וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, מתחמם, הכי לוהט שיש עכשיו: איך הטאבון הביתי של Peerless?

5.3.2024 / 6:00

500 מעלות של רעב, ועוד קצת

טאבון Peerless, רשת עולם הקולנוע. עולם הקולנוע,
V על כל צ'ק בוקס. הטאבון של Peerless/עולם הקולנוע

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - 500 מעלות של רעב, ועוד קצת. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

טאבון Peerless, רשת עולם הקולנוע. עולם הקולנוע,
השלב הטבעי הבא. הטאבון של Peerless/עולם הקולנוע

ארבע שנים בדיוק מאז שהקורונה שיתקה לחלוטין את רוב חיינו, אבל הזניקה באותה מידה תחומי עניין ותוכן שלא ידענו שחיינו מאפשרים, מגיעה מהפיכת הטאבון הביתי לשלב הטבעי הבא שלה. כלומר, נגישים יותר, זמינים יותר, משתלמים יותר - ולא פחות לוהטים.

מה שהחל בזמנו כגאדג'ט גדול, אולי גדול מדי, המכוון למרפסות עתירות מטראז' ולהכנסות משק בית עתירות עו"ש, ממצב את עצמו כעת כמעט כמתנת דודות לפסח הקרוב, ומעבר לו. הסיבות מגוונות, אבל רובן אורגניות לחלוטין - היצע וביקוש, היענות ושיווק. וסין כמובן.

חדש על המדף

נוטלה החליטה לגרום לכולנו לחייך. הדרך לשם עוברת בצנצנת כמובן

לכתבה המלאה

הטאבון הנייד של Peerless, בשיווק רשת עולם הקולנוע, הוא דוגמן הבית של כל התהליך הזה - ומסמן היטב V על כל צ'ק בוקס בגזרתו.

הוא אינו מפלצתי בגודלו (69.2 ס"מ אורך, 34.4 ס"מ גובה, 55.5 ס"מ רוחב כשהרגליות פתוחות, כ-27 ס"מ כשהן מקופלות, ומשקל של כ-20 ק"ג) אך עדיין רציני מספיק בשביל לעבוד חזק, אינו דורש מהפיכת תשתיות ביתית (אך כן חיבור לגז כמובן, זה הביתי או בלון נייד. מכל גז 5 ק"ג יעלה לכם כ-500 שקלים דרך הרשת, עם ווסת, מד-גז וצינור באורך שני מטר), גמיש-מפרקים ויודע להתקפל ולהתאכסן בלי להציק יותר מדי, מתנקה בקלות ומציג חזות חיצונית אלגנטית, נשלח בחינם ונהנה משירות לקוחות וסיוע מקצועיים, ומסובב את האבן הלוהטת שבתוכו עבור תג מחיר שפוי מאוד של 1,299 שקלים.

חם, מתחמם, לוהט, בקיצור.

טאבון Peerless, רשת עולם הקולנוע. עולם הקולנוע,
בלתי מפלצתי. הטאבון של Peerless/עולם הקולנוע

ההפעלה הראשונית קלה מהצפוי, וייתרה תוך כדי עבודה חששות על בלגן לוגיסטי ועל ענייני ביורוקרטיה מתישים.

הטאבון מיועד לשימוש חיצוני (כלומר, מרפסת או חצר וכדומה) ומתחבר לרשת הגז הביתית או - במקרה האמור - לבלון גז. ההמלצה היא להשתמש בטכנאי מוסמך שימנע סכנה אך החיבור פשוט מאין כמוהו, ומצריך רק הקפדה על כמה כללי אצבע בסיסיים.

יישור זריז של הרגליים המתקפלות, מיקום אבן השאמוט העגולה על צירה, הברגת הידית המסובבת אותו באופן ידני ויש לכם התחלה. משם, מתג הפעלה (וגם שימוש בגפרור מסורתי) יוביל ללהבות כחולות-כתומות, להעלאת הילוך ולרעב הולך וגובר.

עכשיו, אפשר לאכול משהו?

טאבון Peerless, רשת עולם הקולנוע. עולם הקולנוע,
חשק לניסויים. הטאבון של Peerless/עולם הקולנוע

גודל הפתח של הטאבון הוא המגבלה היחידה שלכם, ובעצם קובע מראש מה ייכנס לתוכו ומה ייאלץ להמתין בחוץ. איתו, ואחרי כמה סשנים טעימים, מתפתחת המיומנות ומעמיקה ההיכרות, עד שאופן העבודה זורם יותר ויותר, והעסק מתמקצע.

החלל הפנימי מגיע באופן רשמי ל-500 מעלות (ו-וסת העוצמה יכול לכוון אותו לכאן או לכאן) והאופן שבו הוא בנוי - מעין מערה עמוקה, קעורה ונמוכה - מאפשר עמידה מהירה בהצהרות האלה. אתם רק צריכים להתאים את עצמכם מבחינת עזרים (כפפות עבודה, וגם מרדה או תרבד ראוי, אם כי בכל מקרה תוכלו לסובב את האבן כך שהאוכל "יתקרב" אליכם) ומבחינת מנות.

בצקים, באופן טבעי, מתכתבים היטב עם הטאבון, נהנים ממכת החום שלו ומספקים תוצאה יפה - של פוקאצ'ות שמנמנות, פיצה דקה וצבעונית - בכלום זמן. דגים וסטייקים הם עליית מדרגה, ומצוינים אף הם בשיטה הזאת. כך גם ירקות לאנטי פסטי, כרובית חתוכה ל"סטייקים" שטוחים יחסית, וכל קינוח שמשלב פירות עם קצת סוכר יספק מנה מצוינת גם כן. זאת רק ההתחלה כמובן, והעסק עושה חשק לניסויים, אבל הפורמט ברור.

קודם כל לעצמכם

עם תג המחיר הזה, הטבת המשלוח החינמית, שנת האחריות המובטחת והתפעול היעיל, קשה שלא להמליץ על הטאבון כמתנה מושקעת, קודם כל לעצמכם.

מערכת היחסים הידועה בין בני האדם, האש שלהם, והאוכל שהיא מוציאה מבוססת מספיק כדי לעשות את כל השאר ולנטרל חסמים נוספים פה. יש חום אדיר, יש להבות, יש מקרר - אתם תסתדרו בעצמכם עם רעיונות ובישולים. ואם לא, אני זמין להזמנות.

seperator

טאבון Peerless, דגם PR-G016A, מק"ט A022989, רשת עולם הקולנוע, 1,299 שקלים

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully