וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינוחי החורף והשוקולד של גולדה: מעט מאוד קור, הרבה מאוד אש

27.3.2024 / 6:00

רגעים ארוכים של הדחקת קלוריות ושכחת ייסורי מצפון: טועמי חדש על המדף התחממו

קינוחי חורף, גלידה גולדה/גלידה גולדה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - רגעים ארוכים של הדחקת קלוריות ושכחת ייסורי מצפון. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קינוחי חורף, גלידה גולדה. אמיר מנחם,
עד בלי די. פצצת השוקולד של גולדה/אמיר מנחם
קינוחי חורף, גלידה גולדה. אמיר מנחם,
דרושה כף. הסנואוברי של גולדה/אמיר מנחם

רשת הגלידריות האולטרה-פופולרית ניגשה לחורף הישראלי עם תכנית מדויקת, מושחתת כנדרש, והבנה מוחלטת לגבי מנעד הטמפרטורות המקומי. כלומר, מעט מאוד קור, והרבה מאוד אש.

התוצאה היא קולקציית קינוחים עם חמישייה פותחת (וסוגרת) שלוקחת קצת (הרבה) מפה וקצת (הרבה מאוד) משם, ומתגמלת עם רגעים ארוכים של הדחקת קלוריות ושכחת ייסורי מצפון. השמות, אגב, נקבעו על ידי עוקבי הרשת ברשתות החברתיות, במהלך מוצדק, בטח לאור התוצאות.

חדש על המדף

300 שנות קלאס בוקבקו למהדורה מוגבלת. ויו לה פרנס!

לכתבה המלאה
קינוחי חורף, גלידה גולדה. אמיר מנחם,
זהב טהור. הגולדן קראמבל של גולדה/אמיר מנחם
קינוחי חורף, גלידה גולדה. אמיר מנחם,
עד לפסגה. האוורסט של גולדה/אמיר מנחם

תוכלו למצוא פה "Snowberry" (שכבות של תותים טריים, קצפת, שוקולד ואגוזים) עדין יחסית אם כי עדיין דורש כף ארוכה שתחפור החוצה את כל הדברים הטובים יחד, "ChocoBomb" שכשמו כן הוא, מפציץ עם שוקולד ושואב השראה מהאפוגאטו, אם כי מוותר בדרך על האספרסו, מחליף לשוקולטה סמיכה וחורפית, מוסיף כדור גלידה ועוד אצבע שוקולד (שוקולד חלב ובייגלה או שוקולד לבן פיסטוק) כי הרי לא היה כאן די הגזמות, וגם "FireBalls" - חמישה כדורי בצק חמים, רוטב גולדה וכדור גלידה.

את הטירוף סוגרים "Everest" (פחזניות, קצפת, כדור גלידה, תותים, סירופ שוקולד חלב וסירופ שוקולד לבן) הררי וגבוה וגם הפייבוריט שלנו במקצה, בדמות "Golden Crumble", קינוח שכבות של תותים ורוטב, קראמבל חמאתי ועוד קרם ונילי ומעט סחלבי מלמעלה, שמתכנס כולו לנחמת-אמת מתוקה.

הקינוחים הללו אינם מייצגים כמובן מתינות ועידון, וגם אינם מתיימרים לייצוג שכזה. הם מעולים לחלוקה, ומצליחים לספק את הקרייב למתוק בכמה טעימות קטנות-גדולות. יותר מזה, יהיה יותר מדי. ככה, זה בדיוק בול.

Pink by Golda, גלידה גולדה. אמיר מנחם,
הכיף הגדול, לקחת. שוקולד Pink by Golda/אמיר מנחם

התפריט הזה מחוזק במקביל עם Pink by Golda, שלוחת מוצרי המדף המוכרת של הרשת, שמתרחבת כל העת ומציעה טו-גו ארוז של כמה מלהיטי הגלידה ותוספותיה.

תמצאו פה, בין היתר, סדרת טבלאות שוקולד עשירה ובה שוקולד לבן עוגיות, שוקולד לבן עם מחית אגוזי לוז, וופלים ושברי אגוזי לוז (מצוין), שוקולד לבן עם מחית פיסטוק ושברי פיסטוק, שוקולד לבן בייגלה עם שברי בייגלה (לא סתם הלהיט הרשתי), שוקולד לבן עם מחית מקדמיה וחתיכות מקדמיה מסוכרות וגם שוקולד חלב ואגוזי לוז קלאסי יותר, טעים לא פחות.

בצד, מחכות גם "אצבעות שוקולד" (חלב במילוי קרם בייגלה ולבן במילוי קרם פיסטוק ושברי פיסטוק) ומה שמכונה פה "סדרת המצופים" - אגוזי לוז מצופים קרם בייגלה (זהירות, חיסול מובטח), אגוזי לוז מצופים שוקולד לבן, שוקולד מריר וקינמון (מעולים) וגם סוכריות Jelly Beans, ככה, בשביל הכיף. הכיף הגדול.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully