וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה חדשה וממכרת ממקדונלד'ס. אבל למה במהדורה מוגבלת?

18.12.2023 / 6:00

שלושים שנות ישראליות, ארבעים שנות מק נאגטס: טועמי חדש על המדף טבלו

רטבים חדשים למק נאגטס, מקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - שלושים שנות ישראליות, ארבעים שנות מק נאגטס. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

המבורגר ריב אנטריקוט, מקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
אופציה טובה נוספת. המבורגר ריב אנטריקוט של מקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

הכותרות מעבר לים עוסקות רובן ככולן בפלא החדש של מקדונלד'ס, והבשורה הזאת חייבת להגיע מתישהו גם לישראל, אבל עד אז, נסתפק בזרם הקבוע של הפתעות מהשלוחה המקומית של ענקית ההמבורגרים. בימים האלה, ניקח כל דבר חיובי ונדהר.

וכך, ימים ספורים לפני פרוץ המלחמה, השיקה הרשת המבורגר ריב אנטריקוט - קציצה במשקל 200 גרם עם רטבים לבחירה (58 שקלים לארוחה עם צ'יפס ושתייה) ששאפה לשדרג עוד יותר את קומבינציית הבשר-לחמניה הפופולרית. שאפה והצליחה.

הבשר נהנה מעסיסיות טובה וטעמי צלייה מוכרים ונוכחים, והרטבים מקפיצים אותו עוד קצת למעלה. רויאל ורויאל חריף כמובן, קטשופ מיונז בסיסי כנדרש ובעיקר "איולי יווני" מתובל וחמצמץ ורוטב הסמוקי המוצלח, שמשתדך כאן לסיבוב נוסף של בשר ועישון.

סטארבקס מול העיניים, בתור התחלה

מקדונלד'ס השיקה את CosMc's

לכתבה המלאה
מק נאגטס, מקדונלד'ס. Giphy
דיפ-דייב. הרוטב החדש למק נאגטס/Giphy

מקדונלד'ס, שציינה ב-14 באוקטובר שלושה עשורים בישראל (וסביר שביטלה בעקבות המצב את החגיגות הנדרשות), פשוט המשיכה לעבוד, וסיפקה טוויסט נוסף לסניפיה - יותר מ-220 על פי הספירה האחרונה.

מדובר בשלושה רטבים חדשים - צעדים קטנים-גדולים, אמרנו - שמשתדכים למק נאגטס המוכרים. המהלך, אף הוא לרגל תאריך עגול של 40 שנות נשנושי עוף, כולל איולי כיפי, קייג'ון חרפרף וגם חרדל ודבש קלאסי ומבוצע היטב - הפייבוריט שלנו בטעימה הזאת, ורוטב שכדאי להרחיב מעבר למהדורה המוגבלת הזאת, בואכה המבורגרים וכו'.

במקביל, השיקה הרשת גם גלידה פיצוץ קפה (17 שקלים), שהצטרפה לנבחרת הקרירה והרכה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully