וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: ענק הסנדוויץ' של רמת גן

15.11.2011 / 12:10

עם תג מחיר של 15 שקלים כולל שתיה, עוצרת המונית של קובי רובין מול ענק הסנדוויץ' ברמת גן כדי לנגוס בלחמניית ענק

ענק הסנדוויץ'. קובי רובין
ענק הסנדוויץ'. הכל בבאגט/קובי רובין

הסנדוויץ', כסוג של ברירת מחדל באוכל, עבר בשנים האחרונות שינוי. במסעדות ומזנונים העצימו את המרכיבים שבתוכו והעלו את מחירו לזה של ארוחת צהריים, מה שיכול לגרום לפעמים לבן אדם לוותר על סנדוויץ' נורמלי בהרכבו, עקב דרישה כספית מוגזמת מצד בעלי סנדוויצ'יה גרידיים. ואל תספרו לי סיפורים על עלויות, זה מופרך.

מול כל הטירוף הזה, על פינת הרחובות ביאליק ויהודית ברמת גן, באזור עתיר תימחורים אבסורדים, פועלת סנדוויצ'יה פשוטה למראה ומלאת כל טוב. השלט מבחוץ מבטיח סנדוויץ' בהרכבה עצמית +שתיה ב-15 שקלים. המונית נעצרה מעצמה, שבויה מהמחיר המגוחך.

כבר כמה שנים שמוטי הבעלים מנסה לפצח מה אנשים באזור רוצים. לפני כן הוא מכר במקום בריסטול עם בשר (טורטיה), אבל הרבה אנשים לא עמדו ברוטב שלא הפסיק לטפטף, ולכן הוא הסיק מסקנות והלך על כמה שיותר בכמה שפחות, שיטה שאני והמונה מאוד מאוד אוהבים. זוהי שיטה שגם גורמת לכל תלמידי מכללת שנקר הסמוכה להפוך את המקום לבית האוכל שלהם באזור.

כמות המשתנים שיצר מוטי להרכבת הסנדוויץ' כרצונך מבלבלת תמיד, כי אפשר להכניס הכל כמעט: יש סנדוויץ' טוניסאי בסיסי (ללא תוספת תשלום על הביצה), שקשוקה ונקניקיות עוף, ותמיד תוכלו לבקש שידחסו לכם הכל בלחמניה. אני פחות ממליץ.

מרכיבי הסנדוויץ' שעומדים מולכם, הם אנשים מיוחדים, שידעו לעצור אתכם אם תחטאו בהגזמה ועומס, אבל לא יוציא אתכם רעבים. והגיוני שיעצרו אתכם, כי המבחר רב: לחמניות בסיסיות מכל הסוגים, כולל חיטה מלאה (ללא תוספת מחיר כמובן), גם לחמניות עם קצח, זעתר, או בצל. אליהן תוסיפו נקניקים לרוב מכל הטעמים (שעל שניים מהם אין תוספת מחיר), אז הלכתי על שניהם ביחד: פסטרמה דבש עם עוד שכבה של סלמי פיין, ועל כל זה אפשר לשים סלט ביצים, טונה, כרוב אדום, חצילים, חצילים בכבד, סלק, מיונז, לימון כבוש ועוד ועוד ועוד. שימו לב גם לסלט העגבניות והפסטו תוספת חובה לכל סנדוויץ'. איזה מזל שמישהו עצר אותי בזמן.


ענק הסנדוויץ'. רחוב ביאליק 142 על פינת רחוב יהודית, רמת גן. 050-6501879. לא כשר.

שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-20:00, ו' 08:00-15:00.

לכל המדורים של אוכל רחוב

ענק הסנדוויץ'. קובי רובין
תסמכו על מי שמרכיב לכם את הסנדוויץ'/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully