וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מי מבשל ארוחה מחתרתית?

2.12.2012 / 17:05

הארוחה המחתרתית של צלם האוכל דן לב חוזרת עם בוא החורף, ברמת השרון השף דניאל זך מציין את פסטיבל שמן הזית ובצפון יתקיים פסטיבל טעם כינרת. פינוקי האוכל של השבוע הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארח ארוחות מחתרתיות. סטודיו 202/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה מחתרתית אצל הצלם דן לב

הצלם דן לב חוזר למסורת ארוחות מחתרתיות, אותן הוא מבשל. במסגרת המאורע נוהג לב לבשל סעודות שחיתות בלוקיישן סודי. הארוחה הקרובה שתתקיים בתאריך 6 בדצמבר בשעה 20:30 אותה יבשל לב עם השף רועי צדוק. היא תהיה בסימן החורף ותכלול תפריט יווני בן 8 מנות על טהרת פירות הים. בין המנות סלט שרימפס ועוף עם אספרגוס ושעועית ברוטב צדפות; סופלקי פתוח על טחינה מוגשת על פיתה קראסט; סלט קלמרי עם עדשים שחורות ויוגורט בטימין לימוני; פילה דג על ריזוטו ארטישוק תרד ואוזו ועוד (280 שקלים לאדם או 500 שקלים לזוג).

ארוחות מחתרתיות אצל דן לב. לפרטים בטלפון 052- 5113408 או במייל 202tlv@gmail.com

סקלופיני בטרומפלדור 10. בועז לביא,
סקלופיני בטרומפלדור 10/בועז לביא

תפריט שמן זית בטרומפלדור 10, רמת השרון

ביסטרו טרומפלדור 10 משיק השבוע תפריט עסקי שבמרכזו מחווה לשמן הזית. מדי יום תוצע מנה שבה יככב שמן זית מזן שונה. התפריט יוגש בין השעות 12:00 – 17:00 ויכלול סלט קטן/מרק ושתיה. במנות העיקריות סקלופיני עוף בשמן זית קורטינה, עם שמנת, ורמוט ופטריות עם ניוקי, פסטו וגבינת מנצ'גו; גרגרי חומוס מבושלים עם דלעת וכרוב עם ביצה עלומה ותיבול שמן זית סורי; פאייה: אורז בזעפרן, קלמרי סגול ונקניק מפולפל, מטוגן בשמן פיקואל עם עגבניה, עשבי תיבול, שקדים ובצל ומנות נוספות (58 שקלים לעסקית).

טרומפלדור 10. רחוב טרומפלדור 10 , רמת השרון. 03-5404072

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל טעם כינרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל טעם הכינרת

בין התאריכים 6-16 בדצמבר יתקיים פסטיבל טעם הכינרת זו השנה השמינית. השנה יחבר הפסטיבל בין הצבעים ליצירות האוכל, תחת הכותרת "כל גווני העמק וטעמיו". בין האירועים: בקיבוץ שער הגולן יתקיים אירוע הצדעה למתכוני העבר של מטבחי הקיבוצים עם סיפורים, טעימות ומפגש עם יוצרי הספר "חדרוכל"; בגליתא בדגניה ב' תיערך תחרות קינוחי שוקולד לקהל הרחב עם שיפוט מקצועי ופרסים לבשלנים המצטיינים; במתחם מרינדו מול קיבוץ עין גב תתקיים אליפות "מלך הפויקה"; במרינדו בנמל בעין גב יבשלו השפים גיא בן שמחון ועומר מילר ויגישו ארוחה על רקע הכנרת; במסעדת רוברג בלבנים תתקיים ארוחת טעימות ונשף חנוכה מוזיקלי ואירועים רבים נוספים.

לפרטים באתר או בטלפון 04-6752727

קרפצ'יו דג ים ביוליה.
קרפצ'יו ביוליה

תפריט חדש ביוליה בנמל תל אביב

מסעדת יוליה בנמל תל אביב משיקה תפריט לוח וגיר משתנה לחורף. בין המנות החדשות קלמרי פלנצ'ה על סלט עגבניות פיקנטי וטרי עם יוגורט כבשים (53 שקלים), כבדי עוף על פירה פטרוזיליה ובצלצלים (55 שקלים), סטייק בורי עם עדשים שחורות, יוגורט ונענע (89 שקלים), לינגוויני פרובאנס עם עגבניות, חציל, ארטישוק וגבינת צאן (65 שקלים) ועוד.

יוליה. רחוב יורדי הסירה 1, נמל תל אביב. 03-5469777‏

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופלה פטריות וטוויל פרמזן במקום בלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף במקום בלב, רעננה

מסעדת מקום בלב ברעננה משיקה תפריט חורף. בין המנות החדשות סופלה פטריות עם סלט עלים וטוויל פרמזן (36 שקלים), קונפי שוק אווז עם תבשיל כרוב בקלבדוס ושפצלה (98שקלים), ניוקי בקרם רוזמרין עם פרחי כרובית וטרגון בטאבון (62 שקלים), אנטרקוט בגריל עם ארטישוק ירושלמי ובצלי שאלוט מקורמלים (119 שקלים), פילה סלמון בליווי פונדו כרישה וזעפרן (89 שקלים), פילה דניס עם תבשיל מנגולד, עדשים שחורות, עגבניות וזיתי טאסוס (119שקלים).

מקום בלב. רחוב פרדס משותף 5, רעננה. 09-7741575

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגבניות ממולאות בסנט גבריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט עסקי בסנט גבריאל, נצרת

תפריט עסקי חדש הושק במסעדת השף של מלון סנט גבריאל בנצרת. בתפריט לחם ומטבלים, ראשונות כגון עגבניות שרי ממולאות; קבב חלבי על מצע שולבאטו - תבשיל בורגול חם ומנות נוספות. לעיקריות חזה עוף מתובל בגריל בתוספת תפו"א מדורה וירקות (49 שקלים), פילה סלמון אפוי עם חרדל דיז'ון ודבש ואורז בר (59 שקלים), דואט סטייק ואנטריקוט עגל בגריל בשילוב ירקות, עלי בזיליקום ושום (89 שקלים). כמו כן מוגשים קינוחים לבחירה ושתיה קלה. העסקיות מוגשות בימים ב'-ו' בין השעות: 12:00-17:00.

מלון סנט גבריאל. רחוב סלזיאן 2, נצרת. 04-6454448‏

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת סולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת SALT, תל אביב

במסעדה תוגש ארוחה ים תיכונית מדי ערב החל מ-19:00. בין המנות מבחר מאזטים כגון סלט חצילים יווני; טחינה ביתית ועוד, עיקרית לבחירה כגון דגים קטנים מטוגנים בליווי צ'יפס ניוקי; מיקס פירות ים עם עגבניות וזיתי קלמטה בציר ירקות ואוזו; המבורגר פירות ים ברוטב עגבניות, שמנת, יין לבן ועלי רוקט ועוד. כמו כן יוענק קוקטייל זוגי לבחירה (99 שקלים לאדם).

SALT. רחוב הירקון 136 (פינת גורדון 2), תל-אביב. 03-5206100

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דואט ארטישוק ואבוקדו בלילה מוראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילה מוראד, תל אביב

טפאס בר לילה מוראד משיק תפריט חורף חדש. בין המנות החדשות בקלאווה טלה עם תאנים ברוטב יין אדום וערמונים עם פיסטוק קלוי (32 שקלים) שקדי עגל צרובים על קרם ארטישוק ירושלמי בניחוח כמהין ברוטב יין אדום (69 שקלים), דואט ארטישוק ואבוקדו על על הפלנצ'ה עטופים באיולי ארגנו שום, אבוקדו בטמפורה ורוטב חמצמץ (32 שקלים) ועוד.

לילה מוראד. רחוב הרצל 4, תל אביב. 03-5467786

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully