וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע חרבות ברזל: העוגיות של רחל מאופקים הצילו חיים, ושברו את הרשת

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 14:14

רק אישה אחת, ותבנית אחת, הצליחו להעלות חיוך רגעי על הפנים הישראליות. בימים כאלה גם זה משהו

בווידאו: אופקים: שוטרים מנסים לחלץ בני ערובה תחת ירי בלתי פוסק/דוברות משטרת ישראל

איסנפור הכותרות השליליות ששוטפות את ישראל בימים האחרונים אינן מאפשרות הסדרת נשימה, וגם סיפורי הגבורה וההישרדות המדהימים נבלעים במהירות בזוועות. ובכל זאת, לרגע קצרצר אחד אך מתמשך, הצליחה רחל אדרי מאופקים לעשות את זה - לגרום לנו לחייך (מעט), אפילו לצחוק (מעט), ובעיקר לפנטז לשברירי שניות על אוכל (שוב, מעט).

והכלים? עוגיות וקפה כמובן.

רחל מאופקים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"העיקר שאני חיה". רחל אדרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"לא פחדתי בכלל בכלל. משכתי את הזמן ודיברתי איתם עברית וערבית", סיפרה הבוקר (שני) לוואלה!, תוך שהיא חושפת את הסוד שהניע את כל זה - מעמולים וקפה שחור.

"תנו להם בראש": אנשי האוכל של ישראל התגייסו גם הם למילואים
"מחבלים ניסו להיכנס לבית שלי, רעדתי כולי": רגעי האימה של אור יוסף
אה, והנה גם מתכון למעמולים כמובן. בכל זאת עוגיות מיתוס

"אני לא יודעת לאפות, הכול קנוי", צחקה אדרי וסיפרה כי בתה (חנית כהן, אופה מוכשרת שמשתפת מדי פעם מתכונים בקבוצת הפייסבוק "אמהות מבשלות ביחד") אפתה לה עוגיות תמרים לכבוד שמחת תורה. "יחד איתן עשיתי לו קפה טורקי של עלית. הוא אמר לי שהיה לו טעים, אז שאלתי למה הוא עושה את זה והוא ענה שהוא רוצה להיות שהיד", שיחזרה, "אמרתי לו שיעשה מה שהוא רוצה, ואז ראיתי שהבן שלי מתחת לבית וידעתי שהוא יציל אותי. יהיה טוב, העיקר שאני חיה".

רחל "משכה זמן" עד שחולצה

"הבאתי למחבלים שתייה. פינקתי אותם, צחקתי איתם"

לכתבה המלאה

ג'ורדן כמובן

אדרי ובעלה חולצו אתמול (ראשון) מביתם באופקים, לאחר כעשרים שעות ארוכות ודרמטיות שבהן הוחזקו כבני ערובה. "הייתה אזעקה ורצנו לממ"ד, ואז ראיתי חמישה מחבלים שוברים לנו את החלונות", סיפרה לוואלה!, "אמרו לנו שהם מהמשטרה, אבל הם דיברו בערבית. הם נכנסו, העלו אותי למעלה, חיטטו בארון ושברו הכול, כולל את הטלפונים שלנו".

החיטוט חשף כובעי משטרה ששיכים לבניה של אדרי, והוביל להסלמת הסיטואציה. "כיווני עליי נשק, וגם את הרימון מעל הראש. ניסיתי להשכיח מהם שיש לי ילדים שוטרים. אמרתי שהם באמריקה, הבאתי להם שתייה - זירו, מים - וכל הזמן זזתי בחדר וניסיתי לוודא שהשוטרים בחוץ מבינים שאנחנו עדיין בחיים".

תהיו בני אדם

אדרי סיפרה כיצד הביאה למחבלים אוכל וצחקה איתם כדי להרוויח זמן. "פינקתי אותם, הבנתי שזה על החיים שלי, עד שהחבר'ה יבואו להציל אותי. לא האמנתי שאצא מפה בחיים, ואמרתי לבעלי שאם נמות - נמות יחד, יד ביד".

עם רדת החשיכה, החל מבצע החילוץ, בכוח שכלל גם את בנה השוטר. "פתאום שמענו שהימ"מ נכנסים. המחבלים ישבו בכל מיני מקומות, ובמקום להרוג אותנו הם התחבאו עד שירו בהם. השוטרים הם הגיבורים שלנו. לא להאמין שיש לנו כאלה".

ה-GOAT

האירועים, באופן טבעי בימים היסטוריים שליליים אלה, הובילו מיד להתפרצות רשת רחבה, שחגגה את ניצחונה של אדרי על חוליית המחבלים.

בשעות הספורות שעברו מאז עדותה, נצפו השוואות ללברון ג'יימס, לגשש החיוור ולגיבורי על שונים. רובם, אפשר להגיד בשקט, עושים עוול לתושיה וליכולתה לצאת בריאה ושלמה מהסיטואציה.

לבד מול חמאס

מה חסר?

פרימוס לניטרול האיום

איפה ישנם עוד

מהלך של קינגים

תיאום ציפיות עם המחבל

המשימה המקורית

ציון 10

דרבי היסטורי

צ'אק נוריס 2023

כוחו של המעמול

תנו לה לנהל

ניצחון של פשטות

גבורה מול הדרמה

פק"ל רחל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully