וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוסטר גריל של נורמנדה: הרבה מאוד כישרון ויכולת, במוצר אחד

פתרון שיש יעיל והגיוני, משחקי זוויות מסקרנים ומחיר שפוי

טוסטר וגריל חשמלי דו-צדדי, נורמנדי. נורמנדי,
הרבה אפשרויות. הטוסטר-גריל של נורמנדה/נורמנדי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - פתרון שיש יעיל והגיוני, משחקי זוויות מסקרנים ומחיר שפוי. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

חווית מטבח הגיונית. הגריל של נורמנדה

כמעט מוזר לחשוב כמה מעט התקדמה קטגוריית הטוסטרים בעשרות השנים שהיא מחממת את הקרייב הגבינתי שלנו. פסים, נכון, וגם המשולשים הידועים, אבל מה עם קצת פיצ'רים חדשים? טכנולוגיה ומעוף? שלא לדבר על הקטע הזה של כפתור ON ו-OFF?

מותג מוצרי החשמל Normande, שמגיע ארצה בעזרת קבוצת קלינטון סחר, אינו מתיימר לעשות מהפיכה בתחום ולא משתולל עם חידושים, אבל כן מציג כעת טוסטר שהוא גם גריל חשמלי דו-צדדי עם (לפחות) תכונה אחת מרהיבה למדי, כל הדרך לחווית אוכל ומטבח יעילה, בטוחה והרבה יותר הגיונית.

חדש על המדף

כדורי קסם מיפן הגיעו לישראל דרך לונדון. הנחיתה רכה-רכה

לכתבה המלאה
טוסט גבינה צהובה. Giphy
זה קורה. טוסט גבינה צהובה/Giphy

העסק, למרות ענייניו המתקדמים, פשוט וקל לתפעול. אתם יכולים לפתוח את המכשיר למצב שטוח של 180 מעלות ולקבל את שתי פלטות החימום כשהן זו לצד זו, במעין משטח גריל גדול. "מצב הברביקיו" הזה, כפי שהא מכונה על ידי החברה, מתפקד נהדר, מאפשר כיווני גובה של המשטח והתאמת חום-טמפרטורה (60-230 מעלות, ונורית חיווי ירוקה שתידלק כשהגיע זמנן), וגם יודע להבדיל בין שתי הפלטות, ולחמם כל אחת מהן בנפרד. אה, וטיימר מתכוונן ישימע צפצוף כשהזמן הרצוי חלף, ויכבה את המכשיר. הללויה.

חומרי גלם שונים שהעמידו אותו לאתגר הגיעו לצלחת, ולשולחן, במצבי צבירה מצוינים, אידיאליים להתנפלות. חזה עוף שלא דרש הרבה זמן חום וגם סטייק עבה יותר, ירקות גדולים שביקשו חריכה וגם טוסטים כמובן, הרבה מהם.

אלו השתמשו במצב הגריל-מגע, כלומר טוסטר, שסיפק את אותה חווית משתמש מוצלחת, ועוד קצת. הפלטה העליונה יכולה "לרחף" מעל המזון ולצלות אותו באופן אחיד, והפלטה התחתונה יכולה להגיע לאחת משש אפשרויות גובה, בהתאם למה שהחלטתם להעמיס. קצת משחקים עם הידיות וקצת הבנה, ויש לכם את זה.

ניקוי יעיל, כולל הדבר הכי חשוב

הפלטות עצמן, בציפוי נון-סטיק, מתנקות בקלות יחסית ויכולות להשתחרר ממקומן ולהיכנס למדיח. מגש תחתון נוסף, שנועד לאסוף את הנוזלים הנותרים, ניתן אף הוא להסרה ולניקוי יעיל.

המכשיר עצמו נאה, מעוצב מודרני יחסית ומשלב צבעי שחור ומט, כמו גם נוריות לד לחיווי. הוא יציב ומשתמש בתחתית נגד החלקה, ונהנה מעוצמה יפה של 1650-2000W. מחיר: 499 שקלים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully