וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריספר של נעמן: הדרך לשניצל המושלם עוברת במוצר אחד יעיל

הרשת שיודעת בדיוק מה צריך בבית

קריספר, רשת צלייה וצינון של נעמן. שירה רז,
רשת הצלה. הקריספר של נעמן/שירה רז

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - הרשת שיודעת לעשות הכול, עם חורים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קריספר, רשת צלייה וצינון של נעמן. שירה רז,
שדרוג בילט-אין. הקריספר של נעמן/שירה רז

ענקית כלי המטבח והבית המצוינת השיקה את הקריספר שלה עם מחשבות טבעיות על חנוכה, אבל שבועות ספורים לאחר מכן אפשר להגיד בשקט שמדובר במוצר שאינו מסתכל על לוח השנה, ואינו זקוק לו. להיפך, השדרוג פה הוא יומיומי.

מדובר למעשה ברשת צלייה (וצינון) שבניגוד לחברותיה על המדף גם יודעת להיכנס לתנור, ולא רק לקבל את פני אלה שיוצאים ממנו. היא בנויה כסלסלה, עם שתי ידיות נשיאה ואחיזה נוחות ושתי "רגליים" יציבות, ומצופה בחומר נון-סטיק שמנטרל הידבקות מזון.

מתחתיה, מצורפת תבנית טובה ומותאמת שאוספת את כל טפטופי השמן לאחר הטיגון, בטאץ' מוצלח שבדרך כלל אינו מגיע עם רשתות דומות, ומחייב אותך למשחקי נייר סופג מעצבנים.

חדש על המדף

הרבה מאוד כישרון ויכולת, במוצר אחד

לכתבה המלאה

הטיפ לשניצל המושלם

הקומבינציה הזאת פשוטה אך יעילה, ומהסוג המועדף עלינו במטבח. הרשת מתאימה כמובן לסינון שניצלים וצ'יפס למשל אחרי המחבת - פעולה שמשדרגת אותם ודואגת לשמירת הפריכות - וגם לצינון מאפים קולקטיבי אחרי התנור (בעזרת אותו מהלך בדיוק) או אפילו למשחק טיפות וטפטופים אלגנטי יחסית של עוף בפנים ותפוחי אדמה למטה.

המידות סטנדרטיות (22.5 ס"מ על 33.5 ס"מ) ומספיקות היטב לשימוש ביתי, וההערה הביקורתית היחידה היא שהקריספר לא מתאים לשימוש במדיח, אך ניקויו קל יחסית ויעיל, בשל החומרים והציפוי. מחיר: 199.90 שקלים, באתר נעמן או בחנויות.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully