וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לקח קצת זמן והרבה שרב, אבל הארטיק של הקיץ הגיע

1.8.2024 / 6:00

תחליף חלב, תחליף בשר והדבר האמיתי: טועמי חדש על המדף חגגו

היתרונות הבריאותיים של ענבים/@get_healthier

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - תחליף חלב, תחליף בשר והדבר האמיתי. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

ארטיק ענבי סייבל, ענבי טלי ותמרה

ארטיק ענבי סייבל, ענבי טלי ותמרה. ניצן אשוח,
ארטיק ענבי סייבל של ענבי טלי ותמרה/ניצן אשוח

שיתוף פעולה קפוא-לוהט בין מותג הענבים הידוע ובין בית השייקים והקינוחים הוליד הפתעת קיץ סגולה כהה, ובוהקת.

ארטיק ענבי סייבל של ענבי טלי ותמרה כולל 87% ענבים טריים מהזן המתוק, ומספק קיק קרטיבי של ממש, עם טעם מובחן, תחושת סורבה מצוינת, מתיקות פירותית פוערת פה, ותחושה כללית של "איזה ארטיק ענבים בדיוק אכלנו כל השנים הללו?". מחיר: 12 שקלים.

בשלוש מילים: זהב, נו מה

חדש על המדף

השטח מדווח על הסתערות ועל הקפצת מחירים. זאת הסיבה

לכתבה המלאה

רטבי עגבניות, קאמפו דה אורו

רטבי עגבניות, קאמפו דה אורו. קאמפו דה אורו,
רטבי עגבניות של קאמפו דה אורו/קאמפו דה אורו

המותג האיטלקי הנחשב מנחית בארץ באמצעות חברת ריסטרטו את סדרת צנצנות הרוטב שלו, במהלך שבו-זמנית גורם לך לרצות לטוס, ומאפשר לך להישאר עוד קצת.

מוצרי Campo d'Oro מגיעים מסיציליה, וסדרת רטבי העגבניות מתהדרת במתכונים מורכבים ומושקעים על בסיס עשרה מרכיבים, והבטחה ל"ארוחת שף מושקעת תוך כמה דקות".

היא כוללת, לעת עתה, ארבע נציגות - רוטב עגבניות, ריקוטה וחצילים (עם עגבניות מרוסקות, חצילים מטוגנים, שמן זית, בצל, גבינת ריקוטה, יין ותבלינים), רוטב עגבניות, טונה ושומר (ובו גם בצל, יין לבן, שמן זית כתית טהור, בזיליקום ותבלינים), רוטב עגבניות פיקנטי עם פלפל חריף וגבינת רגוסאנו, וכן רוטב קלאסי, עם עגבניות, שמן זית כתית טהור, בזיליקום ותבלינים. מחיר: 26 שקלים ל-300 גרם.

הצנצנות, ללא חומרים משמרים כמובן, נפתחו אחת-אחת, ארוחה-ארוחה. קומבינציית החצילים-ריקוטה השתדכה לבצק פיצה והפיקה ממנו את המיטב - מהיר, יעיל, טעים - עם טעם חצילי עדין יחסית וגבינתיות מורגשת פחות. צנצנת הטונה והשומר הלכה למחבת פסטה ועבדה היטב עם טעם מעושן קל. הגירסה הפיקנטית חיזקה שקשוקה שגרתית למדי והפכה אותה לעמוקה יותר, ובוודאי מיוחדת יותר.

בשלוש מילים: קיצור דרך מושלם

Instead, עוף הגליל

Instead, עוף הגליל. פיוצ'ר פוד גרופ,
סדרת Instead של עוף הגליל/פיוצ'ר פוד גרופ

חברת העוף הצפונית מרחיבה מנעד ומדפי מקפיאים, ונכנסת לראשונה לעולם התחליפים. וזאת כניסה בצעד גדול ובטוח.

סדרת Instead של עוף הגליל מיוצרת בהולנד על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ וכוללת 11 מוצרים טבעוניים וכשרים, בשלוש קטגוריות - בשר, עוף, דגים - ללא רכיבים מהונדסים גנטית ועם דגש על חלבון.

יש פה רצועות בקר מן הצומח (21.5 גרם חלבון ל-100 גרם) להקפצה או כמו שהן, כדורי בשר מן הצומח (10.8 גרם חלבון ל-100 גרם) שמחכים לרוטב עגבניות ולאורז לבן מלמטה, שווארמה מן הצומח שקפצה היטב במחבת והועמסה לתוך פיתה כמובן, בורגר (שתי יחידות, 227 גרם) שהצליח להתקרב למקור עם שילוב טוב של טעם ומרקם, טחון מן הצומח שהתבשל כבולונז ועיגן ארוחה צמחונית כייפית, רצועות עוף, שניצל מן הצומח, נאגטס, בורגר דגים, אצבעות דג וכן נאגטס דגים. מחיר: 21-30 שקלים.

בשתי מילים: הדבר הבא

אייס קפה, אלפרו

אייס קפה, אלפרו. סטודיו שטראוס,
אייס קפה של אלפרו/סטודיו שטראוס

מותג תחליפי החלב מבית שטראוס נערך לקיץ עם השקה נחוצה, נדרשת ומאוד מתבקשת.

מדובר במשקה אייס קפה על בסיס שיבולת שועל, מוכן לשתייה, עם קפאיניות עדינה ומתיקות מאוזנת בקטע מפתיע. הוא הוקצף ברצון בדרכו להפוך מפנק, השתלב טבעי לחלוטין בבלנדר, בואכה שייק עם בננות, והיה במיטבו פשוט ככה, כמו שהוא, מעל קרח בכוס (או ישר מהקרטון, אתם יודעים איך זה).

בשתי מילים: מחוץ לקופסה

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully