וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המוצרים הכי טובים והכי משמחים רק השתפר, והביא חבר

29.8.2024 / 6:00

מזיגות וערבובים, שקיות וסלים: טועמי חדש על המדף העמיסו

פחיות סודה אלכוהולית, מיסטר זלצר/מיסטר זלצר

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - מזיגות וערבובים, שקיות וסלים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פחיות סודה אלכוהולית, מיסטר זלצר

פחיות סודה אלכוהולית, מיסטר זלצר. מיסטר זלצר,
סדרת הפחיות של מיסטר זלצר/מיסטר זלצר

מותג ההארד-זלצר מבית מבשלת בירה מלכה מרחיב קטלוג וטעמים ומחליף פורמט, ולמעשה מגביר מה שהיה גם כך אחת ההצלחות הגדולות והמשמחות במקומותינו.

מיסטר זלצר החל לפני כשנה כמשקה אלכוהולי (4.4%) מוגז ומבוקבק בטעמי "תפוז מדמם", "מנגו צ'יל" וליים קרימינלי", וכדריסת רגל כחול-לבן בעולם מוצרים מבעבע לחלוטין מעבר לים. כעת, הוא עובר לפחיות ומציע במקביל טעם חדש בדמות "אבטיח מטפטף" - עדיין ללא סוכר וללא צבעי מאכל, עדיין דל בקלוריות (77 ל-250 מ"ל), ועדיין מצוין כמו שהוא, ובטח כחלק מאנסמבל עירבובי קייצי. מחיר: 11-14 שקלים.

בשתי מילים: החיים בבועה

חדש על המדף

הסדרה הזאת של מילקי לא הייתה צריכה שום המלצות. ובכל זאת

לכתבה המלאה

קולקציית קיץ, כרמלה

מוצרי קיץ, כרמלה. כרמלה,
סל הקיץ של כרמלה/כרמלה

אתר האוכל המצוין מרחיב עוד יותר את ההיצע המגוון שלו, ומספק כמה הפתעות חדשות, מרעננות-משמחות-טעימות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את הלהיטים של Yo Egg, לרבות ביצת עין וביצה עלומה טבעוניות כמובן, תוצרי הפלאים של הפוד-טק הישראלי (39.90 שקלים לרביעייה), אבן יוגורט (46.90 שקלים ל-220 גרם שיספיקו לכם לנצח בערך) מצוינת, מלוחה-חמצמצה, שהתפזרה כמעט מאליה על מחבתות שירדו מהגז, וכן קפיר ליים נדיר בתפוצתו שהוסיף קיק אסייתי לתבשיל ולקוקטייל כאחד (19.90 למארז שישייה).

לבד מאלה, יש גם שוקולד למריחה של חברת O'sweet שמבליט הרבה פחות סוכר מהמקובל בז'אנר, עם לא פחות טעם וסמיכות (34.90 שקלים לקופסת 300 גרם), מק אנד צ'יז ללא גלוטן ומק אנד צ'יז טבעוני, שניהם מהירי הכנה (17.90 שקלים) עם מספיק שחיתות כייפית, קרחונים להקפאה על בסיס פירות אורגניים (26.90 שקלים למארז עשירייה) ועוגיות באגסו ישראליות (28.90 שקלים לצמד, 42.90 שקלים לרביעייה) ששאבו השראה מהודו ומשלבות פינוקי שכבות שוקולדיים, ועוד הגזמות רבות.

בשלוש מילים: מלוא הסל חגיגה

קינדריני, פררו

קינדריני, פררו. פררו,
קינדריני של פררו/פררו

הקבוצה האיטלקית הפופולרית מרחיבה פיתויים ומנחיתה בישראל את אחד מלהיטיה המצוינים. את העיכוב נספוג בשקט.

מדובר ב"קינדריני", עוגיות חמאה עם שלוש שכבות בצק פריך ועיטורי קרם קינדר היוצרים לא פחות מ-18 הבעות פנים, שמתכנסות כולן לכיף שולחני שאמור לדעתנו לספק ערך מוסף לילדים, אם השקית (250 גרם, כעשרים עוגיות) אכן תגיע אליהם בסוף. עד אז, זאת פשוט תוספת מצוינת נוספת לרפטואר.

בשתי מילים: ברוכות הבאות

סירופ בטעם פטל, אחוה

סירופים לשתייה, אחוה. יעל האן,
סדרת הסירופים של אחוה/יעל האן

חברת המזון הגדולה מרחיבה מדפים עם מצטרף חדש לסדרת השתייה המוצלחת שלה.

מדובר בסירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר, המצטרף לחבריו (פטל, ענבים ואננס) עם שאיפות דיאט וקבלות של פחות מקלוריה אחת ל-100 מ"ל משקה מוכן.

הסירופ המרוכז, בבקבוק בן 900 מ"ל שעתיד להספיק לכ-70 כוסות (ואף יותר מכך, המתיקות שלו בהחלט עובדת גם בדילול נדיב יותר) מספק טעם טוב של פטל, ילדותי מעט בקטע המוצלח שלו, ובהחלט לא נושא משקולות מיותרות בגלל הגדרות הדיאט. מחיר: 8.90-11.90 שקלים.

בשתי מילים: כיף בכוס

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully