וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגש הזהב: מחניודה

17.1.2012 / 8:30

מגש הזהב, תחרות המסעדות של וואלה! אוכל מציגה בפניכם בכל פעם את אחת המסעדות המתחרות בקטגוריה: המסעדה הטובה של השנה. הפעם מחניודה מנסה לכבוש את לבכם וצלחתכם

דייב שחר

מחניודה היא מסעדה ים תיכונית שנפתחה בירושלים לפני כשנתיים וחצי, בהנהגתם של השפים אסף גרניט, אורי נבון ויוסי אלעד. המסעדה נפתחה סמוך לשוק מחנה יהודה, ממנו קיבלה את שמה והביאה לעולם את טרנד מסעדות השוק: ז'אנר המשלב בין חומרי גלם טריים מהמצאי היומי בשוק, תפריט עם סלנג, מטבח פתוח ואווירה שמחה ובלתי אמצעית.

אסף גרניט, שף מוביל במסעדה, מעולם לא למד בישול בצורה מסודרת. במהלך דרכו הקולינרית התמחה גרניט אצל עזרא קדם בארקדיה, ושימש בהמשך דרכו כשף במסעדה הירושלמית אדום. לפי גרניט סגנון הבישול במסעדה מושפע רבות מהחיבור בין שלושת השפים, מהאופי השונה שכל אחד מביא והמסורות השונות שגדלו עליהן שמתבטאות בבישול שלהם.

בין המנות המזוהות עם המסעדה: חמשוקה, קבב מפורק עם טחינת יוגורט ופיתה לניגוב; לברק על יוגורט בופאלו בצלים ועגבניות צלויות ; פולנטה בצנצנת עם אספרגוס, ראגו פיטריות וים פרמז'ן; נתח קצבים ברוטב יין אדום עם מח עצם; בסבוסה עם גלידת טחינה וקצפת ועוד.

מחניודה. רחוב בית יעקב 10, ירושלים.

רוצים להצביע למסעדה האהובה עליכם? היכנסו לתחרות מגש הזהב והצביעו

עוד הצצה למסעדות הטובות ביותר
הצצה למסעדת טוטו
הצצה למזללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully