וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט של מילקה נוחת בארץ באיחור ניכר. התגברנו מהר על העלבון

4.4.2024 / 6:00

משהו לקטנים, משהו למקפידים ומשהו למגזימים: טועמי חדש על המדף איזנו

פררו רושה/פררו רושה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - משהו לקטנים, משהו למקפידים ומשהו למגזימים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידות נסטלה

קיץ 2024, גלידות נסטלה. גלידות נסטלה,
גלידות נסטלה/גלידות נסטלה

חברת הגלידות מתכוננת באופן טבעי לעונה החמה והארוכה שמגיעה אלינו, ומרחיבה את היצע הפינוקים הקרים שלה.

החידושים כוללים, בין היתר, מאגדת קראנץ' אלפחורס (שלגון בטעם ריבת חלב ועוגיות בציפוי שוקולד לבן עם פצפוצי אורז ושבבי קוקוס קלוי שאיכשהו הצליח לא להיות מוגזם מדי), מאגדת שלגוני 99 קלוריות בטעם שוקולד ואגוזי לוז (עם שברי אגוזי לוז מסוכרים וציפוי שוקולד חלב) שבהחלט יכולים לסגור פינה גם לשומרים ולמקפידים, מהדורה מיוחדת של טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז (עם ריפל שוקולד נוזלי ומטבע שוקולד חלב עם עוגיות בראוניז) מצוין אך ענקי בגודלו, וכן שלגון מילקה וניל עם ממרח עוגיות, שברי עוגיות חמאה וציפוי שוקולד חלב - לרגעים שבהם הנחמה דרושה.

בשתי מילים: קיץ לוהט

חדש על המדף

אחד השוקולדים הכי שווים בעולם נחת סוף סוף בישראל. בהצלחה לכולנו

לכתבה המלאה

טבלאות שוקולד, פררו רושה

טבלאות שוקולד, פררו רושה. פררו,
טבלאות השוקולד של פררו רושה/פררו

מותג המתוקים הוותיק מרעיד מוסכמות ומדפים ומנחית בישראל טבלאות שוקולד.

החפיסות, במשקל 90 גרם, מציעות שלושה טעמים קלאסיים למדי - שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז וכן שוקולד לבן ואגוזי לוז - ועיצוב שממוקם היטב בין מסורת וחידוש, לרבות טאץ' חמוד של כדורי השוקולד הידועים על כל קוביה.

הטעם מיישר קו עם הקלאס והפאסון, ומספק משחקי מרקם מוצלחים, שכבות מובחנות שמדברות היטב אחת עם רעותה וקבלות מספקות להבטחת הפרימיום.

בשתי מילים: ברוכים הבאים

ישרל'ה, עוף טוב

ישרל'ה, עוף טוב. עוף טוב,
סדרת ישרל'ה של עוף טוב/עוף טוב

החברה הישראלית הפופולרית מקבוצת Feed Better מרחיבה מדפי מקפיאים ומשיקה את "ישרל'ה", סדרה חדשה של אוכל (כמעט) מוכן ומקצר דרך.

"ישרל'ה" (קיצור של ישר למחבת או לסיר) מצטרפת לליינים ותיקים של עוף טוב, ובהם צ'ונגו, סדרת הביתיים וסדרת הדקים - ופועלת תחת אותה תפיסת עולם, ותפיסת זמן. כלומר, אתם עסוקים אבל רוצים משהו שהוא מעבר לבייסיק ולכן צאו לדרך עם רוטב משלכם, ואנחנו נצטרף.

היא מציעה, לעת עתה, ארבע אופציות - קציצות עוף והודו וקציצות בקר שממתינות לתבשילי סירים, וכן נגיסי עוף ונגיסי בקר שמתאימים להקפצה במחבת. השורה התחתונה של ארבעתם דומה למדי, ומוצלחת למדי, תוך שהיא מתמקמת בדיוק בנקודה העדינה של חוץ (מוצר קנוי) ופנים (הכנתי בבית), עם מספיק איכות ומספיק טעם בשביל לעמוד בציפיות, ולהרים את הרף.

בשלוש מילים: ישר, הכי ישר

בייביביס כוכבים

בייביביס כוכבים. בייביביס,
בייביביס כוכבים/בייביביס

מותג מזון התינוקות הוותיק מבית דנשר מרחיב היצע ומדפים עם סדרה חדשה של חטיף דגנים אפוי.

החטיף, בצורת כוכבים כמובן, נועד לתינוקות מגיל תשעה חודשים בשלבי טעימות וחשיפה למרקמים. הוא מושק, לעת עתה, בשלושה טעמים - בוטנים, גזר וסלק, וגזר-עגבניה - ואינו כולל חומרים משמרים או צבעי מאכל. המרקם מוכר ומתמוסס בפה, ואמא טרייה יחסית דיווחה על התלהבות תינוקית מדבקת (בעיקר בטעם הבוטנים, איך אפשר אחרת). מחיר: 11.90-16.90 שקלים לאריזת ארבע שקיות אישיות בנות 10 גרם.

בשתי מילים: התחלה טובה

פפסי זירו

פפסי זירו. פפסי,
פפסי זירו/פפסי

שלושה עשורים של מקס מוחלפים כעת על ידי מותג המשקאות הבינלאומי (המגיע ארצה באמצעות טמפו) בשפה חדשה, הנשענת על אותו מתכון בדיוק.

התוצאה היא פפסי זירו, תחת המיתוג "מקסימום טעם, זירו סוכר" ועם לוגו חדש, לראשונה אחרי 14 שנים, ובו "שילובי אלקטריק בלו ושחור", ענייני "נועזות" וחיבור שאפתני לתרבות הפופ, הספורט והאוכל.

בחמש מילים: אפס הוא לא רק מספר

ג'ליאת, מלכת הג'לי

ג'ליאת, מלכת הג'לי. מלכת הג'לי,
ג'ליאת של מלכת הג'לי/מלכת הג'לי

מוצר הדגל של ליאת חתוכה מרחיב היצע ומדפים ומציע טעמים חדשים.

שבעת המצטרפים הטריים של Jelliat כוללים, בין היתר, טעמי נוגט, דבש, קפוצ'ינו, וניל ופיסטוק ונמכרים באריזות 150 גרם (75 שקלים).

מדובר למעשה בתוספת לקפה על בסיס ג'לטין המורכב מ-90% חלבון שמופק מדגי אמנון, וההמלצה היא לערבב כף או כף וחצי במים קרים, ואז להוסיף למשקה החם (לא רק קפה, כמובן).

ההבטחות מרימות עם "ריפוד הקיבה", "תחושת שובע לאורך היום" ואפילו "תחושה נעימה בכל הגוף", ונסיינית מסוקרנת אכן מגבה אותן, לפחות באופן חלקי, ובכל הקשור לענייני השובע.

חתוכה, מצדה, מכוונת "הרבה מעבר לשיפור בריאות העור, הציפורניים והשיער" ועוסקת בהשוואה בין עולמות האפייה והתזונה. "בדיוק כפי שהוא מחבר רכיבים יחד, כך גם בגוף - הג'לטין עוזר לאטום את המעיים ולבנות מחדש את הרקמה, מרגיע, מזין ומחזק", כהגדרתה.

בשלוש מילים: קפה, קצת אחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully