וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייליס בממלכת השוקולד

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 14:08

חדש בישראל: 'בייליס שוקולד לוקס'. אייריש קרים, וניל מדגסקר, ושוקולד בלגי. כל מה שטעים בקבוק אחד

IRISH CREAM BAILEYS הוא האייריש קרים הראשון מסוגו והנמכר ביותר בעולם. שילוב בין וויסקי אירי מעודן לשמנת עשיר שמקורה בחוות בקר ומחלבות בבעלות משפחתית, שגם לאנשים שפחות אוהבים ליקרים, קשה מאוד שלא לחבב.

בנוסף לגרסה המקורית הבסיסית, שאפשר למצוא כמעט בכל בר משקאות שמכבד את עצמו, בייליס אייריש קרים מוצע בעוד מספר טעמים מיוחדים ביניהם: קרמל מלוח, שמנת ותותים, דלעת, רד וולווט קאפקייק ועוד.

החודש הושק בישראל 'בייליס שוקולד לוקס', שנוצר על ידי אנטוני ווילסון, בנו של האיש שיצר את בייליס. ווילסון השקיע שלוש שנים ביצירת הגרסה החדשה, אבל אין סיבה לרחם עליו. במהלך שלוש השנים האלה הוא טעם כמאתיים סוגי שוקולד בלגי שונים וניסה כשמונה מאות מתכונים, עד שהגיע לתוצאה הסופית, הכוללת גם וניל מדגסקר. עבודה קשה, אבל מישהו צריך לעשות אותה.

בייליס שוקולד לוקס. יח"צ חו"ל,
גם שוקולד, גם אלכוהול/יח"צ חו"ל

חווית טעים עשירה ומפנקת

השילוב בין השוקולד הבלגי המשובח לאלכוהול, יוצר חוויית טעם עשירה של שוקולד בלגי מפנק עם נגיעות הקרמל האופייניות לאייריש קרים של בייליס, וסיומת מרירה בטעמי קקאו. יופי של משקה לחורף.

מומלץ להנות מ-'בייליס שוקולד לוקס' על מעט קרח בכוס רחבה , עם פרי יער טרי להשלמת החוויה. המחיר: כ-100 שקלים לבקבוק 500 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully