וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל אסייתי לקחת הביתה: דלי חדש בהוד השרון

הטרנד האסייתי תוקע יתד נוסף בהוד השרון: דלי חדש נפתח שם השבוע ומציע אופציות מרעננות לטייק אווי של ארוחת ערב כמו דים סאם, מרק ראמן וסלט פאפאיה

הוד שהרון מסתמנת כמעצמה אסייתית של ממש. לפני כשבוע הצטרפה למסעדות איוטאיה, יאמטויה ואסיה מוניקה דלי אסייתי חדש: המקום אשר נקרא The Asian deli פועל בכיכר המרכזית של הוד השרון. על המקום חתומים המסעדן יובל בראשי (סושיאל קלאב תל אביב), נועם שרגל (ממקימי הסושיבר במסעדת רוקה הרצליה) והשף רוברט קלוגר (לה פלאנצ'ה, סושיאל קלאב, רפאל ועוד).

דלי אסיאתי. בן יוסטר,
מגוון מנות אסיאתיות/בן יוסטר

הדלי האסיאתי מעוצב בסגנון השואב השראה יפנית וכולל מספר אופציות הסעדה: אכילה במקום, בחירה ממגוון המוצרים המוכנים המוצעים במקרר המעדנייה כמו קינוחים, מיצים מיוחדים או חומרי גלם אסיאתיים לבישול עצמי, וכן טייק אווי או משלוחים להוד השרון והסביבה, כאשר האופציה האחרונה תתחיל לפעול בעוד כשבועיים.

בין המנות שניתן למצוא בתפריט המסעדה: מגוון סוגי סושי צמחוני או עם דגים (35-50 שקלים לרול), מרק ראמן, מרק טום יאם, מרק מיסו, סלט פפאיה, דים סאם צמחוני או בשרי, לחמניות באו במילויים שונים, טטאקי סלמון, מנות קארי שונות, פילה בקר וחצילים, מנות דגים נאים, שיפודי יקיטורי עם סלמון, שרימפס, פרגית, שפונדרה או פילה בקר ועוד (טווח המחירים למנה ראשונה בין 15-40 שקלים, ולעיקרית בין 56-69 שקלים).

דלי אסיאתי. בן יוסטר,
באו בדלי/בן יוסטר

בנוסף, מציעים במקום גם ארוחות ילדים של יקיטורי פרגית עם אורז לבן וברוקולי, נודלס עם עוף או קומבינציית סושי לילדים (הארוחות במחיר 38 שקלים כולל שתייה), וכן עסקית צהריים בין השעות 11:00-16:00 במהלכה מקבלים מנה ראשונה ועיקרית במחיר המנה העיקרית.

"אני חושב שיש צורך בהוד השרון למסעדה כמו שלנו", אומר יובל בראשי, "יש באזור של הוד השרון משפחות אמידות שמבינות באוכל איכותי ואין להם מה לצרוך. חשוב להבין שהקונספט שלנו הוא לא של מסעדה פר אקסלנס אלא של דלי אסייתי שבו אנשים יכולים לעבור ולקחת אוכל בדרך הביתה, או לשבת כאן חצי שעה בלי לעשות עניין מלשבת במסעדה. בסופו של דבר אנחנו מקום קליל, עם אוכל ברמה גבוהה שאומר שלא צריך לעשות עניין מאוכל טוב, אלא שאפשר לבוא, לאכול באווירה קלילה ולהמשיך בלי כל הגינונים שמסביב למסעדות".

דלי אסייתי. הבנים 15, הוד השרון. ראשון- שבת 11:00- 23:00 .09-8992555. לא כשר

דלי אסיאתי. בן יוסטר,
יובל בראשי/בן יוסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully