וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הדרך הנכונה להשתמש בפומפייה - וזה יטריף לכם ת'מוח

17.11.2023 / 0:04

טבחית חובבת חושפת בסרטון כיצד באמת צריך להשתמש בפומפייה - וגם אם זה יראה לכם מוזר בהתחלה, מתברר שהיא צודקת

למה משמש כל צד של הפופמיה?/@thislittlepigwenttomarke

חובבת בישול חשפה שכולנו השתמשנו בפומפייה לא נכון כל הזמן הזה - והותירה רבים המומים. ב-SUN הבריטי דווח שטריש הג'מייקנית משתמשת לעתים קרובות בחשבון הטיקטוק שלה כדי לשתף סרטונים מחייה בנורבגיה. כשגילתה שיש דרך טובה יותר ונכונה יותר להשתמש בפומפייה במטבח היא מיהרה לשתף אותה.

בסרטון ניתן לראות אותה לבושה בחולצת טריקו לבנה עם בלייזר ורוד, מחייכת למצלמה כשהיא אוחזת בידה צרור גזרים ופומפייה. "רק היום הבנתי..." היא כתבה, "שהשתמשתי לא נכון בפומפייה".

היא הדגימה ראשית את הדרך ה"לא נכונה" - החזיקה את הפומפייה זקופה והחליקה את קצה הגזר כלפי מטה על הדופן. היא הנידה בראשה לשלילה והבהירה: "פשוט השכיבו את הפומפייה שלכם - והכל ייפול פנימה ולא יעשה בלגאן". טריש הניחה את הפומפייה על הצד כשמתחתיה קרש חיתוך - והדגימה כיצד כל חתיכות הגזר נופלות על המשטח המתכתי. "תודו לי אחר כך", הוסיפה כשהראתה לצופים את החלק הפנימי של הפומפייה.

ככה עושים את זה נכון

עוד בנושא:
אנשים רק עכשיו מבינים למה מיועד הצד עם החריצים הקטנים בפומפיה

נחשפה השיטה הגאונית (והנכונה) לגירור גבינה: "איך לא חשבתי על זה קודם?"

אנשים נותרו מבולבלים מהתגלית. "תודה! השתמשתי בזה לא נכון כל חיי", כתב אחר ואחר הכתיר אותה: "גאונה!". לעומת המתלהבים היה מי שטען שזו דווקא לא הדרך הנכונה כי בשיטה המוכרת - אם שמים צלחת מתחת לפומפייה - כל החתיכות נופלות ישירות לצלחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אולם לפי מומחי המטבח של thedaringkitchen.com, השטחת הפומפייה היא למעשה בהחלט הדרך הנכונה להשתמש בה. באתר נכתב: "הניחו את הפומפייה שלכם על הצד, כשהחורים שבהם אתם משתמשים פונים כלפי מעלה. אז החליקו את גוש הגבינה שלכם בצורה אופקית הצידה. אתם תקבלו גבינה מגוררת בצורה מושלמת עם מינימום פציעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully