וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות המומלצות סביב הכנרת

1.10.2012 / 9:22

נסיעה לטיול או צימר בצפון תמיד מעלה כאב ראש לגבי המקום שכדאי לסעוד בו. מצורף המדריך השלם למסעדות מומלצות סביב הכנרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשר על האש במרינדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרינדו: מומלץ במיוחד

האחים איתמר ורועי קנדליק בסך הכל חלמו לגדל עדרים בדרום רמת הגולן. המיזם הצליח מעל ומעבר למצופה וכיום, כמעט עשור אחרי, מרינדו הפכה למותג ומילה נרדפת לבשר איכותי. באמתחתם אטליז, מסעדה צמודה, מסעדה נוספת כשרה ושלוחות במרכז הארץ. מרינדו היא מוקד עליה לרגל לקרניבורים שמפנטזים על נתח מדמם במידת הצליה הנכונה.

בתפריט: קרפצ'יו פילה עגל עם פרמזן וטוסטונים (45 שקלים), קבב שמנמן במעטפת חציל עם רוטב יוגורט/נפוליטני (36 שקלים), סינטה 300 גרם ברוטב חרדל וסילאן על הגריל (109 שקלים), שדרת צלעות טלה צלויות במשקל 400 גרם (169 שקלים) וגם זוג נקניקיות טלה פיקנטיות בלחם פרנה מרוקאי, עגבניה בצל סגול וחסה (59 שקלים).

הדובדבן שבקצפת: הסוד של מרינדו הוא בשליטה על כל תהליך ייצור הבשר מתחילתו ועד הצילחות. הגידול, הטיפול, השחיטה והיישון נמצאים כולם באותן ידיים מיומנות שמתבטאות בטעמי הטלה יוצאי הדופן ועד ההסברים המפורטים בתפריט על כל נתח.

מרינדו. מול הכניסה לקיבוץ עין גב. 04-6658555. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרימפס ואספרגוס בקרם לימון במסעדת רוטנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוטנברג: מומלץ במיוחד

מסעדת רוטנברג היא הפתעה ששמורה רק בעבור מי שמוכן לקחת סטיה קצרה מהטיול לצפון או נמצא בדרך לבקעה. תפריט צרפתי-ים תיכוני ברמת ביצוע גבוהה, נוף עוצר נשימה של הירדן ברקע הפכו את המסעדה הקטנה הזו ליעד מועדף על המטיילים.

בתפריט: דג נהרות ברוטב קרם שום וקלמרי (30 שקלים), טרטר פילה בקר עם חרדל, צלפים ועשבי תיבול (38 שקלים), פילה בקר ברוטב פלפל, פטריות, זוקיני ותפוחי אדמה (98 שקלים), קבב טלה בקארי אדום פיקנטי (68 שקלים) ולקינוח עוגת גבינה מוקה-פרג (28 שקלים).

הדובדבן שבקצפת: הארוחה העסקית במסעדה היא במחיר 75 שקלים וכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח. העסקיות מוגשות גם בימי שישי, כך שמאוד משתלם להגיע לכאן במיוחד לזוג או משפחה וליהנות מתמורה מקסימלית ושירות ידידותי, בסכום מינימלי.

רוטנברג. נהריים, ליד קיבוץ גשר. 04-6752237. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטי ונחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטי ונחי

בטי ונחי אלקין מארחים לארוחת טעימות אינטימית צמוד לביתם ולצימרים שלהם .במקום מפות, נרות ונוף רומנטי שנשקף מהמרפסת רחבת הידיים אל הכנרת ורמת הגולן.

התפריט על רגל אחת: ארוחת הטעימות משתנה, כל ארוחה מורכבת מכ-16מנות שמשלבות חלקי בשר שונים: צוואר, לחי וזנב המשתלבים בקדירות ותבשילים שונים.

תמחור: בינוני

בטי ונחי. מושב רמות. 04-6732889. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורי כנרת פיקנטי אצל אביגיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביגיל פותחת שולחן

אביגיל אהרון היא שפית שמבשלת על טהרת המטבח הטברייני המסורתי ודגי הכנרת, ומיישמת גם את התורה הקולינרית של הרמב"ם. בניגוד למסעדות תיירותיות בטבריה המסעדה שלה נחבאת אל הכלים במרכז מסחרי טברייני.

התפריט על רגל אחת: תבשילים ביתיים מתחלפים ודגים מהכנרת: קציצות, ממולאים, סמבוסק בשר, בורי כנרת ברוטב פיקנטי, סרדינים מטוגנים וסלט עשבים רענן.

תמחור: זול

אביגיל פותחת שולחן. כיכר הדר, ברחבת מלון קיסר, טבריה. 04-8452426, 050-8233733. כשר ללא תעודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קישוא ממולא במסעדת קצה הנחל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצה הנחל

בעלי המסעדה הם תושבי הגליל, בני משפחה שהיגרה מלבנון וכדי להעביר הלאה את האוכל שליווה את ילדותם, פתחו את המקום לפני כחמש שנים. על הסירים אמונה טבחית שהגיעה מלבנון ונישאה לבחור מקומי.

התפריט על רגל אחת: מנות לבנוניות-גליליות כמו שישברק: כדורי בצק חמימים ממולאים בשר עם לבן עזים, ממולאים, פריקי: חיטה ירוקה מעושנת בטעם אגוזי, והרבה וריאציות על נתחי כבש.

תמחור: זול-בינוני

קצה הנחל. בכניסה לקיבוץ גינוסר. 04-6717776. לא כשר

פאי שוקולד אגוזים.
פאי שוקולד ואגוזים במסעדת רוברג

רוברג

עסק משפחתי שנוסד על ידי השף ובעלים, אילן רוברג, ובו נוטלים חלק גם אשתו וילדיו. רוברג צבר ניסיון רב במטבחי מלונות ברחבי הארץ בעיקר בתחום של גורמה כשר.

התפריט על רגל אחת: כמה סוגים של ארוחת טעימות הכוללות סלטי פתיחה, מרק דגים, בשרים וקינוח.

תמחור: בינוני

רוברג. מושב לבנים. 04-6715656. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת צל התמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

צל התמר

מסעדה עם גן טרופי גדול המתפרש על כארבעה דונם, נחל, צמחייה ירוקה, בריכת דגים וגפנים. בסופי שבוע יש משחקייה עם מטפלת והפעלות לילדים. בצמוד למסעדה נמצאת גם מעדניה ובה בשרים, גבינות וחנות יין המאפשרת למטיילים להצטייד לדרך.

התפריט על רגל אחת: מבחר אקלקטי שידבר לכל אחד. פירות ים, דגים, ובשרים יחד עם פסטות וקישים.

תמחור: זול-בינוני

צל התמר. קיבוץ אשדות יעקב.04-6756688. לא כשר.


נמצאים באילת? המסעדות המומלצות באילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully