וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרואסון הטוב בישראל מגיע לת"א. יש לכם חודש לשכנע אותו להישאר

20.2.2024 / 6:00

זה לא פופ-אפ, זה בלואו-אפ: החדשות הטעימות של ישראל

פופ-אפ מטרלו, שרונה מרקט, תל אביב/מטרלו

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - זה לא פופ-אפ, זה בלואו-אפ. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

פופ-אפ מטרלו, שרונה מרקט

מטרלו, עין זיוון, רמת הגולן. מטרלו,
מטרלו/מטרלו
מטרלו, עין זיוון, רמת הגולן. מטרלו,
מטרלו/מטרלו

המאפייה הצפונית הנהדרת של עדי פרץ יורדת מעין זיוון ללב תל אביב, ומבעירה חודש שלם של פיתוי חמאתי-פחמימתי מהסוג המפיל. לסתות ודיאטות כאחד.

פרץ וצוות מטרלו שלו יפתחו דלתות ביום רביעי (21 בפברואר) ומבטיחים להישאר במרכז עד 22 במרץ. בתפריט: שיתופי פעולה מסקרנים עם שפים ואנשי אפייה, קניות בוקר בשרונה מרקט שיהפכו למאפי צהריים טריים וצבעוניים, דגש מוצדק על תוצרת האדמה הצפונית שלנו והרבה בצק. הרבה-הרבה בצק.

יהיו פה כריכים על בסיס הקרואסון הידוע שיקבלו פנימה ביצה מקושקשת רכה עם הרבה פרמזן, גבינת קממבר וריבת בצל, או כמהין, מלוחים נוספים עם משחקי פטריות וגבינת עזים, קורנדביף וחרדל, חצילים וביצים קשות, וגם פורל ורוד וצזיקי, וקוקלציית מתוקים כמעט מיתולוגית - מקרואסון גנאש שוקולד חלב ומריר מתובל בטונקה, משולשים מדופפים ממולאים קרם, קווין אמאן עם חמאה מלוחה ופרלינה פיסטוק, קנלה מקורמל וטירופים נוספים לרוב.

מטרלו, או שרונה מרקט

חדשות האוכל

חיים, ארז והטירוף של באר שבע: שבוע אוכל לוהט במיוחד

לכתבה המלאה

תפריט חורף, אריא

אריא, תל אביב. גל זהבי,
תפריט החורף של מסעדת אריא/גל זהבי

המסעדה התל-אביבית הוותיקה בהובלת מושיקו אברהם משיקה תפריט חדש שמבטיח "נגיעות מהבית הבוכרי, מטבח מודרני וחומרי גלם מקומיים ואוזבקיים".

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טרטר דג עם ויניגרט חלפיניו מותסס, שמן עירית ותפוח עץ ירוק, ברוסקטה עם מוחמה דג ים, לאבנה ולדר שושקה, דולמה לשון הפר עם רכז רימונים ויוגורט כבשים, דושפרא מטוגן, טארטלט זרעי כמון וקימל עם טלה נא קצוץ דק ואיולי בצל ירוק, צלעות טלה עם ציר טלה ומשמש אוזבקי וגם לחצ'ק קרעי פסטה עם ציר דגים ושומר.

אריא

תפריט חורף, שילה

מסעדת שילה, תל אביב. חן גרוס,
תפריט החורף של מסעדת שילה/חן גרוס
מסעדת שילה, תל אביב. חן גרוס,
תפריט החורף של מסעדת שילה/חן גרוס

המסעדה התל-אביבית הוותיקה אף יותר בהובלת שרון כהן "Goes Red" ולוהט עם תפריט חדש ששם דגש על תבשילי בשר ומנות טלה, ועל מומחיות היין של יאיר היידו.

התפריט יושק בשני ערבים מיוחדים (שני ושלישי, 19-20 בפברואר) ויציע, בין היתר, פריקי צוואר טלה עם ירקות שורש, ציר טלה, יין לבן וכרוב מעושן, צלעות טלה עם סלקים צבעוניים, טורטליני במילוי ארטישוק ובצל מקורמל, פורקטה טלה עם לחוח, תבשיל זנב שור, צלע עגל חלב, ריזוטו פטריות ובייקון עם בטן חזיר ורוטב יין אדום, וכל הטוב והאדום שאיתר היידו באירופה.

שילה

שלחמך, תל אביב

שלחמך, תל אביב. גיל אבירם,
פיצה טרופיקנה של שלחמך/גיל אבירם

חלום הבצק הישן של רועי גורן קם כפיצרייה בשכונת ל' שבצפון תל אביב, עם השראה נפוליטנית וביצוע ישראלי חופשי.

תוכל ולמצוא פה מרגריטה קלאסית, פוטנסקה עם צ'ילי טרי ושום קונפי, מלנזנה עם קוביות חציל, פונגי טרטופו על בסיס רוטב ביאנקה, דולצ'ה בטטה, קרצ'ופי עם פלחי ארטישוק ואורגנו טרי, טרופיקנה עם אננס, פלפל קלוי ושבבי פקאן מסוכר, וגם סלט קפרזה, קיסר ופסטות דוגמת פומדורו או חמאת עגבניות, רוטב שמנת ופרמזן או פונגי אלפרדו.

לסיום, מגיש גורן גלידה רכה עם תוספות כמו שקדים ודובדבני אמרנה, קראמבל פירות יער או הבטחה מפתה של "גלידת השוקולדים".

שלחמך

סופר מעכשיו לעכשיו, תן ביס ויאנגו דלי

שיתוף פעולה בין תן ביס ויאנגו דלי. תן ביס,
שיתוף הפעולה בין תן ביס ויאנגו דלי/תן ביס

פלטפורמת משלוחי האוכל וחברת הקוויקקומרס מחברות משאבים וזרועות לכדי שירות חדש שיתווך מוצרים מהסופר לבית לקוחותיהן, ומהר.

החיבור מציע פירות וירקות טריים, בשר ומוצרי חלב, אלכוהול, מוצרי טואלטיקה וניקיון, אוכל מוכן מהדליקטסן או מהגרקו למשל וגם קפה או כל דבר שדלת המקרר או מדפי המזווה מבשרים על חסרונו או היעדרו.

השקת שיתוף הפעולה הזה מלווה במבצע נוסף, המתמחר ב-10 שקלים בלבד עשרות מוצרים שהם קלאסיקת צפייה משותפת של מחזור משחקי ליגת האלופות הערב (שלישי, 20 בפברואר) ומחר (רביעי, 21 בפברואר). תוכלו למצוא פה, בין היתר, בירות ופיצוחים כמובן, אך גם חטיפים, גלידות, שתייה קלה וצ'מפיונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully