וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נספרסו Vertuo Lattissima: הכוכבת החלבית החדשה שלא חוששת לעשות קצף

9.4.2024 / 6:00

לישראלים, עם קפה ארבע אחר הצהריים הקדוש שלהם: טועמי חדש על המדף התעוררו

מכונת קפה Vertuo Lattissima, נספרסו/נספרסו

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - לישראלים, עם קפה ארבע אחר הצהריים הקדוש שלהם. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

ג'ורג' קלוני, קפה נספרסו. Giphy
זה היה המצב, פשוט כך. קלוני והכוס/Giphy

נספרסו הייתה יכולה בקלות לנוח על זרי הקפסולה, להישען על הפטנט ולחגוג את פלח השוק גם כשזה מאבד את התוקף המסחרי שלו, והופך לנחלת הכלל.

אי אפשר הרי לקחת לה את הבכורה, ואת דריסת הרגל הדרמטית שלה. אני קשיש מספיק בשביל לזכור את הימים שבהם מכונת קפה כזאת בבית הייתה וואוו, וגם את הימים שבאו לא הרבה לאחר מכן, והפכו את הוואוו מסמל סטטוס למתנת הדודות הפופולרית ביותר בפסח.

בין לבין, וגם אחרי זה, אמרת מכונת קפה (ואמרת קפסולות), אמרת נספרסו. זה לא שיווקי ולא מתחנף. זה היה המצב, בפשטותו העסקית הטהורה.

בדיוק בגלל כל זה, מרשים לראות שהיא לא קופאת על השמרים ולא עומדת במקום. להיפך. כשאחרות עסוקות בלחשוב, היא ממשיכה לחדש.

חדש על המדף

הלהיט של מילקה נוחת בארץ באיחור ניכר. התגברנו מהר על העלבון

לכתבה המלאה
מכונת קפה Vertuo Lattissima, נספרסו. נספרסו,
לא עומדת במקום. Vertuo Lattissima של נספרסו/נספרסו

האחרון מבין החידושים הללו, האחרונה ליתר דיוק, היא Vertuo Lattissima, מכונה חדשה מבית המותג ששואפת - מילים שלה, כן? - "להמשיך את מהפיכת קפה הפרימיום הביתית".

הלאטיסמה (1,790 שקלים), כשמה כן היא, מכוונת לקהל שאינו מסתפק באספרסו קצר (או ארוך) בלבד, וצריך יותר מהמינימליזם הקפאיני שלו. ישראלים, בקיצור, וקפה ארבע אחר הצהריים הקדוש שלהם.

היא מבליטה מנגנון חלב מובנה שפותר התלבטויות ופוטר התעסקויות, ומחליקה אותו לספל בלחיצת כפתור אחת, בודדה, ואלגנטית. כמעט כרגיל אצלה.

אלגנטית, כמעט כרגיל. Vertuo Lattissima של נספרסו

העסק, כפי שאפשר לצפות ממנה, חלק. הקצף סטטי. הקפה עצמו בועט. המכונה, נו, הבנתם, עומדת. גאה

הגדולה של החברה, והשיחוק של הלאטיסימה עצמה, היא חווית המשתמש. העסק, כפי שאפשר לצפות ממנה, חלק. הקצף סטטי. הקפה עצמו בועט. המכונה, נו, הבנתם, עומדת. גאה.

צריך להתעכב על כל זה, ולהבין שלא מדובר במשהו מובן מאליו. השוק תוסס ומתפקע. המוצרים מגוונים ויוצרים מנעד רחב למדי של אפשרויות, ושל רמות. לא הכול ראוי, לא הכול מרשים. ואני עדין פה.

נספרסו, לעומת זאת, כן. כפתורים ייעודיים יוציאו לכם קפוצ'ינו מצוין ולאטה חלבי ומוקפד ללא מגע נוסף, על בסיס פונקציית Expert Brewing שמובנית במכונה. הקפסולות הייעודיות נושאות בתורן ברקוד ייחודי, וגורמות למכונה לזהות, להבין, ולהתחיל למזוג. התהליך כולו אוטומטי ומרשים, והיה יכול להיות עוד יותר מכל אלה עם התאמת האפלקיציה הבינלאומית של המותג כך שתעבוד גם בארצנו. הפוטנציאל שם, וגם הטכנולוגיה הרי.

כך או כך, התוצאה היא כמויות ספציפיות של משקאות ספציפיים, ללא התערבות ידנית - מריסטרטו ועד אספרסו, מלונגו ועד גראן לונגו, כל הדרך למאג המפנק שכולנו כל כך אוהבים להשתקע עליו.

קפה נספרסו. נספרסו,
כקצף שעל פני האספרסו. נספרסו/נספרסו

והפרטים הקטנים סוגרים את כל הסיפור, כקצף שעל פני האספרסו. הצבעים (שחור ולבן, לעת עתה בלי השתוללויות) יושבים היטב על השיש והחלקים השונים מורכבים בקלות. מכל החלב, אגב, נכנס למדיח, ומנטרל שטיפות ידניות קצת מעצבנות. פלוס ענק.

שלושים תערובות ועליהן המהדורות המוגבלות של החברה יאפשרו לכם משחק מגוון של טעמים וחוזקים, כיוונוני מתיקות וענייני חלב. אני, שלא מבהיר את הקפה כבר שנים, מצאתי את עצמי משתעשע, וחושב מחדש על הבחירות שלי.

מפרט טכני

  • מכל מים בנפח 1.6 ליטר
  • מכל חלב בנפח 0.5 ליטר
  • 315X407X190 מ"מ
  • 6.3 ק"ג
  • חימום תוך 30 שניות
  • דירוג אנרגטי A+
seperator
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully