וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכבות-שכבות של פינוק מושחת, בדיוק מהסוג שנחוץ עד החורף הבא

11.4.2024 / 6:00

קערות של שמחה, בקבוקים של יצירה: טועמי חדש על המדף התמוגגו

טריק הגלידה של מקדונלד'ס ששיגע את הרשת/janelleandkate

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - קערות של שמחה, בקבוקים של יצירה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קעריות מוזלי ואסאי, Rebar

קעריות מוזלי, Rebar. רונן מנגן,
קעריות מוזלי של Rebar/רונן מנגן

רשת האנרגיה האנרגטית בפני עצמה מוסיפה לרענן, לשדרג ולהתחדש. והפעם - סדרה חדשה של קעריות, תחת הכותרת (המוצדקת) Bowling Like a Pro.

מדובר, לעת עתה, בשלוש מנות שמתכנסות כאן בקטגוריית ארוחה קלה, ומכילות משחקי מרקמים, ושכבות-שכבות של פינוק, מגרנולה פריכה בתחתית, יוגורט או שילוב קרמי אחר באמצע, וגם טופינגז שמאפשרים התפרעות וגיוון דוגמת פירות חתוכים, אגוזים, זרעי צ'יה או שבבי קוקוס קלוי.

Regurt Bowl (29 שקלים) מכילה גרנולה ומייפל, Vegan Bowl (32 שקלים) מאגדת בננה, פרוזן ונילה, חלב קוקוס, גרנולה ומייפל ואילו Pro Cocoa Bowl (32 שקלים) כוללת בננה, פרוזן ונילה, חמאת בוטנים, חלבון בטעם שוקולד (16 גרם חלבון), משקה סויה וגרנולה שוקולד.

במקביל, מוצעות גם קעריות אסאי חדשות, על בסיס אותו שיחוק קראנצ'י מתקתק (ואף יותר מזה), ובשתי גירסאות צבעוניות - אחת על בסיס אותו "ריגורט", והשנייה טבעונית, עם שכבות של אסאי ופודינג צ'יה וניל. מחיר: 32 שקלים.

בשתי מילים: סדרה לבינג'

חדש על המדף

הלהיט של מילקה נוחת בארץ באיחור ניכר. התגברנו מהר על העלבון

לכתבה המלאה

Inspire Art, יקב טפרברג

יין Inspire Art, יקב טפרברג. יקב טפרברג,
יינות Inspire Art של יקב טפרברג/יקב טפרברג

היקב הישראלי הוותיק משתף פעולה עם DEDE לכדי מהדורה מיוחדת (ומוגבלת כמובן) של יין ואומנות, תחת הכותרת "Inspire Art".

ההשקה כוללת שני יינות - דבוקי אינספייר 2023 לבן יבש על בסיס ענבים מאזור זכרון יעקב וסוביניון בלאן אינספייר 2023 המורכב מענבי כרם בגליל התחתון - ומלווה כמובן בתוויות מעוצבות ומרהיבות ברוח החיבור, עם הפלסטרים המפורסמים של DEDE, בואכה התרגשות לפני החליצה, והתרגשות לא פחות גדולה אחריה.

בארבע מילים: יצירה בפנים, יצירה בחוץ

שוקולד Schogetten, גורי

שוקולד Schogetten, גורי. גורי,
שוקולד Schogetten של גורי/גורי

השוקולד הפופולרי של לודוויג מגרמניה מרחיב מדפים מקומיים בעזרת היבואנית החרוצה, וחוגג היצע מרשים ומחיר משתלם.

טבלת השוקולד הזאת מגיעה כמובן מפורקת כבר קלוביות, במהלך שמייתר התאמצויות מזויפות מצידנו, ופשוט מאפשר פירוק שיטתי ויעיל של החפיסה כולה. ככה פשוט. הטעמים עצמם - 15 במספר - נעים בין בייסיק של לבן-מריר-חלב, לאטה, בראוניז, חמוציות, וניל עוגיות וחמאת בוטנים שניצחה את הטעימה הנוכחית. מחיר (מצחיק): 6.90.

בשלוש מילים: קוביות של שחיתות

גלידל, גלידות פלדמן

גלידל, גלידות פלדמן. גלידות פלדמן,
גלידל של גלידות פלדמן/גלידות פלדמן

מותג הגלידות הכה-ישראלי מרחיב מדפי מקפיאים ומשיק סדרה חדשה, מושחתת-מאופקת.

מדובר בשלגוני "גלידל 99 קלוריות", שמצטרפים לטילון שהושק אשתקד ונשא את אותו "מחיר", תוך שאיפה לספק רגע קטן של שחיתות, ללא יותר מדי ייסורי מצפון שמגיעים אוטומטית בעקבותיו.

היא מציעה, לעת עתה, שלושה טעמים - וניל בציפוי שוקולד בלונד (הפייבוריט שלנו בטעימה הזאת), וניל בציפוי שוקולד לבן בטעם פיסטוק, וכן וניל בציפוי שוקולד מריר, מצוין בפני עצמו - שמחזיקים כולם מרקם חלבי בלתי מתפשר, בגודל מצוין למתוק הנחוץ ההוא. מחיר: 24.90-29.90 שקלים לאריזת חמישייה.

בשתי מילים: קיץ לוהט

צנצנת 50 גרם, נסקפה טייסטרס צ'ויס

צנצנת 50 גרם, נסקפה טייסטרס צ'ויס. סטודיו אסם,
צנצנת 50 גרם של נסקפה טייסטרס צ'ויס/סטודיו אסם

לא ברור כל כך איך זה לא קרה עד עכשיו, אבל מותג הקפה הפופולרי משיק קופסת זכוכית מוקטנת, שכל עניינה ניידות, נסיעות ומזוודות.

מדובר באותו קפה בדיוק, בגירסת 50 גרם מינימליסטית, שמייתרת הלכה למעשה את כל אילתורי הקופסאות והצנצנות של רובינו בבואנו לארוז ולנסוע. כי בתי קפה בחו"ל זה נחמד ועדיף כמובן, אבל עד שתגיעו לשם מחכה לכם ברוב המקרים קפה נחות משמעותית במלון ובשדה התעופה.

בשתי מילים: סוף סוף

חנות הקפה של אסם נסטלה

חנות הקפה של אסם נסטלה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות הקפה של אסם נסטלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באותו הקשר - קפה וקהל - משיקה נסטלה אתר חדש למכירת מותגי סטארבקס, נסקפה טייסטרס צ'ויס ורוסטרי קולקשן, עם משלוח עד הבית (חינם בקנייה של יותר מ-150 שקלים), כמובן. בכל זאת.

חנות האונליין, תחת השם מבשר הטובות Nestle Coffee Shop, כוללת, בין היתר, קפסולות ופולי קפה של סטארבקס, את אותן צנצנות טייסטרס צ'ויס ידועות, היצע קפאיני ראוי של רוסטרי קולקשן, קופסאות הקפוצ'ינו המתקתקות בטעמי וניל וקרמל ונסקפה רד מאג, כמו גם חבילות ומארזים מונחי דילים (10 שרוולי קפסולות ב-180 שקלים, למשל, וכן מבצעים על מותגי הקפה האחרים באתר).

בשש מילים: שופינג עם כוס קפה ביד, ובראש

קפסולות מתכלות, קפה ג'ו

קפסולות מתכלות, קפה ג'ו. רונן מנגן,
קפסולות מתכלות של קפה ג'ו/רונן מנגן

עדיין בעולמות הקפה, עדיין באריזותיו, עדיין במהלכים המוצדקים והמתבקשים: המותג הישראלי-קפאיני משיק קפסולות מתכלות, שמבטיחות לשמור על איכות הסביבה ואיכות הקפה במקביל.

הקפסולות מוצעות לעת עתה בשני טעמים - ג'ו שהיא תערובת הבית מ-100% פולי ערביקה וטעםם חמוץ-מריר טוב ו"אולטרה חוזק" עוצמתית יותר - ונהנות מדיבורי חומרים טבעיים ומאותו מחיר בדיוק (18 שקלים לאריזת עשירייה), כמו גם מעידוד להשלכה בתום השימוש ישירות לקומפוסט הביתי, כל הדרך לסגירת המעגל המתבקשת.

בשתי מילים: טוב שבאתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully