וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Winest: עשרים שאלות, אבל הכי חשובה היא איך לא עשו את זה קודם

27.12.2023 / 6:00

השאלון האינטרנטי שסוף סוף שמחנו למלא

ווינסט (Winest), חנות יין דיגיטלית. Winest,
פקקים, חיוכים וכוסות זכוכית. השאלון של Winest/Winest

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - שאלון אינטרנטי שסוף סוף שמחנו למלא. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

לחיים!

ווינסט (Winest), חנות יין דיגיטלית. Winest,
בדרך לחליצה. Winest/Winest
ווינסט (Winest), חנות יין דיגיטלית. Winest,
ללא חפירות. Winest/Winest

חנות היין Winest התחילה כסטארט-אפ שמתמקד בפעילות אונליין והתרחבה לפני שבועות ספורים לכדי עוגן פיזי. הבסיס, עם זאת, נותר כשהיה - מאמץ ניכר להתאים ללקוח את בקבוק היין שיוציא אותו מרוצה, ומענה נדרש מאוד במקומותינו, שבדרך כלל מסתפקים בלברר אם אתה מעדיף "אדום או לבן".

האמצעי ההתחלתי היה מהסוג שגורם לך לתהות למה חיכינו עד עכשיו - שאלון קצר (20 שאלות) אך מבוסס טכנולוגיה ואלימינציה, שמסליל אותך בהדרגה, וללא חפירות, לעבר פקקים שנפתחים וחיוכים שנמזגים לכוסות זכוכית.

הוא פותח בעזרת מומחים מנוסים, לרבות פיגורות יין מרחבי העולם כמו תאזו טמאזישווילי, כדי לאפיין טעמים ולבנות פרופילים שבסופם השידוך האידיאלי של ענבים ואנשים. יש כאן שאלות על טעם ומתיקות רצויה כמובן, אך גם רמת טאנין וחומציות, תשוקה לקפה מסוים ולשוקולד מסוים, אהבת מלפפונים חמוצים ורוטב ויניגרט וגם פירות יער - בואכה אלגוריתם שמעניק לכל בקבוק במלאי ציון התאמה במיוחד עבור הלקוח ותשובותיו.

זה נשמע מפרך, אבל הכול זריז ויעיל, חמוד למדי ובעיקר נותן את הרושם שכל כך חסר פה בדרך כלל - שמישהו השקיע בך לא רק כדי לסגור קנייה, אלא כדי שתצא מרוצה ממנה.

חדש על המדף

נאגטס? שניצל? אצבעות טנדרס? האמת המאוד מפתיעה על העוף הזה

לכתבה המלאה
איגור פודסטר וקטיה שוכינה, ווינסט (Winest), חנות יין דיגיטלית. Stas Tagirov,
התחייבות נדירה. איגור פודסטר וקטיה שוכינה/Stas Tagirov

המיזם הוקם על ידי איגור פודסטר, יזם סדרתי עם עבר עשיר בתחום המסעדנות וקריצה לברצלונה, ואליו הצטרפו קטיה שוכינה, מנהלת אסטרטגיית השיווק שעבדה בעבר עם מותגי אופנה אך גם עם LVMH Diageo, למשל, ופיטר רבצ'בסקי, שהחזיק בכמה מסעדות מצליחות באירופה.

החברה פיתחה את המודל הטכנולוגי - או את הסומלייה הדיגיטלי, כהגדרתה - וחיזקה אותו באמצעות התחייבות נדירה יחסית להחזר כספי במידה ולא אותר יין מתאים ללקוח המתנסה. כך, ותוך ניסיון להוזיל עלויות תיווך נוספות באמצעות חיבור ישיר ליקבים ויצרנים קטנים, השאיפה היא ליצור פלח שוק ראוי בישראל, באירופה ובארצות הברית.

seperator

ווינסט (Winest), לינקולן 19, תל אביב, 16:00-23:00, או דרך האתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully