וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניצל פריך, המבורגר לוהט, גבינה נמתחת: ברגר קינג עשתה את זה שוב

8.4.2024 / 6:00

רגע אחד היא כאן, ופתאום נעלמה

וופר של ברגר קינג/ברגר קינג

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - דאבל-להיט שהוא גם הטיזינג המושלם. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

ארוחת טורטיה קריספי, ברגר קינג. ברגר קינג,
תיאום ציפיות. ארוחת טורטיה קריספי של ברגר קינג/ברגר קינג

הגישה הפעלתנית של ברגר קינג ישראל הוכיחה את עצמה לא פעם בעבר עם הבלחות וניסויים, בדיקת דופק וחיישני טעם - כולם, בדרך כלל, חיזוק של עוגני התפריט הקבוע ולהיטים עונתיים חולפים. רובם, אגב, הצדיקו התבססות וקביעות אך חלפו בכל זאת מן העולם, לפחות עד הפעם הבאה.

המדיניות הזאת, מתסכלת ומקוממת ככל שתהיה, ודאי נובעת מכוונה תחילה ומאסטרטגיה מסוימת. היא משאירה אותך דרוך, ממצבת את הרשת כדינמית וגורמת לך לחקור ולהתעניין, לצפות.

וכן, גם הפעם, היא מספקת קבלות.

חדש על המדף

הלהיט של מילקה נוחת בארץ באיחור ניכר. התגברנו מהר על העלבון

לכתבה המלאה
ארוחת צ'יזי וופר, ברגר קינג. ברגר קינג,
עד הפעם הבאה. ארוחת צ'יזי וופר/ברגר קינג

שתי המנות החדשות של ברגר קינג זמינות בישראל בלבד ונכנסות לתפריט עם הכוכביות האלה בדיוק. אחת מהן עוד מאיימת בזמן מוגבל בלבד, ומככבת בשלושה סניפים ותו לא - החלטות שמעלות סימני שאלה רעבים, ודורשות כבר מעכשיו התנפלות, ומחאה.

הראשונה היא טורטייה קריספי עם שניצל, שמרחיבה את סדרת ה-King Wraps המוצלחת שלה. היא מכניסה לטורטיה מקמח חיטה שניצל עוף פריך, עגבניה, חסה ומיונז (31 שקלים, 46 שקלים כארוחה) ומספקת בתמורה ראפ סולידי, עשוי היטב, בלתי מתלהם בטעמיו, אך בהחלט מספק.

התנפלות, ומחאה. ברגר קינג

ה-Cheesy Whopper (42 שקלים לכריך, 58 שקלים כארוחה) משלים את הכותרות מצדן המושחת יותר, ומבטיח היעלמות (מצערת) עד סוף אפריל. מדובר בקומבינציה הנשענת על הוופר המוכר והפופולרי, לרבות עגבניה-בצל-חסה-מלפפון חמוץ, עם רוטב ברביקיו ומיונז וטופ של שלוש אצבעות מוצרלה מטוגנות, פריכות רק מבחוץ וסופר-נמסות בפנים, כמתבקש.

המנה, שמוגשת רק בסניפי הוד השרון, כיכר רבין ושדרות רוקח בתל אביב (ועדיף גם מילולית, אצבעות הגבינה המטוגנות נותרות טעימות במשלוח, אך בהחלט ירוויחו מישיבה במקום), היא הטיזרית המושלמת - תוקפת עם מהלומת בשר-גבינה מצוינת, משלימה קשת טעמים עם התוספות והלחמניה, ופוף, תיעלם כאילו בלעה אותה האדמה, או הפה. אפשר הארכה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully