איך לא חשבו על זה קודם?", המהדורה המושחתת.

קונדיטוריה פומו (POMO). גל זהבי,
הכי הגיוני שיש. קונדיטוריה פומו/גל זהבי

וכך, ביקוש אחר ביקוש, התעניינות מנומסת אחר התעניינות אסרטיבית יותר, נולדה הקונדיטוריה. היא חצי-פיזית. כלומר, קיימת ממש בעולמנו אבל אינה פועלת כיעד בפני עצמו, עם ויטרינה נאמר, זמינה לאיסופים עצמיים אבל לא מתפקדת כחנות לעוברי אורח. אולי גם זה יבוא. אפשר לקוות, לא?

הרעיון היה לשרת היטב את הקבוצה, המחזיקה בפומו עצמה, במסעדת בר איטליה המצליחה בנתניה, וגם בקפה נאפו המצוין בקריית אונו, ובעיקר לשרת היטב עוד יותר את אורחיה, מבקריה ולקוחותיה החוזרים.

"הקינוחים שלנו עובדים מאוד טוב עם הלקוחות, והם אמרו שהם רוצים הביתה", הוסבר בקבוצה, "אנחנו בסך הכול רצינו להיענות לבקשה הזאת, שהיא גם מחמאה גדולה עבורינו וגם הזדמנות להעמיק את הקשר איתם".

קצת צבע למגדלים

איטלקית עם מבטא ישראלי שיודעת לעשות מקום לכולם

לכתבה המלאה
קונדיטוריה פומו (POMO). גל זהבי,
מחמאת הלקוחות. קונדיטוריה פומו/גל זהבי
מילפיי, קונדיטוריה פומו (POMO). גל זהבי,
אלף פיתויים. מילפיי של קונדיטוריה פומו/גל זהבי

הקולקציה ההתחלתית, שרצה בשבועות הספורים מאז הפתיחה, מהודקת ומבוססת ביקוש. היא כוללת, לעת עתה - כי ברור שיהיה כאן עוד, אין ברירה - "עוגת מסיבה" שוקולדית עתירת שכבות ומצופה סוכריות צבעוניות (208 שקלים), עוגת קפוצ'ינו (מוס שוקולד-קפה, קרמל ושנטי וניל-מסקרפונה, 152 שקלים), "לימונטו" (פיננסייר פיסטוק, שכבת קריספי פייטה פיסטוק ושוקולד לבן, קרמו לימון, קרם שנטי לימון, ציפוי "רושר" פיסטוק, 152 שקלים) ירקרקה-צהבהבה, וגם עוגת גבינה ושוקולד לבן (152 שקלים) צחורה, שמנתית וחגיגית.

לבד מאלה, יש גם "Precious Resberry" (עוגת מוס שוקולד לבן עם שכבות קונפי פטל-תות, וקרמו פטל-תות, 192 שקלים) פריזאית במראה, "עוגת שלגייה" מסחררת עם מרנג וקרם שמנת-וניל (168 שקלים), טארט פקאן וקרמל מלוח וגם צנצנות ענק רב-פעמיות ובהן מילפיי קרם פטיסייר וקרמל מלוח (174 שקלים) וטירמיסו נהדר, מתוק-מריר, מפודר בקקאו כהה ומהסוג הסמיך עד כדי "אני יודע שאכלתי כבר יותר מדי ואני לא יכול להפסיק" (178 שקלים, סדר גודל של ארוחה משפחתית המאכלסת כמה וכמה דורות של אכלנים סביב שולחן אחד).

אה, ויש גם מארז קינוחים אישיים מרובע (לימונטו, שוקולטו, קופי ברייק וטארט טופי קרמל, 108-118 שקלים) שעתיד להתרחב באפשרויות ההרכבה שלו, גלידוניות בעבודת יד (58-96 שקלים לעשר או עשרים יחידות), קינוחי ביס הרואים לנגד עיניהם הרמות כוסית ואירועים, וזה בוודאי לא הסוף. רק ההתחלה, כאמור.

קונדיטוריה פומו (POMO). גל זהבי,
להיט מההתחלה. עוגת יום הולדת של קונדיטוריה פומו/גל זהבי

הפורמט והפרטים הטכניים התקבעו לעת עתה סביב השעה 12:00 בצהרי כל יום. לפניה, ואתם תקבלו את המשלוח למחרת. אחריה, ותיאלצו לחכות יומיים. איסופים עצמיים אפשריים במסעדות הקבוצה, אבל הספונטניות המפורסמת שלכם לא תעזור פה. כל עוגה מורכבת ומוכנה כאן עם ההזמנה. מצד אחד תסכול הדורש תכנון מראש. מצד שני הבטחה יצוקה לטריות מקסימלית.

ההתפתחות הזאת, איטית ומדודה ומוקפדת ומשקיעה, באה לידי ביטוי בטלפונים אישיים כמעט לכל מזמין, התוהים איך היה כמובן, אבל גם איך הגיע (כדי לבחון כמה השתוללו השליח והאופנוע של השליח בדרך, ומה הייתה רמת שיתוף הפעולה של הקופסא) ומה עוד אפשר לשפר. כך, למשל, הפך הלימונטו מקינוח אישי לתבנית גדולה, ועוגת יום ההולדת הפתיעה עם ביקושים שהפכו אותה, לעת עתה, לפופולרית מכולן.

התקווה, באופן טבעי, היא לקחת את כל זה למקום משל עצמו, שעונה לאותם חשקים בדיוק, עם קצת יותר שחיתות של מעכשיו לעכשיו. עד אז, לכו על תכנון מראש ועל צנצנת הענק, ואל תעזו לשכוח כף.

seperator

פומו קונדיטוריה, ראשון-חמישי 10:00-17:00, שישי 10:00-14:00, רמת החייל, תל אביב, 03-6989809

  • עוד באותו נושא:
  • פומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully