וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויאר, מקדונלד'ס, וויסקי, שוקולד דובאי - ויש פיקניק ישראלי מושלם

19.9.2024 / 6:00

שחיתויות קטנות, שחיתויות גדולות: טועמי חדש על המדף התרגלו

שוקולד דובאי, סוויטיים/סוויטיים

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - שחיתויות קטנות, שחיתויות גדולות. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קוויאר ובוטרגה, א.ג.ת.ד

קוויאר ובוטרגה, א.ג.ת.ד. א.ג.ת.ד,
קוויאר ובוטרגה של א.ג.ת.ד/א.ג.ת.ד

מתחילים, כראוי, בטופ: יבואנית היין והאלכוהול הוותיקה מפארת את מדפי חטיבת המזון שלה עם הנחתות יוקרתיות וממוקדות מגרמניה ואיטליה.

כוח החלוץ של חברת למברג הברלינאית כולל, לעת עתה, שלושה מוצרים - ביצי דג אלתית בקופסת מתכת בת 250 גרם (109 שקלים), ביצי דג פורל בקופסת 100 גרם (49 שקלים) וכן קוויאר על בסיס ביצי דג חדקן כמובן, בקופסה מחכה לפיצוח (420 שקלים ל-100 גרם).

אלו, באין דרך חכמה יותר לתיאור, הן יוקרה שראויה להייפ שלה. לאקשרי אמיתי, שהוא בבחינת פינוק של אירוע מיוחד, גם אם האירוע הזה הוא פשוט בראנץ' מושקע יותר של שבת בבוקר.

ביצי הדגים מלוחות כמובן, ונושאות מרקם שמתייצב היטב בין פציח ובין קרמי. כן, טעם נרכש, אבל כזה שאתה רוכש אותו תוך שניות, שמח על ההזדמנות לחקות סצנות הוליוודיות ידועות, ושמח עוד יותר על פרוסת החלה, שכבת החמאה השמנמנה, והמצולות שנערמות עליה.

את העסק משלים דליקטס נוסף בדמות בוטרגה של חברת מיסטר מוריס האיטלקית (99 שקלים לקוספת 125 גרם), מעין "שרוול" של ביצי דג קיפון (בורי) מיובשות, ולמעשה שק השחלות שלו, שמתומצת ומזוקק עד כדי טעם המים המלוחים בכבודם ובעצמם - בגירור מעל חביתה מושחתת, כפרוסות דקות מעל פסטה, או עם אותה חלה ואותה חמאה. יותר מזה, לא צריך דבר.

בשתי מילים: שירת הים

חדש על המדף

בן אנד ג'ריס סוף סוף הנחיתו פה את הלהיט שחיכינו לו. התנפלות נעימה

לכתבה המלאה

שוקולד דובאי, סוויטיים

שוקולד דובאי, סוויטיים. ניר סטולו,
שוקולד דובאי של סוויטיים/ניר סטולו

רשת הממתקים הגדולה חוגגת חמש שנים לסניף עזריאלי שלה ודוהרת על השחיתות הוויראלית הגדולה והלוהטת ביותר כעת. ובצדק.

התופעה הגלובלית המוגזמת במתכוון, גם בתמחורה (מאות שקלים, לכל הפחות), שהיא שוקולד דובאי, מאופיינת בשילוב קרמי-פציח של קרם פיסטוק ושערות קדאיף, ובעושר מרכיבים ושאיפות. היא הייתה זמינה עד כה כייבוא מעט מורכב, וכעת נמכרת בסוויטיים בגירסה דומה מאוד למקור, ובמובנים רבים אף טובה ממנו.

ההשקה המקומית כוללת שלוש וריאציות שמיוצרות כולן בישראל - שוקולד חלב עם קרם פיסטוק ושערות קדאיף, שוקולד חלב עם בייגלה מלוח וקרמל וכן שוקולד לבן עם קרם בואנו - ומספקות כולן חוויה שנעה בין תשוקה למתוק ובין ארוחה של ממש. הנראות משגעת, העובי מסמן הפתעות חבויות והעסק כולו מקפיד לקיים עם לכלוך אצבעות רצוי, ובלגן משמח. מחיר: 69 שקלים לחפיסת 150 גרם.

בארבע מילים: דובאי מייד אין יזראל

ריב אנטריקוט קראנץ' רויאל, מקדונלד'ס

ריב אנטריקוט קראנץ' רויאל, מקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
ארוחת ריב אנטריקוט קראנץ' רויאל של מקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

סדרת-העל של ענקית ההמבורגרים מרחיבה קולקציה, ומשיקה ורסיית מרקמים ושחיתויות חדשה.

מדובר בריב אנטריקוט קראנץ' רויאל. כלומר, קציצה עבה יחסית בת 200 גרם, שאליה משודך כעת רוטב חדש, קראנץ' רויאל, עם שבבי בצל מטוגן.

ובכן, ההמבורגר עצמו גדול וראוי, שומר על עסיסיות מפתיעה גם בהקשרי רשת גדולה ודלפקים הומי קהל, והשילוב עם הרוטב מנטרל כל חשש לפיהוק, עם טעמים חזקים ונוכחים, פריכות קלילה מהבצל (לכו על זה, מקדונלד'ס, תנו לנו עוד) ואופציה נוספת למגוון ההתלבטויות הכרוכות בעמידה מול עמדת הקיוסק. מחיר: 58 שקלים לארוחות ריב אנטריקוט עם צ'יפס ושתייה בסניפים, 67 שקלים לארוחה במשלוח.

בשתי מילים: ביג ריב

קולקציית אלכוהול, זר פור יו

וויסקי קלונקילטי, זר פור יו. סטודיו זר פור יו,
וויסקי קלונקילטי של זר פור יו/סטודיו זר פור יו

אחד המהלכים המשלימים הטבעיים ביותר של רשת הפרחים והמתנות זוכה כעת לבוסט גדול נוסף, מבטל גבולות ומקרב שמחות.

מדובר בייבוא חדש של מותגי האלכוהול הנחשבים Clonakilty ו-Blackwater מאירלנד, המצטרפים למאמץ של זר פור יו לתווך את עולם היין המקומי להזמנותיה.

המזקקה הראשונה נוסדה לפני פחות מעשור וזכתה מאז להכרה על פעילותה הסביבתית, ועל פעילותה הבקבוקית. היא מביאה לזר פור יו וויסקי סינגל מאלט (159 שקלים) מתובל בעדניות ומתקתק בעדינות רבה יותר, גירסת דאבל אוק מרשימה (239 שקלים) שהתיישנה בחביות עץ אלון אמריקני ואירופי, וכן וויסקי פורט (239 שקלים) המשלב עולמות תוכן אלכוהוליים.

במקביל, מציעה קלונקילטי גם וודקה חלקה ונטולת דגן (119 שקלים) וג'ין מעוטר המתבסס על סביבותיה (159 שקלים).

בלאקווטר, על גדות הנהר שממנו שאבה את שמה, מוסיפה לסלים ולמארזים וויסקי וולווט קאפ סינגל מעושן קלות (249 שקלים), וויסקי וולווט קאפ שהיישן חמש שנים בחביות יין בורדו (249 שקלים), וויסקי וולווט קאפ טריפל שהתיישן בחביות בורבון, פורט ושיפון (115 שקלים) ושני סוגי ג'ין - קלאסי על בסיס צמחיית גדות הבלאקווטר (149 שקלים) וכזה המזקק לתוכו תותים (149 שקלים).

במילה אחת: לחיים!

חמאת בוטנים ללא תוספת סוכר, סקיפי

חמאת בוטנים ללא תוספת סוכר, סקיפי. סקיפי,
חמאת בוטנים ללא תוספת סוכר של סקיפי/סקיפי

אחד מעוגני מדפי הממרחים מרחיב היצע עם גירסה נטולת תוספת סוכר, תוך פנייה לספורטאים ולמקפידי תזונה.

לפני הכול, עדיין מדובר בחמאת בוטנים ובמלכודת קלוריות, ולכן כדאי לשים לב לכפית הנעה כמעט מאליה בין הפה ובין הקופסה הפתוחה (340 גרם לעומת 454 בצנצנות המוכרות) על השולחן במטבח.

המותג עצמו מצוין כמובן, עם מרקם חלק וטעם מובחן (מכיל 97.5% בוטנים קלויים), אמריקאי מאוד (אם כי סקיפי מיוצרת כעת בהולנד), שמצליח לספק קרייב מתוק-מלוח גם בפורמט הזה.

בשתי מילים: זהירות, חיסול

קטניות אורגניות, תבואות

קטניות אורגניות, תבואות. תבואות,
קטניות אורגניות של תבואות/תבואות

אחד המעברים הכי חשובים בסופר מקבל חיזוק איטלקי נחוץ, ומצוין, באמצעות חברת המזון המקומית.

הסדרה האורגנית של Valle Del Cilento כוללת קופסאות קרטון (390 גרם, 9.90 שקלים) שבהן קטניות מוכנות לאכילה. היא כוללת, לעת עתה, ארבעה סוגי שעועית (לימה, שעועית אדומה, שעועית לבנה ושעועית שחורה) וכן גרגירי חומוס, ואינה כוללת חומרים משמרים ומלאכותיים.

התכולה מצוינת, ומספקת הרבה מאוד אופציות ומשחקי מטבח טעימים. המרקמים נעצרו בדיוק על הבייט, הטעמים נותרו נוכחים באופן מרשים, וקיצור הדרך יעיל מאין כמותו - לתוך תבשיל ארוך, כחלק מחגיגה מקסיקנית, בקערה ענקית של סלט מושקע יותר, או כחלק ממסבחה שעומדת להיטחן בבלנדר.

בשתי מילים: קופסת הפתעות

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully