וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מקומות שווים שחוגגים (בגדול) את יום הפיצה הבינלאומי

8.2.2024 / 6:00

בצקים לוהטים, גבינות נמתחות וטרפת של תוספות: החדשות הטעימות של ישראל

פיצהפיצהפיצה (PPP), פיצרייה, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - בצקים לוהטים, גבינות נמתחות וטרפת של תוספות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

סילו

יום הפיצה הבינלאומי 2024, תפריט פיצה לפי מטר, סילו, חולון. ולדיסלב סבישץ',
פיצה לפי מטר בסילו/ולדיסלב סבישץ'

המסעדה החולונית חוגגת עם הומאז' משמח לרשת "פיצה מטר" (שייסד בעלי סילו ברנרדו בלחוביץ'), הכולל תפריט בהתאם והרבה יותר מזה.

תוכלו למצוא פה (7-13 בפברואר) פיצות דרום-אמריקאיות כמו "סמבה" (רוטב רוזה, בטטות מקורמלות, בצל צלוי וגבינות), "למבדה" (רוטב עגבניות, ירקות צלויים, בלסמיקו, סנט מור, מוצרלה ועלי ריחן), פיצה דלעת ופורצ'יני על בסיס רוטב שמנת טרטופו, וגם "קרליטוס" (רוטב עגבניות, שייטל, ריבת בצל, פלפלים קלויים, מוצרלה ופרמזן).

לצד המגשים הארוכים, מובטחים כאן קוקטיילים שמחים מאותה יבשת וגם "צ'אחה", קינוח המאגד יחד קרם שנטיל, שברי מרנג, אפרסקים מקורמלים, ריבת חלב ושטרויזל חמאה.

סילו

חדשות האוכל

מסעדה דרוזית חדשה וטקס בריטי עתיק מחכים לכם. רוצו

לכתבה המלאה

סרפינה

מסעדת סרפינה. גיל אבירם,
פיצה של סרפינה/גיל אבירם

המסעדה האיטלקית של יקי כביר חוגגת עם ספיישלים טעימים וטאבון עסוק במיוחד.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פיצה קיסר (רוטב קיסר, עוף, חסה פריכה ועגבניות מיובשות), פיצה סלמון-פסטו (רוטב פסטו, סלמון מעושן, צלפים, בצל מוחמץ, ארוגולה) וגם "פיצה ים-תיכון" (רוטב בטטה, פלפל קלוי, בצל סגול, בטטה, ארוגולה וגבינת גורגונזולה).

סרפינה

סה טו, ראשון לציון

סה טו, ראשון לציון. אפיק גבאי,
סה טו בראשון לציון/אפיק גבאי

הפיצריה הנאפוליטנית של רון אלימלך חוגגת עם מהדורה מוגבלת של ארבע פיצות חדשות שיהיה זמינות לשבוע אחד בלבד (עד 14 בפברואר).

המיוחדות, שיתווספו כמובן לתפריט הרגיל, הן פיצה קרם שמנת שחור (עם בטטה, גמבה אדומה, מוצרלה ופטרוזיליה), פיצה צ'דר וצ'וריסוס בקר, פיצה גבינה כחולה ומייפל על בסיס רוטב שמנת וגם פיצה קרם טופי עם מרשמלו שרוף וזילוף שוקולד לקינוח.

סה טו

איל גוסטו, חיפה

איל גוסטו, חיפה. איל גוסטו,
פיצה של איל גוסטו/איל גוסטו

המסעדה האיטלקית בגרנד קניון החיפאי חוגגת את היום הגדול של הפיצה עם הטבה בדמות תוספות חינם, ללא הגבלה, בכל הזמנת מגש משפחתי (80 שקלים). רגישים לגלוטן? פה תמצאו גם פיצה על בסיס קמח תפוחי אדמה (48 שקלים).

IL Gusto

דומינו'ס פיצה

דומינו'ס פיצה. דן פרץ,
דומינו'ס פיצה/דן פרץ

איחוד התאריכים של יום הפיצה ויום המשפחה הוביל את הרשת הגדולה להרכיב מבצעים מתאימים, וטעימים.

כך, בכל קניית פיצה משפחתית תוענק פיצה משפחתית נוספת ללא עלות (באיסוף מהסניף) ובקניית שתי משפחתיות יתומחר מגש משפחתי נוסף ב-55 שקלים.

דומינו'ס פיצה

פאפא ג'ונס

פיצה של פאפא ג'ונס. אמיר מנחם,
פיצה של פאפא ג'ונס/אמיר מנחם

רשת הפיצריות האמריקנית חוגגת אף היא עם כמה נתונים מעניינים, וכן מבצע מעניין לא פחות.

על פי פאפא ג'ונס, העיר שבה הוזמנו הכי הרבה פיצות שלה בשנה החולפת היא רמת גן, הסגנית היא רחובות ואילו תל אביב היא מלכת הפיצות הטבעוניות. התוספות הפופולריות ביותר הן זיתים ירוקים ופטריות, ובתחתית הרשימה שוכן - לא במקריות - הפלפל הירוק.

חודשי ההזמנות העמוסים ביותר היו יולי ודצמבר, והפיצה הפופולרית ביותר שלה הייתה "פפרוני ספיישל" (דאבל פפרוני בקר, שלוש גבינות איטלקיות ותערובת תבלינים איטלקיים).

כל אלה מתכנסים לכדי מבצע חגיגי המציע פיצה משפחתית קלאסית, שתי תוספות וקינוח ב-99 שקלים.

במקביל, מציעה תן ביס פיתוי משלה על הפיצות הללו, בדמות 20% הנחה בהזמנת משלוח באפליקציה או באתר הכתום - ליום החגיגי הזה בלבד.

פאפא ג'ונס

מאפה נאמן

בורקס פיצה, מאפה נאמן. גיל אבירם,
בורקס פיצה של מאפה נאמן/גיל אבירם

רשת האפייה הגדולה חוגגת אף היא, עם קולקציה חדשה וטעימה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, בורקס פיצות עם זיתים, עגבניות, גבינה בולגרית, חצילים וגם גירסאות נטולות תוספות, לצד פוקאצ'ות עמוסות תירס, בצל ופטריות.

מאפה נאמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully