וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

87 שקלים, אכול כפי יכולתך: דיל החורף המושלם חזר

3.12.2023 / 6:00

סושי חדש בתל אביב, פוד טראק חדש על שפת הכנרת ומבצע מרגש למען העוטף: החדשות הטעימות של ישראל

מבצע חרבות ברזל: מרכז אוכל ולוגיסטיקה בתוך מסעדת האחים, תל אביב/מסעדת האחים

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - סושי חדש בתל אביב, פוד טראק חדש על שפת הכנרת ומבצע מרגש למען העוטף. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

וואט סאנג סושי & מור, תל אביב

וואט סאנג סושי & מור (Wat Sang Sushi & More), תל אביב. זוהר שטרך,
מסעדת וואט סאנג סושי & מור/זוהר שטרך

פתיחה יפנית מסקרנת בשכונת גן החשמל מבטיחה להביא לעיר בדיוק את מה שחסר בה. כלומר, מסעדה חדשה ששמה רגל אחת בטוקיו, לפחות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עבודת גריל עם ראשונות כמו חצילים במיסו וסקאלופ בחלב אורז, וגם שתי גרסאות ראמן - עוף ושרימפס - שחיכו בסבלנות על האש.

תפריט הסושי, כמתבקש, מציע מאקי כמובן, אינסייד-אאוט עם דג או שרימפס, קונוס טמאקי גדול, שלוש וריאציות של סשימי (קלאסית, חיתוך עבה עם רוטב יוזו-כמהין וגם רול), ניגירי, קערת צ'יראשי גדולה ורולים מיוחדים-מעניינים.

הבר הדומיננטי ילווה את כל זה עם מיצים טבעיים וקמבוצ'ה, בירה יפנית מהבקבוק או מהחבית, יינות מאירופה ומדרום אמריקה, סאקה כמובן, וכן קוקטיילים עם מאצ'ה ותה סאקורה, יוזו ושמן שומשום.

לוואט סאנג סושי & מור

חדשות האוכל

שוק הכרמל חזר. חזר בגדול. חזר עם הפרנה הזאת

לכתבה המלאה

ג'ורג' וג'ון חוזרת

ג'ורג' וג'ון, תל אביב. חיים יוסף,
מסעדת ג'ורג' וג'ון/חיים יוסף

המסעדה בהובלת תומר טל פותחת דלתות (סוף סוף) עם תפריט חדש, ושעות חדשות (שלישי-חמישי 17:30-22:30, שישי-שבת 12:30-22:30) שמאפשרות בפעם הראשונה לאנץ' סופ"ש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פלמידה לבנה כבושה ומעושנת עם צ'יפס ראטה וקרם חצילים שחור, קרפצ'יו פטריית רעמת האריה ו"בייקון" פטריות מלך היער, שקדי עגל בגלייז שומר מקורמל, שפונדרה טלה בבישול ארוך, טורטליני בצק רבוך עם חלב ארטישוק ירושלמי וחמאה חומה, וגם קלאסיקות שלא ניתן להוציא מהתפריט לעולם (כן, ספגטי סרטנים, אנחנו מדברים עליך).

לג'ורג' וג'ון

חורף של מרקים, מלון ענבל

חורף של מרקים, מלון ענבל, ירושלים. איתמר גינזבורג,
אירוע המרקים של מלון ענבל/איתמר גינזבורג

בית המלון הירושלמי ממשיך במסורת החורפית המחממת שלו, ופותח את אירוע המרקים השנתי שלו, תוך שימת דגש על תוצרת חקלאית מיישובי העוטף.

מדובר בארוחה צבעונית, מגוונת ועתירת אופציות - הרבה מאוד סירים חמים בפורמט אכול כפי יכולתך (87 שקלים, ראשון-חמישי 12:00-22:00), וגם מאפים, לחמים שמחכים להיכנס פנימה, ממרחים וקרוטונים.

למלון ענבל

תושה בייקרי בבלוברי

תושה בייקרי. ליה גרודזינסקי,
תושה בייקרי בבלוברי/ליה גרודזינסקי

המאפייה המצוינת מאכזיב מצאה פינת אירוח חמה בגלידריה-יוגורטריה בנהריה, ומתכננת להפיק מפה את המיטב הפחמימתי המוכר שלה, וגם לתרום בסוף כל חודש לחיילים ולכוחות הביטחון.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות שמרים, עוגות בחושות ועוגיות, סופגניות מתוזמנות היטב וגם הבטחות מסקרנות לשילובי גלידה ויוגורט.

רידיפיין מיט למען שיקום העוטף

המבורגר, רידיפיין מיט. נמרוד סונדרס,
המבורגר של רידיפיין מיט/נמרוד סונדרס
שווארמה, רידיפיין מיט, מסעדת גודנס. אסף קרלה,
שווארמה של רידיפיין מיט/אסף קרלה

חברת הפודטק הישראלית מוסיפה לסייע לשיקום יישובי העוטף ומשיקה מבצע דצמבר מתמשך, במסגרתו 20% מהכנסות מנותיה במסעדות יועברו לקרן ייעודית של התנועה הקיבוצית.

בין המקומות המשתתפים, ניתן למצוא את פסטה בסטה, פיצה פורטו, מרלן, M32, גורמה 26, גודנס ושניט.

ים בורגר, עין גב

ים בורגר, פוד טראק, עין גב, הכנרת. תיירות עין גב,
המבורגר בעין גב/תיירות עין גב

משאית אוכל חדשה באזור עין גב שבכנרת מציעה הפוגה שקטה למפונים, לתושבי האזור ולתיירי הפנים. כולם זקוקים לכזאת בימים אלה הרי.

הדוכן, בהובלת מנור זיתוני, מציע (ראשון-שבת 12:00-16:00) פלאפל וצ'יפס, שניצלים המבורגר, קפה וגלידה לסגירת הפינות ותשומת לב מיוחדת לילדים, כמו גם הנחות לכוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully