וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה הלבנה: טעימת עוגות הגבינה הטובות ביותר

26.5.2014 / 12:29

עוגות גבינה אפויות או עם פירורים הן מזמן לא האופציות היחידות שיש לקונדיטוריה הקרובה למקום מגוריכם להציע. חברי מערכת וואלה! אוכל טעמו עשרות עוגות צחורות כדי לאתר את עוגות הגבינה המנצחות לשולחן החג

כמדי שנה במסגרת התחרות השנתית, טעמו חברי מערכת וואלה! אוכל עשרות עוגות גבינה לשבועות. אחרי ביסים מאינסוף מרקמים, טעמים, צבעים וצורות, וכמובן אלפי קלוריות, נבחרו עוגות הגבינה המנצחות לשנת 2014.

סיקור מיוחד: כל מתכוני שבועות בוואלה! אוכל
לא רוצים לקנות? מתכונים לעוגות גבינה ביתיות
נמאס מעוגות גבינה? כך תכינו כנאפה חגיגי לשבועות

המעולות: ביסקוטי

פטיסרי צרפתי בבני ברק, בבעלות אמיר פורת והשף-קונדיטורית האיטלקייה רוסלה יונה. כאן מייצרים מאות סוגים של מוצרים שונים בהם קישים, פוקצ'ות ועוד.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה עם שברי עוגיות ריבת תות בציפוי שמנת ועוגיות ריבה; עוגת גבינה סיציליאנית עם פיסטוק גרוס, קליפות הדרים ושברי שוקולד חלב (58 שקלים לפס, 108 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ, 164 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ), עוגת גבינה ניו יורקית בציפוי שמנת ועוד עוגות. לצד המאפים גם מגוון מלוחים - קישים, לזניות ועוד.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה בציפוי עוגיות ריבה: שילוב מהמם גם בטעם וגם בוויזואליה כובשת. התחתית קשה במידה, חמאתית וממכרת, שכבת הגבינה מעולה ועוגיות הריבה עשו את היום לחובבי הז'אנר. סיציליאנית בניחוח הדרים - משגעת. התחתית פריכה, הגבינה האיכותית מתובלת במרירות עדינה, כשסך מרכיבי הציפוי המשודרג עולים על חלקיו. ללקק את האצבעות. לא לסולדים מהדרים.

ציון: 10

להשיג ב: הירקון 67 א.ת. בני ברק. 03-5704015/8

המעולות: בייקרי

מאפיית הבייקרי מספקת את העוגות והלחמים המפורסמים של מסעדות מקבוצת R2M : קופיבר, בראסרי, דליקטסן, קפה 12 והוטל מונטיפיורי, כולן בתל אביב.

בקולקציה: שטרודל גבינה ודובדבני אמרנה (52 שקלים), טארט פטיסייר גבינה ומשמשים בהל (72 שקלים), בוש דה נואל עם דובדבנים טריים (62 שקלים), עוגת גבינה קופי בר (82 שקלים) ושלל עוגות נוספות, ומאפים מלוחים.

שולפים מזלגות: השנה בחרנו להתעלם מהעוגה המוכרת של הבייקרי (עוגת גבינה קופי בר) ולהתמקד בשתי עוגות חדשות. עוגת משמשים: עוגה גאונית. מגניבה, מקורית ומצוינת לאירוח. התחתית פריכה, חמאתית, ומילוי הגבינה הוא במרקם נהדר וטעמו משתלב בהרמוניה עם רעננות המשמשים והדומדמניות. גם מי שמפחד מהל, שממש לא דומיננטי, יאהב את העוגה הזאת. בוש דה נואל: עוגת הכריסמס הצרפתית הופכת בטייק של הבייקרי לרולדה עדינה וחגיגית. המרקם עדין וקצפתי אבל משאיר תחושה שומנית מבאסת על הלשון.

ציון: 9.5

להשיג ב: יד חרוצים 13, תל אביב. 03-5371041; אבן גבירול 72, תל אביב. 03-6961050. בייקרי דליקטסן. רחוב יהודה הלוי 81 תל אביב

המעולות: טאטי

טאטי בוטיק פקטורי הוא חלק ממתחם טאטי לופט באזור התעשייה של יהוד המספק לחמים לחנויות רשת טאטי ולמסעדות. במקום נאפים מאפים, בריושים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, טארט פירות, עוגות גבינה, עוגיות קישים ועוד.

בקולקציה: סברינה עם קרם גבינה והדרים (95 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ); כנאפה אגסים (90 שקלים); עוגת גבינה ושוקולד (68 שקלים לעוגה בקוטר 20 ס"מ, 129 שקלים לעוגה בקוטר 26 סנטימטר); עוגת גבינה ביתית (75 שקלים); טארט גבינה קרם מסקרפונה וקולי פטל (79 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה ביתית - עוגה שמזכירה שהרבה לפני העוגות המפונפנות - היה יופי בפשטות. מבחינה ויזואלית היא לא יפה במיוחד אבל הטעם המושלם והמדויק הזה של עוגת גבינה מפעם עם טוויסט של איכות על הלשון מפצה על הכל. לא הצלחנו להפסיק ליישר. סברינה - עוגת הדרים בלוק מהודר, טעימה מאד ומזכירה במרקם עוגה בחושה לחה, בז'אנר של עוגות סולת למיניהן. חיסרון שבלט היה שהיא רטובה מדי, ממש ספוגה בנוזל מתקתק שניקווה בשולי התבנית ואם נותנים לה לעמוד בחוץ יותר מעשרים דקות, מפלס מי הסוכר הדביקים רק עולה.

ציון: 9

להשיג ב: קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53, גבעתיים. Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד.03-5392500

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המעולות: מיקי שמו

רשת שהוקמה לפני קרוב ל-20 שנה ולה מספר סניפים ברחבי הארץ. ברשת נמכרים מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, טארטים, קינוחים מאפים אישיים ועוד, מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

בקולקציה: עוגות גבינה אפויה קלאסית; עוגת גבינה לימון; עוגת גבינה אפויה בסגנון וינאי עם שמנת חמוצה; עוגת גבינה בראוניז; עוגות שמרים על בסיס ריקוטה וצימוקים; עוגת גבינה פירורים ועוד (42-49 שקלים), טורט גבינה בטעמי אוכמניות, פסיפלורה ועוד (100-150 שקלים), מאפים, קישים ועוד.

שולפים מזלגות: עוגת שמרים - מושלמת. עדינה, אוורירית וטרייה. יש בה מתיקות במידה והיא טעימה בכל מצב צבירה - גם כשהיא חמה מהתנור וגם כשהיא נשלפת מהמקרר. עוגה יפה, שכיף להגיש ולנשנש, בעיקר אם מאסתם או מעולם לא התחברתם לעוגות קרם גבינה.

ציון: 9

להשיג ב: סניפי הרשת

המעולות: לחמים

לחמים היא מאפייה, קונדיטוריה ואספרסו בר של השף קונדיטור אורי שפט. לרשת המתמחה באפייה בסגנון צרפתי מספר חנויות ברחבי תל אביב.

בקולקציה: טארט דובדבנים וקרמבל (49 שקלים), ריקוטה שטרויזל (36 שקלים), טארט גבינה ופירות (59 שקלים), פס גבינה "כמו פעם" (42 שקלים), עוגת גבינה פירורים ללא תוספת סוכר (59 שקלים), גבינה קרם פרש ופירות טריים (95 שקלים) ועוד מבחר לחמים, מאפים וקישים לחג.

שולפים מזלגות: עוגה של פעם - מרקם טוב, טעימה מאוד עם מתיקות עדינה. חלק מהטועמים התלוננו על טעם לימוני אגרסיבי, שחזק משמעותית מהטעם המרומז שנדרש בעוגה כזאת. עוגת פירות יער - קנתה אותנו כבר בשלב הפרזנטציה, כל כך יפה שתגרום לכל אורח שעיניו בראשו לדלג מיד לשלב הקינוח. עוגה מענגת ומספקת רק חשוב להגיש אותה כשהיא קרה מאוד, כי כשהיא מתחממת טעמי הסוכר בה הופכים למודגשים יתר על המידה.

ציון: 9

להשיג ב:"מאפיית לחמים", רח' החשמונאים 99 ת"א , טל' 03-5618111; "מאפיית לחמים" בשוק האיכרים המקורה, האנגר 12 נמל ת"א; "מאפיית לחמים" בשוק הכרמל, הכרמל 11 ת"א

הטובות: רולדין

רולדין היא רשת קונדיטוריות הפועלת בכל הארץ, החל משנות ה-80.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה על תחתית סבלה שקדים (99 שקלים לקוטר 20), ניו יורק צ'יז קייק אפויה בשילוב שוקולד לבן בציפוי קרם שמנת, דובדבנים ומרמלדת פטל (99 שקלים 99 שקלים לקוטר 18) טירמיסו (99 שקלים), פטיסייר ריבת חלב על תחתית עוגיות ושוקולד (תבנית מלבנית 18X28 שקלים 99 שקלים) גבינה אפויה על תחתית קרמבל טופי, קרם ברולה קרמל, מקושטת במרנג וממתקי קרמל (59.90 שקלים לפס) ועוד מבחר עוגות, קישים ולחמים.

שולפים מזלגות: עוגת ניו יורק: עוגה אוורירית וטובה, במתיקות הנכונה. טובה גם בלי הדובדבן, שאמנם מאוד יפה, אבל לא מוסיף לטעמה. אנחנו לא מחסידי השוקולד הלבן, אבל העוגה מוצלחת ויפה לאירוח ובתמחור שפוי יותר מעוגות מובילות אחרות. לחלק מהטועמים נותר טעם לוואי חלבי מדי. קנדי קרמל - יציאה מגניבה ושילוב טעמים טוב, המרנג עדין ואיכותי, אם כי הורגש עודף סוכר וכבדות לאחר ביס אחד.

ציון: 8.5

להשיג ב: סניפי הרשת

הטובות: מובינג בייקרי

בית מאפה בתל אביב, לצד בית קפה בעל שם זהה. במקום שלל מאפים, לחמים, עוגות ועוגיות.

בקולקציה: עוגת גבינת מסקרפונה אפויה עטופה בצק אגוזים ומצופה קרם פטל (85 שקלים), פאי גבינות ואגסים בשני צבעים (49 שקלים), עוגת קרם גבינה קרה על מצע בראוניז שוקולד מריר ואספרסו (80 שקלים), עוגת גבינה בחושה קלאסית (36 שקלים).

שולפים מזלגות: מסקרפונה קרם פטל - קרנצ'י, גבינה איכותית, טעם הפירות מרענן וחמצמץ,מאזן את הגבינה בצורה טובה. חביב מאוד. הבצק פריך ונטרלי, טעמו לא מודגש וזה משלים את העוגה. עוגת גבינה קפה עם תחתית שוקולד טעם ייחודי שמזכיר קרם עוגיות. לחלק מהטועמים החיבור בין הגבינה והשוקולד לא הסתדר, וטעמו של השוקולד היה מרוכז מדי.

ציון: 8.5

להשיג ב: מובינג בייקרי. דיזינגוף 308 תל אביב. 5441174- 03

הטובות: פטיט פוד

קייטרינג בוטיק בתפוצה ארצית, המציע מגשי אירוח של פינגר פוד.

בקוקלציה: טארט גבינה-אלפחורס קוטר 26 במחיר 120 ש"ח), עוגת גבינה אפויה קלאסית (קוטר 26 במחיר 135 ש"ח), טארט גבינה הדרים ופירות (קוטר 26, 135 שקלים), ועוד מבחר חלות, לחמים, פשטידות ומגשי אירוח לחג.

שולפים מזלגות: טארט גבינה והדרים - עוגה גדולה עם עיטור של גרידת לימון ותפוז, הגבינה תובלה בחמיצות עדינה, התחתית רטובה ונימוחה. לטעמינו עוגה לא רעה שתתאים לאירוח של משפחה. היו שאמרו שיש טעם לוואי לגבינה. אלפחורס – עוגיה במילוי גבינה, שילוב מנצח של ריבת חלב וגבינה שפשוט עובד. הבצק הפריך טעים ומילוי הגבינה מדויק, יופי של קינוח.

ציון: 8.5

להשיג ב: להזמנות לכל חלקי הארץ: 03-5372202.

הטובות: דלאל

קונדיטוריה דלאל הצמודה למסעדת דלאל בנווה צדק, מציעה מבחר מאפים, עוגות ועוגיות, מעשה ידיו של הקונדיטור ענר צלאל.

בקולקציה: מאפים מלוחים, קישים, לחמים, עוגת גבינה אפויה עגולה (145 שקלים), ניו-יורק צ'יזקייק (95 שקלים), עוגת בראוניז גבינה (42 שקלים) עוגת שמרים ריקוטה וחמוציות (42שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה אפויה - עוגה קצת רטובה מדי לעוגה אפויה, אבל מרקם טוב וקליל. התחתית פריכה וטעימה. קשה לאכול ממנה יותר משני ביסים ומקונדיטוריה כמו דלאל בשביל 145 שקלים היינו מצפים לתוצר מעט יותר מפיל.

ציון: 8.5

להשיג ב: דלאל הקונדיטוריה. רחוב כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. 03-5109292

הלא רעות: בראון

קפה-ביסטרו תל אביבי המתמחה באפייה.

בקולקציה: בריוש ריקוטה ודובדבני אמרנה (26 שקלים) עוגת עלים ריקוטה (38 שקלים) גאלט מסקרפונה פקאן ומייפל (36 שקלים) בחושה גבינה לימונית ואמרנה (32 שקלים), עוגת גבינה אפויה ושוקולד לבן (130 שקלים) ועוד מבחר מאפים מלוחים וקינוחים.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה אפויה ושוקולד לבן לא רעה בכלל. מתוקה במידה מדויקת ועשירה מבלי להיות כבדה מידי. תחתית הבצק טובה מאוד. חבל רק שלחלק החיצוני שלה (הדפנות ה"אפויות") יש טעם לוואי חזק של ביצים. אם אוכלים את החלק הפנימי בלבד, זאת יופי של עוגה.

ציון: 8

להשיג ב: בראון. ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 057-9344955

הלא רעות: פיס אוף קייק

קונדיטוריה שהוקמה בשנת 2004 ביפו. במקום מייצרים מאפים, לחמים, קישים, עוגות ועוגיות.

בקולקציה: עוגת גבינה לוטוס (86 שקלים); בריוש גבינה ואוכמניות (37 שקלים); עוגת גבינה טבעונית; קישים חלביים וטבעוניים; עוגות בחושות ועוד.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה וקרם לוטוס העוגה יפה מאוד, נחתכת בקלות ובאסתטיות. המרקם של העוגה קרמי אבל מכביד ודחוס מדי. לחלק מהטועמים קרם הלוטוס דווקא איזן את הגבינה. בגלל שקרם הלוטוס מכביד בפני עצמו, חבל שהגבינה שלצדו כה דחוסה. בריוש גבינה ואוכמנית: הבצק מצוין, הגבינה האיכותית מורגשת מאוד ולחיוב. תוספת האוכמניות במקום ומשתלבת נפלא. עוגה נהדרת לקפה אבל פחות מרשימה לאירוח.

ציון: 8

להשיג ב: חנות המפעל - יהודה הימית 17 יפו. 03-6822163. סניף תל אביב – קינג ג'ורג' 46 תל אביב 076-5411600

הלא רעות: קונדיטוריה שני

רשת קונדיטוריות, שנוסדה ב-1964 ורוב סניפיה נמצאים באזור הצפון.

בקולקציה: עוגות קרם גבינה מלבניות (עוגת פס מאורכת 54-59 שקלים) עוגת גבינה קרם קרמל שוקולד לבן ופירורים; עוגת גבינה ולימון; עוגת גבינה דובדבני אמרנה ותלתלי שוקולד; טירמיסו; עוגת גבינה פירות יער; גבינה פיסטוק וקדאיף; ועוד; עוגות טורט קטן/גדול (104 שקלים/158 שקלים) טורט גבינה אפויה עם קרם מסקרפונה ושוקולד לבן, בריושים; שטרודל גבינה; עוגות ללא סוכר,ועוד כמו גם קישים מלוחים.

שולפים מזלגות: טורט גבינה עם שוקולד לבן: יפה, לא ענקית, מפתיעה לטובה. מרקם נעים, פשוט, בלי התחכמויות. הדובדבן והתותים למעלה מעטרים אותה באופן חינני. ומוסיפים טעם. הבעיה היחידה היא שאחרי אכילת העוגה התחושה בחיך היא ששתינו ליטר חלב.

ציון: 8

להשיג ב: סניפי הרשת

דודו אוטמזגין

דודו אוטמזגין התמחה במיטב בתי הספר לאפייה בצרפת, הונגריה ובלגיה. כיום בבעלותו קונדיטוריה בעלת מספר סניפים ברחבי הארץ.

בקולקציה: מילפיי מסקרפונה- בצק עלים חמאה מקורמל עם קרם מסקרפונה (85 שקלים); שרלוט עם פירות יער, קרם פטיסייר וטוויל שקדים (85 שקלים)

שולפים מזלגות: משלוח שהגיע כנראה בטמפרטורה קרה מדי מה שהפריע לטעימה אובייקטיבית. קרמשניט - עוגה יפהפייה בלוק מהפנט. השכבה התחתונה נותרה כסוג של מילפיי שקפא מה שיצר שכבה שבלתי אפשרית לחיתוך. נחמד, לא מתוק מדי, חסר סוכר לבצק (יתכן וזה כי הבצק קפוא וכשהוא מפשיר טעמו מתוק יותר) ולכן התוצאה מעט שטוחה בטעמיה. בצק העלים המקורמל חרוך יתר על המידה. המרקם רטוב וכבד יותר מעוגה אפויה סטנדרטית. עוגת גבינה תות - עוגה מהודרת וייצוגית שמושלמת לאירוח. התחתית מאוד טעימה, קרנצ'ית ומעניינת. המילוי שלה חמוץ מדי לחובבי המתוקים (הסוכר פחות דומיננטי כי גם העוגה הזאת הגיעה קפואה) אבל מומלץ למי שאוהב פירות יער.
ציון: 7.5

להשיג ב: סניפי הקונדיטוריה

ארקפה

רשת בתי קפה וקונדיטוריה בכל הארץ, הפועלת מעל 15 שנה.

בקולקציה: עוגת גבינה לימון (משפחתי/אישי); עוגת גבינה פירורים (129 שקלים לעוגה, 24 שקלים לפרוסה).

שולפים מזלגות: גם המשלוח הזה הגיע בטמפרטורה קפואה מדי. עוגת גבינה לימון - נראית מהמם אבל לא מספיק לימונית (אולי כי הגיעה קפואה), הטעם חביב אבל מעט סתמי; עוגת גבינה ופרורים - בגלל גובה העוגה גם פרוסה קטנה נראית מפלצתית. מרקמה צמיגי. גם היא הגיעה קרה מדי וקשה לאמוד את המרקם הכשגבינה קשה ולא רכה כמו שהיא אמורה להיות. הציפוי קרנצ'י אבל האמצע פושטי. הזכיר לנו עוגת גבינה מהאייטיז שחסרה לה מתיקות.

ציון: 7.5

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

יאמי

יוזמה שמעבירה מאכלים של בשלנים מנוסים לרעבים עצלנים. המנות של הבשלנים מגיעות עם משלוח עד הבית.

בקולקציה: עוגת גבינה על בסיס ביסקוויט ובתוכה קולי תות (קוטר 22 ס"מ 170 שקלים, עוגה בקוטר 18 ס"מ 130 שקלים, עוגה אישית 15 ש"ח), עוגת גבינה קרה על בסיס קראנצ'י עם כדורי שוקולד ברנדי (עוגה בקוטר 20 ס"מ- 160 שקלים).

שולפים מזלגות: עוגת גבינה קולי תות של אלבה יאיר- הג'לטין דומיננטי מדי ומשתלט על הטעם, העוגה במרקם של מוס ולא של עוגת גבינה. וכאן גם יתרונה - מתאימה למי שסולד מעוגות גבינה בדיוק בגלל מרקם המוס הג'לטיני יוצא הדופן. עוגת גבינה קרה עם כדורי שוקולד של אילנית בנו – מרקם הגבינה מתוק וטעים, אהבנו את זה שהוא קליל מאוד וכייפי. כדורי השוקולד חמודים ומוסיפים, וזה נחמד שיש תיבול עדין של אלכוהול ברקע. והערה לגבי המחיר: מחירי העוגות גבוהים השנה, אבל לטעמינו עוגות שמיוצרות בבית על ידי בשלניות ולא בקונדיטוריה צריכות להיות מתומחרות בסלחנות או לחילופין, כמו בכל קונדיטוריה יקרה, לתת ערך יוצא דופן מבחינת הטעם, מה שבמקרה הזה לקה בחסר.

ציון: 7.5

להשיג באתר יאמי

בייקרס

בלונז'רי צרפתי חדש הנע בין קו בולנז'רי קלאסי למטבח אירופאי בבעלות איש העסקים ליאור גליקמן והשף קונדיטור אלכס לביד. במקום מבחר לחמים, עוגות ומאפים בעבודת יד .

בקולקציה: בלינצ'ס גבינה וסלמון (15 שקלים), מקלות גבינה וזיתים (10 שקלים), טארט גבינה קרה (42 שקלים); פחזניות פרמזן (3 ב-10 שקלים) בראוניז בשילוב גבינה-תפוז; קרנץ ריקוטה ושוקולד לבן (42 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: קרנץ ריקוטה וחמוציות: לא ממש מתוק, מרקם מעולה. הבצק טיפה שרוף בקצוות אבל חמאתי ונימוח. חבל שהתקמצנו על החמוציות. טארט גבינה ושטרויזל עוגה שמתפרקת במגע כפית/ סכין. השטרויזל נורא מתוק ונדבק לשיניים.

ציון: 7.5

להשיג ב: בייקרס. רחוב נפחא 3 (פינת שינקין). 03-6771770

ברמן

מאפייה ירושלמית ותיקה שהוקמה בשנת 1875, והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מתמחים בייצור מגוון לחמים ומאפים תחת מותגים שונים, בכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ.

בקולקציה: עוגת גבינה על בסיס בצק פריך במילוי גבינה מצופה בבצק שמרים (26.90 שקלים), עוגת גבינה על בסיס בצק פריך במילוי גבינה ואוכמניות בציפוי בצק שמרים (26.90 שקלים) עוגת שמרים במילוי גבינה בציפוי שטרויזל (26.90 שקלים), עוגת גבינה אפויה עם שמנת ופירורים (39.90 שקלים), ועוד מבחר עוגות ומוסים.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה אוכמניות - חביבה אבל קרמית מדי במילוי שלה, שצריך להיות מעט יותר יבש. עוגת גבינה שמרים - מדי יבשה בצדדים אבל טעימה מאוד מבפנים, מזכירה עוגת גבינה שמרים נוסטלגית בטעמי ילדות, וביחס למחיר העוגה והתפוצה שלה, היא פתרון אפקטיבי למי שלא רוצה להוציא סכומים גבוהים על עוגות.

ציון: 7

להשיג ב: רחוב בית הדפוס 26, גבעת שאול, ירושלים. רחוב אגריפס 42, ירושלים. רחוב רבי עקיבא 54, בני ברק.מחנה יהודה- אגריפס 42, ירושלים

לנדוור

רשת בתי הקפה "לנדוור", מונה מעל ל-30 סניפים בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד אילת.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה על בסיס פריך ומעליה שכבה
של שמנת מתוקה (34 שקלים).

שולפים מזלגות: עוגת הגבינה סתמית ובנאלית, אוורירית מדי ובעיקר פשוטה מדי. טעמה של העוגה לא אחיד. ביס אחד יוצא חמוץ נורא וביס אחר מתוק מדי.

ציון: 7

להשיג ב: בסניפי הרשת

נומילי

נומילי פטיסרי נפתחה בסוף 2010 בלב כפר סבא, בבעלות הקונדיטור דן קלי, המתמחה באמנות הפטיסרי הצרפתי. במקום מאפי בוקר מתוקים ומלוחים, קינוחים צרפתיים קלאסיים, עוגות, עוגיות, קישים ועוד.

בקולקציה: עוגת גבינת שמנת אפויה עם שוקולד לבן (קוטר 20 ס"מ 120 שקלים, פס-60 שקלים), גבינה אפויה קלאסית (קוטר 20 ס"מ 90 שקלים/ פס 45 שקלים), גבינה פירורים/פירורים ללא סוכר/ גבינה משובצת בנטיפי גנאש שוקולד/ גבינה קרמל ותפוחים בליקר/ טירמיסו (פס 57-61שקלים/ טירמיסו 122 שקלים) ועוד מבחר עוגות שמרים גבינה,קישים, בריושים מלוחים ועוד.

שולפים מזלגות: גבינה משובצת נטיפי גנאש: נחמד אבל לא נפלנו פה. הגבינה חמוצה והמרקם לא כיפי, השוקולד הזה לא איכותי בטעמו ולא עובד עם טעמי הגבינה. עוגת גבינה אפויה קלאסית - האריזה יפה מאוד וייצוגית אבל העוגה עצמה מאכזבת בטעם ובמרקם הצמיגי שטעמנו מוצלחים ממנו. מזכירה עוגה שהכינו בבית ומשהו השתבש בתהליך.

ציון: 6.5

להשיג ב: נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-7662616

קראסט עד הבית

מאפייה השייכת לאופה ירון בן הרוש, בוגר Lenotre ביה"ס הגבוה לקונדיטוריה בצרפת. במאפייה יוצר בן הרוש מוצרי איכות בעבודת יד שנשלחים עד הבית לפי הזמנה.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה על בסיס בצק פריך (פס 45 שקלים, עגולה 120 שקלים), עוגת שמרים גבינה במעטפת בצק שמרים על בסיס חמאה (39 שקלים), טארט גבינה ומישמש (120 שקלים), ומבחר קישים, לחמים, אנטיפסטי, ומאפים מלוחים.

שולפים מזלגות: עוגת גבינה אפויה – אוורירית וחמצמצה, כאשר החמיצות משתלטת מדי. הגבינה מודגשת מדי ומותיר טעם לא נעים בחיך. טארט גבינה ומשמשים - התחתית טובה. מילוי הגבינה לא רע אבל המשמשים מקלקלים ומבאסים. אם עוקפים את המשמשים עם הכפית, זו עוגה לא רעה.

ציון: 6.5

להשיג בקרסט עד הבית. לפרטים והזמנות

קפה גרג

קפה גרג היא רשת בתי קפה שחולשת על עשרות סניפים בכל רחבי הארץ ומתמחה בקפה, סלטים, סנדביצ'ים ומוצרי מאפה.

בקולקציה: עוגת גבינה ופירורים (36 שקלים לעוגה במשקל כ- 200 גרם).

שולפים מזלגות: עוגת גבינה פירורים - הכי הכי פשוטה ובייסיק שיש. שכבת פירורים קרנצ'ית, קרם גבינה חביב וזהו. נעימה אבל סתמית למדי, מהסוג שמכינים בבית, עם הילדים. מבית קפה אנחנו מצפים לקצת יותר.

ציון: 6

להשיג ב: סניפי הרשת.

לחם ארז

רשת לחם ארז, שלה סניפים ברחבי הארץ, היא שילוב של בית קפה, מעדנייה וקונדיטוריה.

בקולקציה: עוגת גבינה אפויה קלאסית בציפוי שמנת; ניו יורק צ'יז קייק עם שוקולד וציפוי גנאש שוקולד; מוס שוקולד, גבינה ושטרוייזל שוקולד; עוגת גבינה אפויה ללא סוכר עם קראמבל; עוגת גבינה פירורים על בסיס בצק פריך; קרמשניט; עוגת ביסקוויטים עם קרם גבינה ושוקולד; ועוד מבחר עוגות, לחמים, ומאפים מלוחים.

שולפים מזלגות: פס גבינה עם מוס שוקולד ושטרוייזל -הצורה של העוגה לא פרקטית, אי אפשר לחתוך אותה כי היא מתפרקת לגמרי ונמרחת על הסכין. אי אפשר להגיש אותה לאורחים, כי היא נראית כמו אילתור שהכנו בבית. אחרי החיתוך זה בכלל תוהו ובוהו של פירורים. המרקם מזכיר מעדן חלב ויש טעם לוואי חלבי ומתוק מדי.

ציון: 6

להשיג ב: סניפי הרשת ברחבי הארץ

טיב טעם

רשת הסופרמרקטים שלה סניפים ברחבי הארץ מציעה לקראת שבועות עוגת גבינה תוצרת בית המאפה לה פרינה העובד עם הרשת.

בקולקציה: עוגת גבינה פירורים (6.90 שקלים ל-100 גרם).

שולפים מזלגות: גבינה פירורים- המרקם אוורירי מדי ומזכיר קצפת ולא עוגה. יש טעם לוואי חזק בסוף הביס. גם אם זו עוגה שמוכרים במארז על המדף בסופר, עדיין יש דרכים ופטנטים לעשות אותה הרבה יותר טעימה.

ציון: 5

להשיג ב: סניפי הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully