וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת הקפה של דלונגי: בוקר טוב יותר, עם שיר שמח בהתעוררות

4.6.2024 / 6:00

כי מה שטוב לבראד, טוב גם לנו

מכונת קפה של דלונגי, ברימאג/דלונגי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - מה שטוב לבראד. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מכונת קפה של דלונגי, ברימאג. ברימאג,
הנקודה הנכונה בדיוק. מכונת הקפה של דלונגי/ברימאג

הזינוקים של שוק הקפה הישראלי כלפי מעלה אכן גבוהים ואנרגטיים, אבל מאופיינים בהיסוס שמושך ומותח אותם על פני שנים. היו עשורים שלמים הרי שבהם התרגלנו לשתות אבקת קפה נמס בלבד (ואלוהים יודע שיש כאלה עדיין שמתסובבים עם ההעדפה הזאת בינינו), ותקופה ארוכה, ארוכה מדי, שבמהלכה הסתפקנו בקפסולות.

הסטטוס-קוו הזה, שתחילתו התגלות צרכנית-טכנולוגית והמשכו דשוש ותמיהה מתי כבר נדביק את הפער, נפרץ לאטו בשנים האחרונות, ומציב את השיש הביתי בדיוק בנקודה הנכונה מבחינתו. מצד אחד מכונות אימתניות של מכורים לדבר, שלא לומר אובססיביים לדבר, ומצד שני אנשים, ובכן, רגילים לחלוטין, שמתים על קפה ורוצים יותר מזה, אבל לא מוכנים להשתעבד לתנועות הידיים או לשעבד חצי מטבח וחצי משכורת חודשית.

או במילים אחרות, פשוטות יותר - מכונה אוטומטית. מטחנה. לחיצת כפתור. בוקר טוב עולם.

קפה 51

בתוך מעבדת הקסמים הנסתרת של דותן גרינברג

לכתבה המלאה
מכונת קפה של דלונגי, ברימאג. ברימאג,
פער מרחיב אישונים. מכונת הקפה של דלונגי/ברימאג
מי שנחשף, כבר לא יכול היה יותר לחזור אחורה ובדרך כלל התערפל מריח הקפה הטרי והנהדר שהתפזר בבית

דלונגי האיטלקית היא ענקית שאינה מנפנפת בענקיותה. בטח לא כאן. שם, בארץ המגף עצמה, היא נחשבת לסטנדרט ביתי מצוין של סוסי עבודה קפאיניים והרבה יותר מכך, ופער התדמיות הזה הולך ונסגר גם במקומותינו.

היא נכנסה כבר מזמן לשוק מכונות הקפה הישראלי, והציעה גירסה חרוצה ומנטרלת חסמים של מכונה אוטומטית הטוחנת את פולי הקפה ברגע ההזמנה. כלומר, הלחיצה שלך. מי שנחשף, כבר לא יכול היה יותר לחזור אחורה ובדרך כלל התערפל מריח הקפה הטרי והנהדר שהתפזר בבית.

כמה כיוונונים (של דרגת טחינה, חוזק וכמות מים בכל כוס) וכמה ניסויים (של איזה פולי קפה באמת כיף לשתות), והסתדרת שנים קדימה. שלא לדבר על הפן הכלכלי שאף הוא מעט נעלם מעיני הצרכנים המקומיים - נסו פשוט לעשות השוואה פשוטה בין מחיר קפסולה (כבר שנים שהוא ממוקם צפונה משני שקלים ליחידה) ובין מחיר כוס קפה שמתבססת על פולים טריים (קילו של מותג טוב אך לא משוגע במאפייניו יכול להגיע לסביבות 90 שקלים), והפער - בערך חצי מחיר - מרחיב אישונים ממש.

כן, מהמיטה

כעת, מסתבר, הגיע השלב השני של המהפיכה השקטה, בדמות דינמיקה פלוס של דלונגי, מכונה שעושה את כל הדברים הטובים של הוריה ומשפחתה, ומוסיפה עליהם עוד ועוד תכונות - מהקצפת חלב אוטומטית ועד משקאות מורכבים עם אותה לחיצת כפתור, ממסך מגע ידידותי עד כדי רומנטיקה ועד חיבור ישיר ושוטף לאפליקציה.

שנגיד את זה כבר? החלום ההוא על הפעלת מכונת הקפה מהמיטה, או אפילו הכנת כוס הקפה מהסלון, אכן פה, אכן התגשם.

מכונת קפה של דלונגי, ברימאג. ברימאג,
שיר בהתעוררות. מכונת הקפה של דלונגי/ברימאג

הדגם המדויק שנשלח לסקירה הוא ECAM 370.95.T, והוא כולל מאפייני בסיס יעילים (הכנת שתי כוסות אספרסו קצר או ארוך בלחיצת כפתור ואפשרות לשימוש בפולי קפה או קפה טחון), התאמות אישיות דוגמת שליטה בטמפרטורה, חוזק ואורך המשקה ומטחנה חזקה, בילט-אין כמובן, שיודעת לעבוד עם 13 רמות טחינה.

לאלה, מוסיפה דלונגי גם פיצ'רים נהדרים וחדשים יחסית כמו מערכת LatteCrema שלה המקציפה חלב (בעזרת מכל תרמי בעל דופן כפולה המתחבר ומתנתק ממנה) ומשתמשת בו למשקאותיה בלחיצת כפתור, מתכונים מיוחדים דוגמת "Long" (קפה בבישול איטי ולחץ חליטה נמוך, המדמה פילטר), "Doppio+" לאספרסו כפול עם ארומה מוגברת, מקיאטו, "Coffee Pot" (קנקן, כמובן, תכונה מצוינת לאירוח או ליום קשה במיוחד, למשל), או האפשרות ליצור שלושה פרופילי משתמש אישיים לחברי הבית, ולהשיג דרכם בוקר טוב יותר, שיר בהתעוררות.

המכונה שידרגה גם את חזיתה, עם מסך מגע מצוין ואלגנטי יחסית בעיצובו, השומר על יעילות ותקשורת בינאישית בונה, והשכילה להנחית בארץ גם את החיבור לאפליקציית Coffee Link שלה, ובה אפשרות ליצירת משקאות חדשים ומותאמים אישית, גישה להגדרות מתקדמות, חיבור בלוטות' שאשכרה עובד ואת אותו קסם של ממשק משתמש נטול תקלות המאפשר לך לשלוט על מכונה חשמלית מחדר אחר, ולעשות בה קסמים (וקפה כמובן).

המחיר - 4,690 שקלים - מייצג את הרף הגבוה יחסית של המכונות האוטומטיות הביתיות, אבל "מחזיר את עצמו" תוך זמן קצר עם אותו חיסכון מובהק בכל כוס, ומעניק ערך מובהק לא פחות של שדרוג חוויה ביתית יומיומית, והכרחית עבור רובינו. דרומה ממנו, תמצאו גם מכונות מצוינות נוספות, מתקדמות פחות אך קפאיניות בהחלט, ועם אותו פורמט יעיל, ואותו בית.

שלמות. בראד פיט עושה את דלונגי

הקמפיין המפורסם של דלונגי החל לפני כשנתיים להתבסס על יכולות המשחק והלייפסטייל בכלל של בראד פיט. בשיאו, הוא מתאר יום סידורים טיפוסי לכאורה של הכוכב ההוליוודי, שבו כולם מסביבו אוחזים בשלב כזה או אחר בכוס קפה, והוא נמנע.

בתיק, מחכה לו שקית טרייה של פולי קפה, והוא מעדיף לחכות לרגע הנכון, לצלוח תיקון במוסך ונסיעה נופית הביתה, להיכנס וללחוץ על הכפתור, ולהגיע בסופו של דבר למרפסת, עד הרגע המושלם.

החיים שלנו, מיותר כמעט לציין, אינם בראד פיטיים ורחוקים משלמות. אבל אפשר, וכדאי, להקל עליהם כשצריך. למה לא, בעצם?

מפרט טכני

  • קיבולת מכל פולים: 300 גרם
  • נפח מכל מים נשלף: 1.8 ליטר
  • נפח מכל חלב נשלף: 0.5 ליטר
  • גובה מזיגת קפה: 84-135 מ"מ
  • קיבולת מכל פסולת: 14 מנות
  • הספק: 1450w
  • לחץ משאבה: 19bar
  • צבע: טיטניום
  • מידות: גובה 34.8 ס"מ, עומק 42.9 ס"מ, רוחב 23.6 ס"מ
  • משקל: 9.5 ק"ג
seperator

דלונגי דינמיקה פלוס, פרטים נוספים ורכישה כאן

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully