וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נווה מדבר: אואזיס החדשה של רימה אולברה

30.11.2014 / 13:16

מסעדת אואזיס עברה למשכנה החדש וחגגה את האירוע במסיבת פתיחה סוערת. השפית רימה אוליברה מצהירה: "יש לנו חוזה במקום החדש ל-20 שנה"

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

לשפית האמריקאית רימה אולברה לקח בסך הכל שנתיים להבין שהחלל של מסעדת אואזיס ברחוב טשרניחבסקי קצת קטן עליה והגיע הזמן להתרחב. בשנתיים שחלפו הספיקה אולברה להיפרד משותפה אילן דובשני ולקבל את ההחלטה להעתיק את מיקום המסעדה ללוקיישן מרווח יותר. ביום חמישי האחרון חגגה אולברה את המבער והפתיחה של המסעדה החדשה והגדולה יותר ברחוב מונטיפיורי בתל אביב.

אואזיס החדשה כפולה בגודלה, עם גינה קסומה בה מצויים עץ זית גדול בן 200 שנה, אשר נמצא שם עוד מימיה הראשונים של תל אביב וקיר והידרופיני מיוחד בו מגדלת אולברה צמחים אורגניים שונים המשמשים אתה בבישול.

אואזיס החדשה. עידו שחם
קונפיטורת מלפפונים ושמפניה בחגיגות של אואזיס/עידו שחם
רימה אולברה. תמר מצפי,
אש ותמרות עשן באואזיס/תמר מצפי

"מבחינתי חוץ מהגודל והעיצוב שום דבר לא השתנה" מספרת רימה לוואלה! אוכל. "שמרנו על הגישה והתחושה הייחודית שלנו. גם במקום החדש המטבח פתוח לגמרי כך שכולם יכולים לראות הכול וכמובן שנשמור על קונספט השינויים התכופים בתפריט, שנחליף באופן תדיר כמו היום. המקום אמנם גדול יותר, אבל לא גדול מדי, חשוב לי שהמקום שלי יהיה בגדול הנכון כך שאוכל לשלוט על כל צלחת שיוצאת מהמטבח".

אואזיס החדשה. עידו שחם
חומרי גלם טריים/עידו שחם
אואזיס החדשה. עידו שחם
צבעוני וטעים/עידו שחם

המטבח של אולברה מבוסס על חומרי גלם טריים ועונתיים, עם תפריט דינמי המשתנה על בסיס יומי. תפריט המסעדה החדש יציע מגוון מנות חדשות לצד מנות מהתפריט הישן כמו סלט זוקיני נא אלה רומא, וייאטנם ופורצ'יני מזויפות. המסעדה תמשיך להיות ידידותית לצמחונים וטבעונים עם חמש מנות צמחוניות מדי יום.

"יש לנו חוזה במקום החדש ל-20 שנה, ואני לגמרי מתכוונת לעמוד בו" מסיימת אולברה באופטימיות.

אואזיס החדשה, מונטיפיורי 17, תל אביב. 03-6206022.
ראשון-חמישי: 18:00 עד אחרון הסועדים, שישי: בראנץ' 11:00-16:00, 19:00-24:00. בשבת המסעדה סגורה. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully