וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצו הוסר: אל באבור נפתחת מחדש

אחרי שנסגרה לפני שבוע בצו מנהלי של משרד הבריאות בעקבות בשר לא ראוי למאכל שנמצא במסעדה, מסעדת אל באבור באום אל פאחם נפתחת היום שוב לאחר שתוקנו הליקויים. האחים עבאס: מודים לקהל הרב שעמד לצידנו

אל באבור. נמרוד סונדרס
האחים עבאס, נפלו קורבן להתנכלות?/נמרוד סונדרס

אתמול (שלישי) בשעות הערב התקבל אישור ממשרד הבריאות בדבר חזרתה לפעילות של מסעדת אל באבור באום אל פאחם. זאת לאחר שהמסעדה נסגרה בצו מנהלי, בעקבות ביקור של פקחי השירות הווטרינרי שמצאו בה ב-16 בספטמבר כ-300 ק"ג של בשר ממקור לא ידוע, ללא תווי סימון. במקום בוצעה בדיקה ונקבע שהוא אינו ראוי למאכל אדם. במהלך השבוע האחרון ניהלו האחים עבאס מאבק, על מנת לטהר את שמה של המסעדה שנפגע בעקבות הפרסומים.

במהלך השבוע נשמעו טענות קשות מצד חוסאם עבאס על התנכלות לו ועל הפשיטה שנעשתה על המסעדה במהלך סרוויס צהריים בו המסעדה בתפוסת שיא. עיקר הטענות נגעו להגעה מתאומת של צוותי מס הכנסה, ביטוח לאומי, משרד התעשיה והמסחר, הוועדה המחוזית לבנייה, חברת חשמל ומשרד הבריאות, אשר כולם הגיעו יחד על מנת לחפש ליקויים במסעדה באום אל פאחם. טענה נוספת השמיע עבאס בדבר העובדה שהתקשורת שמעה על צו הסגירה שהוציא משרד הבריאות למסעדה כמה שעות לפני שהוא קיבל את הצו בעצמו.

אל באבור. נמרוד סונדרס
אפשר לחזור לאכול את הקבב/נמרוד סונדרס

תגובת המסעדה: אתמול אחה"צ התקבל על ידי משרד הבריאות אישור בדבר חזרתה לפעילות של מסעדת אלבאבור באום אל פאחם. אנו שמחים לשים מאחורינו את המכשול הבירוקרטי הזה ולשוב לפעילות סדירה ערב ראש השנה החדשה. אנו מודים לקהל הרב שעמד לצידנו בימים האחרונים והביע את אמונו בנו, ומזמינים כבר במהלך ימות החג אותם ואת כל מי שיפקוד את מסעדותינו לאחת ממנות הדגל של רשת אלבאבור על חשבוננו לכל שולחן. מיום היווסדה הפכה אלבאבור לאבן דרך בקולינריה הישראלית ותמשיך לשמש ככזו. אנו סמוכים ובטוחים שנמשיך לשרת את לקוחותינו ולהגיש להם את מיטב התוצרת של המטבח הערבי גלילי לעוד שנים רבות. אנו מאחלים לכל בית ישראל שנה טובה ומתוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully