וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניצלים: רשת השניצל שף החדשה בישראל

12.9.2011 / 18:46

רשת שניצלים חדשה בשם שניצלים מאיימת להשתלט על הארץ ולהפוך לשניצל שף החדש. האם לקפה נואר יש סיבה לדאוג?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשת שניצלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסצינת המזון המהיר בישראל עומדת להצטרף רשת חדשה שנכנסת לזירת מתחמי האוכל הצפופים בקניונים ולא רק אליהם.

רשת שניצלים, בבעלות אנשי העסקים משה סוויסה ואמנון שירי השיקה את הסניף הראשון בקניון פתח תקווה לפני כשלושה חודשים. בחודשים הקרובים מתוכננים להיפתח שלושה סניפים נוספים, הראשון שבהם נמצא כרגע בהקמה במתחם G כפר סבא, ואחריו יפתחו סניפים במרכז עזריאלי וסינמה סיטי ראשון לציון. למעט ההתפשטות בקניוני ישראל מתכננת הרשת לפתוח שני מקומות נוספים בקטגוריה של מסעדה ולא מזון מהיר, אחת מהן ברחוב אחד העם בתל אביב והשנייה בפארק המדע ברחובות.

הרשת מתגאה בקונספט ממותג עם הגשה שונה. לצורך העניין הושקע כסף רב בסטיילינג, עיצוב היי טקי לסניפים ונשכר השף רובי קורדובי לייעוץ קולינרי, שמלווה את כל סניפי הרשת. השניצל שמגיע בשלל צורות מככב כאן כמעט בכל מנה. אחת מצורות ההגשה החביבות הוא שניצל גדול ורחב שנחתך עם סכין מעוגלת לעיני הלקוח לכדי גודל של פינגר פוד.

לשאלה המתבקשת למה דווקא שניצל? עונה סוויסה כי "שניצל זה אוכל שלא נמאס והרבה לקוחות חוזרים למנה גם יום אחרי יום. בניגוד לאוכל אסיאתי שאי אפשר לאכול יותר מיומיים ברצף. חוץ מזה שניצלים זו מנה שמאד מדברת לילדים".

המנות במסעדה מתחלקות למנה בבאגט או מנה עסקית הכוללת עיקרית , שתי תוספות לבחירה כמו פירה או אורז וגזוז. בין המנות שניצל וינאי עשוי בשר עגל בציפוי פריך (29 שקלים בבאגט, 39 שקלים עסקית) שניצל מקסיקני ספייסי (26 שקלים בבאגט, 36 שקלים עסקית), פופ שניצל, חטיפי שניצל בגודל של עיגולי פופקורן העשוי מפילה עוף ומצופה בפנקו בליווי שלושה מטבלים (19 שקלים לפופ אישי, 26 שקלים לפופ ג'מבו), צ'יקן מילנו חזה עוףך בגריל במרינדה של שום פסטו ולימון (26 שקלים בבאגט 36 שקלים עסקית) בנוסף, במסעדה שלושה סוגים שונים של ארוחות ילדים הכוללות מנת בשר תוספת וגזוז ב-29 שקלים.


שניצלים. קניון אבנת, רחוב ז'בוטינסקי 72, פתח תקוה. 03-9226947. כשר.

שעות פתיחה: 10:00-23:00. ו' 09:00-15:00. מוצ"ש עד 23:30.



המדריך לבישול: איך מכינים שניצל כמו של קפה נואר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שניצלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully