וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר, צהריים וישראלים רעבים: הדיל שלא מפסיק לנחם אותנו

24.12.2023 / 6:00

עסקיות לקרניבורים, קוקטיילים שעושים הומאז' למדריד ומאפייה קטנה אך מפתיעה: החדשות הטעימות של ישראל

ג'אנגו, ביסטרו בשר והמבורגרים מבית טריגר, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - עסקיות לקרניבורים, קוקטיילים שעושים הומאז' למדריד ומאפייה קטנה אך מפתיעה. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

קולולו, פתח תקווה

קולולו, בר קוקטיילים, פתח תקווה. אסף קרלה,
בר הקוקטיילים קולולו/אסף קרלה

שיתוף פעולה בין המיקסולוג טל גנץ והשף צבי אבישר הוליד בר קוקטיילים חדש, ומסקרן, מבית קבוצת DNA.

הבר, בהשראת "אמזוניקו" המדרידאית, מציע תפריט קוקטיילים הום מייד ותפריט אוכל צבעוני ומעודכן ששואפים לחבר יחד את לונדון, דרום אמריקה, תל אביב ופתח תקווה כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, "Sassy Red" (וודקה קטל 1 עם לימון, רימון וטעמי ליצ'י ותות), "K Smash" (טוויסט לבזיל סמאש הקלאסי עם ליקר עשבים, מלפפון, פלפל אנגלי ורוזמרין), "Tiki Vibe" (על בסיס רום קפטן מורגן ספייס, מחית בננה, סירופ פירות יער, מיץ תפוזים ומיץ אננס) וגם "Power Slam" (קוניאק הנסי VS, ליקר תפוז דם, ליים טרי וסירופ פרחי סמבוק).

לידם, יהיו פופ קורן מגרעיני תירס טריים בטמפורה, ניוקי תפוחי אדמה עם רוטב בר בלאן ולימון פרסי, פרעצל עם אסאדו בבישול ארוך, וגם גירוס דג ים.

קולולו

חדשות האוכל

יש עסקית חדשה וקצת נדירה בת"א. השניצל הזה הוא חלק ממנה

לכתבה המלאה

Minnie, דן קיסריה ריזורט

מיני (Minnie) בייקרי, מלון דן קיסריה ריזורט. יהונתן בן חיים,
Minnie בדן קיסריה ריזורט/יהונתן בן חיים

המלון המוקפד של רשת דן משיק מעדנייה-מאפייה לאורחיו, ולקהל הרחב.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קפה כמובן, כריך חביתת ירק, פריקסה, סלט קיסר וסלט ביצים, מאפה שקדים וקרואסון פיסטוק, בוסטוק וסטיקי באן, וגם לחמים טריים, עוגות גבינה, פחזניות וכדורי שוקולד.

לצדם, יימכרו גם מוצרי מטבח ומזווה דוגמת יינות מקומיים, שמן זית של פתורה ודבש, אך גם קרמים, סבונים ומתנות מושקעות - מפה ומשם.

Minnie

חגיגת בשר, פואגו

מסעדת פואגו, מע'אר. בועז לביא,
מסעדת פואגו, מע'אר/בועז לביא

מסעדת הבשר הצפונית חזרה לפעילות עם תפריט פתוח, וקרניבורי כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חטיפי אסאדו פרוסים דק עם צ'ימצ'ורי, צ'וריסוס עם תבשיל כרוב וגרגירי חומוס, סינטה עם קרם פולנטה, צלעות טלה ונתח פורטרהאוס, וגם כנאפה על גחלים וקרם ברולה לקינוח.

פואגו

תפריט צהריים, טריגר

טריגר, תל אביב. אמיר מנחם,
צהריים בטריגר/אמיר מנחם
טריגר, תל אביב. אמיר מנחם,
תפריט הצהריים של טריגר/אמיר מנחם

מסעדת הבשר המצוינת בלב תל אביב מרחיבה שעות ומציעה תפריט לאנץ' חדש, מותאם למצב ומותאם לאנשים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "סמאשבורגר קצבים" עם איולי וגבינת גאודה, את "החרב של טריגר" (שיפוד ואסיו ושומן קצבים), שייטל, פריים ריב מיושן על העצם, סטייק ניו יורק סינטה מיושן על העצם וגם נתחים משתנים דוגמת פלאט איירון, דנבר קאט, פלאנק, פיקניה ואונטריב על העצם.

אלו יגיעו לשולחן עם צלוחיות פינוקים קטנות-גדולות כמו לחם וחמאת קצבים, למשל, סלט עגבניות עם שמן זית מתובל, שפיץ שייטל בכבישה קרה פרוס דק, חריפים וסלט קיסר - ולצד כוסות יין (אדום, לבן או רוזה) ב-29 שקלים, וקוקטייל צהריים (שרי ספרדי, טוניק וזית בוסר) באותו תג מחיר.

טריגר

חטיבת אלכוהול, מיטמן

מחלקת אלכוהול, מיטמן. אסף קרלה,
מדפי האלכוהול במיטמן/אסף קרלה

רשת הקצביות של האחים לגזיאל מרחיבה היצע ומחברת באופן מתבקש בשר לאלכוהול.

המהלך, שמושק לעת עתה בסניף מיטמן ביהוד, יכלול יין ושמפניה, וויסקי ובירות, וודקה ועוד נמזגים מרחבי העולם ומישראל, עם דגש על אזורי הצפון והדרום שנפגעו בלחימה.

במקביל, מציעה הרשת מארז סילסבטר ביתי מושקע, ובו בקבוק יין לבחירה, שני נתחי אנטריקוט או פילה בקר, מנת קרפצ'יו וכבד אווז. מחיר: 300 שקלים.

מיטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully