וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברוליה: המקום שיודע לעשות רק דבר אחד, ולהשתולל איתו הכי טוב שאפשר

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 7:59

זמן סוכר, בתוך החפירות של תל אביב. בואו בעקבות הריח

הברוליה, חנות קרם ברולה, כפר סבא ותל אביב/יניב גרנות

לפני הכול מגיע הריח. מקומות של אוכל עשו קריירה, וקופות, עם התזמון הנכון של הריח הנכון בכיוון הנכון. מקומות אחרים נפלו דווקא על זה. אי אפשר לעמוד בשעת צהריים רעבה מול הפנטזיה שבאה לך עכשיו טוב באף, אבל אתה גם תהיה הראשון להתרחק ממוקד שמפזר לאוויר ארומות של טיגון עמוק מדי, טיימס סקוור סטייל.

מאפיות בנו על זה מיתולוגיה, ובצדק. פותחות חרכים זעירים שמשתפים את הרחוב עם מה שבדיוק נכנס לתנור. אחרות ויתרו, מאפשרות ללוגיסטיקה ולהתעסקות לנצח. קשה להאשים אותן. בכל זאת משהו שמסובך להרים, אבל אם כבר יש לכם את הצעד הראשון לאושר, וללב של הלקוח, למה לא לנצל אותו עד הסוף?

ולכן, אם אני מנהל הפיתוח העסקי של הברוליה, אני מבקש, מורה, פוקד, מתחנן ממיכל אשכנזי קהילה להרים מלמעלה תעלת אוורור, ולתת לה לפזר ברחוב קסם. אין אף אחד שיצליח לעמוד בזה. בדוק.

תנו לריח לדבר. הברוליה

הברוליה היא ההוכחה האולטימטיבית ליתרונות העבודה מהבית. כלומר, לא בדיוק כמו שהמעסיקים והבוסים רואים אותה, אבל בהחלט כמו שכל שאר בני האנוש מפרשנים.

אשכנזי קהילה העבירה כשלוש שנים כאלה בביתה שבכפר סבא, עד שהרוח היזמית דחפה אותה קדימה, לעבר הלוקיישן הראשון. שנה של עבודה בעיר הובילו אותה לחלקו הצפוני של רחוב אבן גבירול בתל אביב, וכעת היא מנסה לבסס ולהתבסס, באמצעות התאבססות אחת עיקרית.

וכמה שהאובססיה הזאת מוצדקת.

קוסם בפעולה

השווארמה הנסתרת של ישראל צצה שוב בהפתעה. עד הפעם הבאה

לכתבה המלאה
הברוליה, חנות קרם ברולה, כפר סבא ותל אביב. נופר לפיד,
השתוללות מוצדקת. הברוליה/נופר לפיד
צעד אחד פנימה, ואתה בתוך אגדת ריח - שילוב ממזרי ואכזרי של סוכר ולהביור, קרמל וחלומות

מבחוץ הכול ורוד, חוץ ממה שהוא לא הברוליה כמובן. הרחוב עצמו עדיין חפור לדעת, משלח לאוויר - ואל קנה הנשימה של העוברים ושבים - את כל מה שלא אמור להיקרא "אוויר". צעד אחד פנימה, עם זאת, ואתה בתוך אגדת הריח ההיא מההתחלה - שילוב ממזרי ואכזרי של סוכר ולהביור, קרמל וחלומות.

אם היו מוכרים כאן רק את הריח, זה היה מספיק. אולי בושם, ודאי נרות לסלון או לחדר השינה. במקום זה, לקחו את הסוכר, לקחו את הלהביור, הפכו את הקרם שמתחתם למקצוע, והתחילו להשתולל.

אוהבים מקומות שיודעים ורוצים לעשות רק דבר אחד, אבל טוב? הגעתם לאחד מהם.

הברוליה, חנות קרם ברולה, כפר סבא ותל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה
וזה עוד לפני האש. גלידה של הברוליה/מערכת וואלה, יניב גרנות
הברוליה, חנות קרם ברולה, כפר סבא ותל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה
קולקציית חלומות. פחזניות של הברוליה/מערכת וואלה, יניב גרנות
על זה, אתם וסף האיפוק שלכם. ויטרינת תוספות עם כל מה שחשבתם לשים מלמעלה, וקולקציית מזרקים עם כל הנוזלים הכי טובים לגוף שלכם, בהנחה שהגוף שלכם עובר בימים אלה את מה שאנחנו עוברים

הבסיס הוא, כמובן, קרם ברולה. בסיסי בתכונותיו, אבל זה כל הקסם שלו הרי. הקרם עצמו ונילי כראוי, עם סמיכות מצוינת ומרקם חלק. עליו, המעטה הסוכרי שאינו דק מדי ואינו עבה מדי, ועם צליל שהפך את "אמלי" על כפיותיה למקדמת המכירות הכי טובה של הקינוח.

יש אותו בגודל אישי (20 שקלים), בגודל קלאסי (מתאים לזוג, 30 שקלים) וגם במעין מגש XL (85 שקלי) שהוא כביכול לחבורה, ובפועל נועד להשתולויות שמתרחשות אחרי שהדלת של השליח נסגרת.

על זה, אתם וסף האיפוק שלכם. ויטרינת תוספות עם כל מה שחשבתם לשים מלמעלה - אגוזי לוז ופקאן סיני מסוכר, סוכריות צבעוניות ושברי מקופלת, מרשמלו וקוקוס, סוכריות גומי ולוטוס, כפתורי שוקולד וקונפלקס מצופה - וקולקציית מזרקים (נוטלה כמובן, אבל גם חמאת בוטנים, ריבת חלב, קינדר לבן, פירות יער או חלבה) עם כל הנוזלים הכי טובים לגוף שלכם, בהנחה שהגוף שלכם עובר בימים אלה את מה שאנחנו עוברים.

לבחור, להרכיב, להוסיף, להעמיס. אף אחד לא שופט אתכם.

מיכל אשכנזי קהילה, הברוליה, חנות קרם ברולה, כפר סבא ותל אביב. נופר לפיד,
זמן סוכר. מיכל אשכנזי קהילה/נופר לפיד

האגף הזה הוקם, ומעליו נבנתה מעצמה שלמה של אפשרויות נוספות, בדמות קינוחי ברולה שנהגו והורכבו עבורכם. יש כאן, בין היתר, "פריז פינת כפר סבא" (קרם ברולה עם זוג מקרונים ממולאים בקרם ברולה ושביל קוקוס, 40 שקלים), "מסיבת פיג'מות" (עם כריות וניל ונוטלה כמובן), "Movie Time" (עם פופקורן מקורמל וזיגוג קרמל מלוח) וגם "יוניקורן", עם צמר גפן מתוק, מרשמלו וסוכריות.

עוד? ברור שעוד. פחזניות מצוינות במילוי קרם ברולה (35 שקלים לרביעייה), טארטלט במילוי קרם ברולה (מה חשבתם), גלידות אישיות שמקבלות במקום ציפוי סוכרי ולהבת אש רק כדי להפוך לקינוח הברולה האידיאלי, עוגיות ממכרות שאולי אינן ברולה אבל בשלב הזה כבר לא אכפת לך מכלום, וגם סופגניות חדשות, מתוזמנות היטב לקראת חנוכה, ממולאות להתפקע ומצופות ולוהטות. וכן, גם סקסיות. אמרתי את זה.

הברוליה, חנות קרם ברולה, כפר סבא ותל אביב. נופר לפיד,
אתם וסף האיפוק. הברוליה/נופר לפיד

הברוליה לקחה את הרעיון שלה לכדי קשת די מדהימה של אפשרויות, ולא הפסיקה לרוץ עם זה קדימה. יש מארזים ומגשים וכל אביזר יום הולדת שתרצו להוסיף לתוך השקית, יש שלושה סוגי ברנרים לפחות - וגם מילוי גז - שימכרו לכם בשמחה, ירידה מרשימה לרזולוציית המיקרו של פתיתי הסוכר, ואופציות לאירועים גדולים יותר, ולהאפי האוור של מקומות עבודה שיודעים איך לשמר עובדים. יש חלבי ויש נטול גלוטן, פרווה, טבעוני על בסיס חלב קוקוס וכזה שמתאים גם לנשים בהריון. יש הכול, לכולם.

ויש גם את מיכל. שנה ויותר אחרי שהיא קמה עם העסק להראות לעולם, ובתוך הנסיעות והחפירות, המכות והמלחמות, היא יודעת לספר שהמילים הראשונות של הבת שלה היו - ניחשתם נכון - קרם ברולה. בת שיודעת מה טוב לה, ואמא שיודעת איך להילחם כדי להשיג לה את זה. להיכנס לכאן, ואליה, זה כמו לברוח לרגע מהאפור, ולהתמסר לוורוד, ולריח. זמן סוכר, כל השאר יעבור.

seperator

הברוליה, תל חי 39, כפר סבא וגם אבן גבירול 113, תל אביב, 052-4448883

  • עוד באותו נושא:
  • קרם ברולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully