וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: גולאש שנמס בפה

18.3.2014 / 8:14

המונית תופסת שתי ציפורים במכה בדרך החומוס בגדרה: חומוס משחתי בטעם מיוחד ותבשיל גולאש מתקתק עם פיסות בשר עסיסיות שנמסות בפה

גולאש בגדרה. קובי רובין
ארוחה מכובדת ומשביעה. חומוס בצלחת/קובי רובין

אני מנגב חומוס לפחות פעם בשבוע, אם לא פעמיים. בתל אביב אני חוזר כשבוי לאותם מקומות קבועים שכבר כתבתי עליהם בעבר (למשל חומוס אסף). ההמתנה למנה יכולה למתוח לי את העצבים. יש מין פחד שתמיד מקנן שפתאום החומוס ייגמר בדיוק לפני שהמנה תצא לכיווני. ועדיין, מדהים אותי לגלות בכל פעם מחדש איך כל אחד מכין אחרת את החומוס שלו.

כמעט פספסתי את המקום של גילעד, הוא צמוד לתחנת הדלק לכיוון צפון שבמרכז גדרה. המקום מוגבה מהכביש הראשי, חייבים להאט את קצב הנסיעה כדי לא להחמיץ אותו. אחרי שדיברתי עם הג'ינג'י הנחמד הבנתי שאני חייב לטעום את מעשה ידיו. מעולם לא טעמתי מחית כזאת, הנוטה יותר לצד הדליל וממעיטה בתיבול. גילעד ניסה לחלץ ממני איפה הוא ברשימה, הודעתי לו חגיגית שבגללו פתחתי רשימה חדשה. הוא שם רק עשירית מכמות הטחינה בחומוס, זה הכול. אלו מכם שחוששים מחומוס רק בגלל כמויות על גבי כמויות של טחינה, החומוס של הג'ינג'י יספק עבורכם את הסחורה.

אבל העניין האמיתי כאן נמצא בגולאש שהוא מכין במקום, גילעד ביקש שאני אקרא לזה תבשיל בקר, גילעד, זה גולאש, למה ללכת סביב במקום ישר. אני לא מדבר פה על בשר נחות שהופך לבלילה בה צפות חתיכות בשר בלתי מזוהות. אני מדבר על גולאש מתקתק ואמיתי עם פיסות בשר עסיסי שנחתך בדיוק הנכון שמוציא ממנו את המקסימום טעם. כל חתיכה שאכלתי נמסה לי בפה ועל הכול מפוזרים צנוברים. זאת מנת חובה לכל חובבי התבשילים שבינינו, גילעד דואג לבשל את הבשר שעות רבות, אפשר להרגיש את ההקפדה, הטעם מעולה.

קחו חצי מנה בצלחת ב-18 שקלים בלבד (מנה שלמה זה כבד מדי) ועדיין מדובר בארוחה מכובדת ומשביעה, רק תצמידו לה את אחת הפיתות עבודת יד שהוא נותן ומדד השובע נפתר, בתאבון.

דרך החומוס. רחוב הרצל 6 גדרה. 050-9876451. על כביש 40 לכיוון צפון. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-19:00. ו': 10:00-שעה לפני כניסת שבת. כשר, רבנות גדרה.

גולאש גדרה חומוס. קובי רובין
פותר את מדד השובע. חומוס גדרה/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully