וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת לנדוור פותחת את TKB

19.12.2012 / 17:05

לא רק לצעירים אנרגטיים מותר לבלות בתל אביב. גם בני 40 פלוס רוצים להרגיש גרוב סקסי. סמוך לבראסרי פותחת קבוצת לנדוור את TKB – מקום שיחבר בין אוכל טוב לחוויית בר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה מסעדות ניסו את מזלן בכתובת דוד המלך 1 בתל אביב. רובן נכשלו. אם מפאת הלוקיישן התחרותי - בסמיכות לבראסרי ולקפה לנדוור, או בגלל קונספט וביצוע לא מוצלחים. בשבוע שעבר נפתח במקום TKB, שמשמעותו: Tel Aviv kitchen bar. את המסעדה החדשה פתחה קבוצת הבעלים של רשת קפה לנדוור, במטרה לשבור את קללת המיקום. במסגרת המיזם חברה הקבוצה לשחר ברנע, היועץ הקולינרי של הרשת ב-8 השנים האחרונות, והוא זה שיכהן כשף בפועל של המקום החדש.

TKB יכוון למפגש בין מטבח שף לבר, בהתאם לטרנד שמכתיבות המסעדות שנפתחות בתל אביב לאחרונה, כדוגמת מטבח לילה. "אנחנו מגיעים מהיסטוריה ארוכה של בעלות על ברים ועיסוק בתחום חיי הלילה", מספר אחד השותפים, עופר קורן. "יש לנו כבר 18 סניפים ללנדוור, אבל אנחנו עדיין מחוברים לקונספטים חדשים ומעניינים. אנחנו מטיילים בעולם, רואים דברים ומרגישים שטרם אמרנו את המילה האחרונה שלנו בנושא חיי הלילה של תל אביב".

קורן מספר, שאת הרעיון למקום החדש הביא ממנהטן. שם נתקל בבר ששילב בעוצמה גבוהה בין אוכל, מוזיקה ואלכוהול. "החלטנו לפתוח מקום שיושב על המשבצת הזאת. על אף שאנחנו מחוברים להרבה מקומות בילוי בעיר, בכל זאת, בגיל 40, לפעמים הרגשנו שהברים של חבר'ה קצת יותר צעירים הם אינטנסיביים מדי. מסעדה, לעומת זאת, היא חוויה קצת כבדה מדי. המקום החדש יהיה שילוב בין שניהם. אני עדיין רוצה להרגיש בעניינים ולהיות בגרוב סקסי, אבל גם לעבור חוויה שמשלבת אוכל מעולה עם הכיף של בילוי בבר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנת סינטה מעושנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך יהיה האוכל? חברי הקבוצה מגדירים אותו כ"פרימיום, אבל בגובה העיניים". פירוש: מעט מרכיבים על הצלחת, המטופלים בקפידה. בין השאר תמצאו בתפריט סינטה במעשנת; סביצ'ה מוסר עם שומר ותפוז; סלט פנצנלה עם תוספת של פירות ים, או קינוח קרם ברולה עם נוטלה מיובשת וטחונה ובננות מקורמלות. כל המנות במקום הן בגודל ביניים, ומחירן נע בין 40 ל-60 שקלים. קינוחים עולים כ-30 שקלים.

מרבית מקומות הישיבה ב-TKB מוגבהים לישיבת בר. בחורף יהיו פה 50 מקומות, ובקיץ השטח יתרחב ל-100 מקומות, ויתקרב לקפה לנדוור הסמוך.

"הגעתי למסקנה, שאנשים עושים מקומות שדומים להם", אומר קורן. "המקום הזה נולד על בסיס צורך אישי שלנו. אנחנו מייצגים קהל רחב היום בתל אביב, שאין לו לאן לצאת, למרות שהעיר מלאה במקומות. מקום שלא מזכיר לך שאתה נשוי כבר 13 שנה וחוזר הביתה לערב משעמם, אלא גורם לך להרגיש שאתה יוצא וכיף לך, בדיוק כמו בימים שהיית צעיר. אם נגיע ליצירת האווירה הזאת - הצלחנו".

TKB. דוד המלך 1, תל אביב. 03-5249942. שעות פתיחה: כל השבוע, מ-19:00 עד לקוח אחרון. לא כשר.

  • עוד באותו נושא:
  • TKB
  • לנדוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully