וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינוחי חג מולד של הבייקרי והדליקטסן: פנטזיה ישראלית על שלג, ועל שקט

25.12.2023 / 6:00

לנסות לשמוח, לנסות לחייך, לנסות לנסות

קינוחי חג מולד 2023, בייקרי ודליקטסן. עידית בן אוליאל,
מלחמת חורף. שטולן של הדליקטסן/עידית בן אוליאל

כמעט בלתי אפשרי לדמיין עכשיו חג מולד כהלכתו - שלג לבן ומתנות צבעוניות ומעטפת אדומה-ירוקה של שלווה. ובאותה נשימה, הכי אפשרי לדמיין. וגם הכי רצוי.

נכון, הגיחות הישראליות שנועדו ללכוד שווקים וחגיגות הוכנסו להולד מתבקש השנה, וגם הקרייב לייבא ארצה מעט מהאווירה והרוח הללו, אבל אם יש משהו שהמצב לימד אותנו - וביתר שאת בשבועות האחרונים - זה לנסות. לנסות לשמוח, לנסות לחייך, לנסות לנסות.

השאר, שעיקרו המון דברים שאנחנו לא יכולים לשלוט בהם, יחכה לנו גם אחרי אותם ניסיונות. הדרך אליו, עם זאת, תהיה מנוקדת בקולקציית קינוחי הכריסמס של הבייקרי והדליקטסן, למשל.

קינוחי חג מולד 2023, בייקרי ודליקטסן. עידית בן אוליאל,
מלכותית כמצופה. גאלט דה רואה של הדליקטסן/עידית בן אוליאל

הקולקציה, שנמכרת בסניפי הבייקרי והדליקטסן (וגם באתר) עד סוף השנה (ואולי קצת אחר כך, בכל הקשור לסנט אונורה) כוללת עוגיות ג'ינג'ר ילדים וילדות פריכות, מקושטות ומתובלות (12 שקלים) וגם עוגיות לינדזר פתית שלג (28 שקלים לחמש יחידות) שרק מתחילות את השידוך המתבקש לשתייה חמה.

אחריהן מגיעה שטולן (52 שקלים), עוגה גרמנית מסורתית דחוסה וכבדה, בקטע טוב, שנלחמת בקרה בעזרת אגוזים, צימוקים ופירות יבשים, ובעיקר בעזרת "מסילת" מרציפן שחורצת לכל אורכה עושר שקדים, וגם פנטונה צימוקים (48 שקלים), עוגה איטלקית גבוהה, חגיגית וחמאתית, עם בצק שמותיר על האצבעות סימני שחיתות, והפתעות פנימיות הדריות ובועטות.

חדש על המדף

הפתעה חדשה וממכרת ממקדונלד'ס. אבל למה במהדורה מוגבלת?

לכתבה המלאה
קינוחי חג מולד 2023, בייקרי ודליקטסן. יניב גרנות, מערכת וואלה!
הרף עלה. עוגת יום הולדת סנטה קלאוס של הדליקטסן/מערכת וואלה!, יניב גרנות
קינוחי חג מולד 2023, בייקרי ודליקטסן. יניב גרנות, מערכת וואלה!
והפעם שוקולד. סנט אונורה של הדליקטסן/מערכת וואלה!, יניב גרנות

גאלט דה רואה (92 שקלים) ממשיכה את כל זה עם הדר מאופק. ''עוגת המלכים'' הזו מגיעה מצרפת, ומארגנת יחדיו למשחק חורפי בצק עלים שחום ופריך וקרם פרנג'יפאן שכולו פטיסייר ושקדים, הכלאה מרקמית וטעמית מצוינת. על פי המסורת, מוחבא בכל עוגה פסלון שמכתיר את המוצא כמלך ליום אחד, אבל כאן הפסלון הוחלף בפטל. אחד. בודד. עדיף.

עוגת יום הולדת סנטה קלאוס (92 שקלים) מעלה עוד יותר את הרף, עם שכבות אגוזי לוז וג'אנדויה, קרם פרלינה וגנאש קוקוס, וגם ציפוי קוקוס מדמה סופת שלגים. היא מתוקה מעט פחות מהמצופה, עשירה מאוד ועם ארומה מצוינת של אגוזים ואש מרצדת באח, אם יותר הפינטוז.

עוגת סנט אונורה (82 שקלים) סוגרת את חלון הראווה הזה, עם גירסה כהה לקינוח הדגל של הרשת, על בסיס הרבה שוקולד והרבה אגוזי לוז, במהלך מוצלח ומסקרן שמותיר אחריו גם שובל עתידי לגירסאות נוספות כמובן. ולא חייב לחכות איתן עד הסילבסטר הבא.

seperator

קינוחי חג מולד בסניפי בייקרי ודליקטסן, וגם באתר כמובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully