וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הגבלה, כפל הנחות, כל החודש: 6 המילים שהכי שמחנו לשמוע היום

16.6.2024 / 6:00

חגיגות, מסעות, השקות והטרפות: החדשות הטעימות של ישראל

מחאת המסעדנים בסנטה קתרינה/מחאת המסעדנים

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - חגיגות, מסעות, השקות והטרפות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

שבת שיפודים, סנטה קתרינה

סנטה קתרינה, תל אביב. אסף קרלה,
שיפוד שבת של סנטה קתרינה/אסף קרלה

המסעדה השמחה-תמיד של תומר אגאי מגבירה את סופי השבוע לכדי חגיגת גריל ופתיחת שולנות במתחם בית הכנסת הישן של תל אביב.

יהיו פה, בין היתר, סט ובו כרובית עם שמן זית, שום ופטרוזיליה, כרוב אדום מוחמץ, סלט חצילים שרופים, טחינה הר ברכה, סלט טאבולה ירוק-קצוץ, סלט סלק, לאפה וחמוצים, פיתה על המנגל ועליה זעתר, לאבנה, שום ועגבניות, צ'יפס אמיתי שנחתך ביד, סלט ירקות עם עשבים ושלוש גירסאות חומוס.

משם, ממשיכים לגחלים, עם שיפוד ירקות ושיפוד אדום, פרגיות או כבדי עוף, לבבות ושקדי עגל, שיפודי מוסר, שרימפס וקלמרי, קבב אדנה, נקניקיות מרגז חריפות, צלעות טלה וסטייק אנטריקוט בפיתה.

סנטה קתרינה

חדשות האוכל

אחת ממנות השווארמה הטובות בישראל *מורידה* מחיר. אתם עוד פה?

לכתבה המלאה

Front, רביבה וסיליה

Front, רביבה וסיליה. מיכל אשל,
Front מבית רביבה וסיליה/מיכל אשל

הבר הקיצי הפתוח במתחם G התל-אביבי חוזר בפורמט חדש של סיגה סיגה (לאט לאט ביוונית) שכולו חגיגת בריזה ושעות שמחות ככל הניתן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, לחמניות רכות על הגריל עם זיתים וסקורדליה, צזיקי ופאבה, לביבות זוקיני עם שמנת חמוצה, עלי גפן ממולאים, סאגנקי חמימה, סלט יווני כמובן, קלמרי מטוגן, מוסקה, סופלקי פרגית וגם קוקטיילים מבוססי אוזו 12 דוגמת פונץ', שפריץ עם אבטיח ויין מבעבע, קוסמופוליטן וגריק מיול.

Front by Reviva

חודש ללא הגבלה, לה אוטרה

לה אוטרה, תל אביב. גלעד לבנת,
התפריט החדש של לה אוטרה/גלעד לבנת

הבר הפרוע של קבוצת אימפריאל חוגג תפריט חדש של עינב אזגורי עם תפילה לאלים האצטקים שבסיסה, בפשטות, רחמים אחרי כל האלכוהול הזה.

הדיל מורכב, אם כי זוהי מורכבות משמחת - חודש שלם (למעט חמישי-שישי) של מסלול מרגריטה ללא הגבלה ב-70 שקלים, וגם הנחת 30% על תפריט האוכל לכל אורך יוני (שמצטרפת מצדה לכפל הנחות, צמד מילים נהדרות לכשעצמן, במהלך ההאפי האוור - ראשון-רביעי, 18:00-20:00)

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טורטיה צ'יפס ופטה עם סלסה אבוקדו, תירס גילי שלם בפחם עם פרמזן, צ'ילי וליים, ברוקולי על פחם עם אחו בלנקו ושקדים קלויים, טאקו דג טמפורה עם פיקו דה גאיו, קסדייה עם כרעיים מפורקות, טאקו בקר עם מוצרלה וגם קרמו שוקולד עם היביסקוס מסוכר וארוז קון לצ'ה עם גלידת בוטנים לקינוח.

לה אוטרה

יום הולדת 30, תמול שלשום

תמול שלשום, ירושלים. איתמר פנחס,
כרוב צלוי של תמול שלשום/איתמר פנחס

בית הקפה, האוכל והתרבות הירושלמי של דן גודלברג מציין שלושה עשורים טעימים בבירה עם בשורות מסקרנות מהמטבח, שיפוץ טרי והרבה יותר מזה.

התפריט החדש, בהובלת נעמי גיאת, מציע קרפצ'ו סלקים אפויים עם ויניגרט נענע, טורטליני גבינות עם רוטב חמאת מרווה, כרוב צלוי עם צזיקי עשבים, לינגוויני אליו אוליו עם שטרויזל פירורי לחם ושום וגם קלאסיקות בלתי משתנות דוגמת שווארמה טבעונית, סלט "בגן מוקסם", פסטה "דני האדום", שהיא ניוקי סלק בעבודת יד, ממולא במוצרלה, ריקוטה וגראנה פדאנה, פאי רועים על בסיס תחליך בשר וחריימה.

תמול שלשום

יוני אסייתי, ביגה

יוני אסייתי, רשת ביגה. אלון מסיקה,
יוני האסייתי של ביגה/אלון מסיקה

הרשת המקומית חוגגת אסיה עד סוף יוני, עם מנות מיוחדות ומחירים מיוחדים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ספייסי נודלס (אטריות אודון, טופו, בצל ירוק, שומשום קלוי ורוטב סויה, שמן צ'ילי וחמאת בוטנים), סלמון נודלס על בסיס אטריות ביצים מוקפצות, וגם אודון טוקיו עם טופו ופטריות שיטאקי - כולן במחיר 64 שקלים (כולל בקבוק ספרייט מתנה לחברי מועדון ומצטרפים חדשים).

ביגה

תפריט קיץ, תמרלין

תמרלין, נהלל. תמרלין,
מסעדת תמרלין/תמרלין

מסעדת הבשר בכניסה לנהלל פותחת את העונה החמה עם מנות חדשות וטעימות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלט עשבי תיבול עם ענבים וגרעינים קלויים, מיני נקניקיות צ'וריסו עם חרדל ויסקי, רוסטביף סינטה על חלה קלויה ובצל מהגריל עם גבינת עזים, צנוברים וזעתר טרי.

תמרלין

Follow The Goose

פרויקט Follow The Goose. אמיר יעקובי,
פרויקט Follow The Goose/אמיר יעקובי

מיזם טעים בהובלת מותג הוודקה Grey Goose שולח את משתתפיו לערב שכולו הגזמות פרועות של אוכל וקוקטיילים, ולחמישה מסלולים שכל אחד מהם עומד בהבטחה הזאת.

הפרויקט, שירוץ מהיום (ראשון, 16 ביוני) למשך שבועיים, מציע נסיעת מיניבוס מתוזמנת היטב בין ארבע מסעדות וברים שבכל אחת מעצירותיה תחכה מנה אחת, וגירסה פרטית של וודקה מרטיני. מחיר: 329 שקלים.

מסלול הברים כולל, בין היתר, את בושוויק, את לולי על קו החוף ואת לה אוטרה הלטינית ובהם קסדייה עם כרעיים מפורקות וסשימי דג ים עם מלפפון ופאפיה ירוקה, לצד קוקטייל עם אננס ו-וניל.

מסלול מסעדות השף קופץ בין ענר בן רפאל בתריסר, מושיקו אברהם באריא, אוראל קמחי בפופינה ואביבית פריאל באוזריה עם טרטר דג ים, לחמניות מאודות וממולאות ומרטיני סאוור שרוף.

מסלול בראנץ' שישי מציע את בית קנדינוף ביפו, ורמוטריה בנחלת בנימין, קפה אירופה ואמש עם סטייק אנדג אגז, פינצ'וס וברקפסט מרטיני.

מסלול המלונות עובר בג'ורג' וג'ון במלון דריסקו, אלנה בנורמן ומנרה בשרתון עם טרטר בקר על בריוש, סשימי דג הדרי ופרנץ' מיול.

הקו החיפאי לוקח את המצטרפים לראסיף 33, ללוקס, לבעתו ולצפרירים 1 עם אנילוטי ריקוטה עם חמאת עלי גפן, פלמידה כבושה וקוקטייל המשלב אננס וארוגולה.

Follow The Goose

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully