וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחה שלמה בקופסת שימורים ואפליקציית שאריות: דברים שאהבנו השבוע

14.8.2013 / 16:00

אפליקציה המאפשרת להעביר הלאה שאריות מזון, ארוחת גורמה בת 12 מנות בקופסת שימורים, ואמא אחת, שהשקיעה מאוד בעיצוב ארוחת הצהריים של ילדיה. דברים שאהבנו השבוע

שאריות. ShutterStock
שאריות. יטופלו על ידי אפליקציה חדשה?/ShutterStock

האפליקציה של השבוע: מעבירים הלאה שאריות

אפליקציה חדשה מאפשרת לכם לצלם את שאריות האוכל שלכם, ולעדכן במידע החשוב כל מי שנמצא בסביבה. מטרת האפליקציה שנקראת Leftover Swap היא לצמצם את האוכל שמתבזבז ונזרק לפח, ולהפחית האבסת יתר. הרעיון שהנחה את המייסדים היה, שהמשתמשים יעדיפו לחלוק את האוכל שלהם לאחר שהתמלאו, מאשר להמשיך ולזלול בכוח, או לזרוק אותו לפח.

הווידיאו של השבוע: ארוחה בת 12 מנות בקופסת שימורים

האתר דיילי מייל סיפר השבוע על ארוחת שימורים מיוחדת של האמן כריס גודפרי. הוא דחס ארוחת גורמה בת 12 מנות לכדי קופסת שימורים אחת, כדי לייצר אמירה על אוכל מעובד. בניית כל שכבה ארכה כשעת עבודה, והפרויקט כולו היה חלק מהגשה של עיצוב גרפי באוניברסיטת קינגסטון. בין המנות בארוחה: גבינות מקומיות, רביולי ריקוטה, סטייק ריב איי וגלידה. בווידיאו ניתן לראות את התוצאה הסופית, הבלתי אטרקטיבית בעליל. הטעם? ובכן, גודפרי לא מתחייב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה של סמנתה לי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרופיל האינסטגרם של השבוע: סמנתה לי

עד לא מזמן הייתה סמנתה לי עקרת בית אמריקנית, שבסך הכל הכינה ארוחות מושקעות לילדיה. היא מעולם לא למדה בישול בצורה מקצועית אולם מגלה כשרון יוצא דופן לצילחות מדהים ויצירתי. בין היתר הגתה כדורי בשר שנראים כמו מיניונים בציפוי גבינה מותכת, או באטמן מאורז, אצות וגבינה. לאחר שפתחה פרופיל אינסטגרם, נוספו לה במהרה מעל ל-200,000 עוקבים. כל יצירה כזאת מקבלת בממוצע כ-20,00 לייקים. שווה להציץ לפרופיל האינסטגרם שלה ולו בשביל לראות איך אפשר להפוך מנה סטנדרטית, למשהו שילדים ישמחו לאכול.

לאתר שלה ולפרופיל האינטסגרם שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאפין טופס בצורת ג'ינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתנה המושלמת: יש לכם מאפינס במכנסיים

מחפשים מתנה מקורית לאופים נלהבים? באתר המתוק הזה מצאנו תבניות למאפינס בצורת מכנסי ג'ינס - כתעלול חמוד על הביטוי "מאפין טופס". אפשר למלא אותם בעוגה שאתם אוהבים, וליצור בה צמיגי מותניים בצורה החביבה עליכם. תבניות המאפינס הללו יהיו באתר רק באוקטובר, ועד אז - נמתין בסבלנות. סט של 4 תבניות עולה 12 דולר.

קרונאטס. GettyImages
ישולב גם בהמבורגר? קרונאט/GettyImages

ידיעת השבוע: המבורגר -קרונאט

באמת? לא הגזמתם? מאז שפרץ הקרונאט העולם כמרקחה. כולם מנסים למצוא את הדבר הבא ולעשות את המכה. הבעיה העיקרית היא שיורים לכל הכיוונים – בין אם בקרונאטים משודרגים או בהמבורגר בשילוב ראמן ועכשיו החדשה האחרונה מהעולם היא על שילוב שלהמבורגר וקרונאט. השתגעתם? באמת יבשו כל מעיינות היצירה שלכם? אם השיגעון ההיברידי לא ייפסק כאן ועכשיו אין לדעת לאן יגיעו המוטציות הסופיות, מה שבטוח, אף שילוב של שני מוצרים לא יהיה חסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully