וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חפלה מרוקאית אצל מאיר אדוני

11.1.2015 / 15:46

אוכל מרוקאי אצל מאיר אדוני במזללה, חמין שמגיע עד אליכם הביתה, פיצה טבעונית בעגבניה, פנקייק ללא גלוטן בבית הפנקייק ועוד הרבה דברים טובים. פותחים שבוע שאחרי הסערה

מזללה. צילום: מאיר אדוני,
סיגרים מרוקאים במזללה/צילום: מאיר אדוני

חפלה מרוקאית במזללה, תל אביב

השף מאיר אדוני יחד עם השף אסף שטרן יצרו במזללה תפריט מרוקאי, אורבני וצבעוני שיוגש במסעדה החל מיום שלישי הקרוב, במהלך כל החודש הקרוב, לצד התפריט הרגיל. בתפריט מנות כמו: פסטל ים מרוקאי - דפי סיגר במילוי שרימפס ודגים פסטל ים מרוקאי (77 שקלים), סבתא מסעודה שלי - מרק חרירה עם מוח טלה (83 שקלים), מיצרי גיברלטר - סרדינים בגריל פחמים, סלט שומר, ארטישוק גריל, פול ירוק, לימונים כבושים, ציפס שעועית לבנה, ירוקים של חורף, יוגורט זעפרן והל (87 שקלים). את מנות התפריט ישלימו לחגיגה מרוקאית מלאה תפריט קוקטיילים על בסיס בוחא, מוסיקה מרוקאית והרבה מאוד שמחה.

מזללה, רח' נחלת בנימין 57 תל אביב, 03-5665505. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים כהן מארח/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב טוסקני אצל חיים כהן, תל אביב

השף חיים כהן יארח מחר (יום שני) את הקצב המפורסם מאיטליה - דאריו צ'קיני לערב של חגיגה טוסקנית של בשר ויין, במסעדת יפו תל אביב. לכבוד הערב בנה השף כהן תפריט מיוחד שכולו הצדעה למטבח הטוסקני. לצד המנות המיוחדות, הותאמו יינות מחבל טוסקנה שילוו את הארוחה כולה. בין המנות: ריזוטו קלמארי ובצל חום, צוואר טלה עם טורטליני בשר טלה, שקדי עגל וירקות מזוגגים, קנלוני ראגו עגל חלב, שקדי עגל בציר פטריות ומרווה, פילה לוקוס עם לבבות ארטישוק, ועוד. מומלץ להזמין מקומות מראש.

מסעדת יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א, 03-6249249. לא כשר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברד סטורי. צילום: בן יוסטר,
המבורגר בלחמניה שחורה בברד סטורי/צילום: בן יוסטר

קולקציה שחורה בברד סטורי, ת"א

בברד סטורי מחדשים עם תפריט חדש לכבוד חורף 2015. בתפריט לחם בריא עם קמח טף, דגן אתיופי הנחשב למזון על. מהלחם החדש יצרו סופר סנדוויץ' עם פרוסות סלק, קרם חצילים קלויים, טחינה, עלי קייל וטופו צלויים על האש (49 שקלים) וסלט בריאות טבעוני המשלב גם את לחם הטף (48 שקלים). בנוסף יצרו במקום לחמניית כמהין שחורה המצטרפת לקולקציית לחמניות ההמבורגר, וגם בצק כמהין שחור ובצק עגבניות אדום מהם אופים פיצות אישיות ובהמשך גם פוקאצ'ות. עוד מנות חדשות שנכנסו לתפריט: קציצות דגים בלחם ימאים -קציצות של דניס קצוץ גס עם כוסברה ברוטב עגבניות (62 שקלים), וכריך מעורב בפיתה עמבה - פרגיות, כבדים ולבבות של עוף צלויים עם בצל בפיתה צהובה (51 שקלים).

ברד סטורי, דיזינגוף 88 תל אביב, 03-5283888. לא כשר

המטבחון. אילן עמיחי, מערכת וואלה! NEWS
חמין צמחוני במטבחון/מערכת וואלה! NEWS, אילן עמיחי

שבת של חמין במטבחון, ת"א

מסעדת המטבחון מציעה בכל שבת בצהריים חמין, בישיבה במסעדה וגם במשלוחים. החמין מוצע במתכונת בשרית או צמחונית, שני הסירים מונחים על האש בשישי בערב ומתבשלים כל הלילה, כשבתוך החמין יחכו לכם תפוחי אדמה, בצל, 3 סוגי שעועית, חיטה, ביצים חומות ובשר (בגרסה הצמחונית ללא בשר כמובן). מחיר צלחת חמין: צמחוני: 42 שקלים, בשרי: 48 שקלים.

המטבחון, רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב, 03-5163689. לא כשר

המטבחון. אילן עמיחי, מערכת וואלה! NEWS
חמין עד הבית/מערכת וואלה! NEWS, אילן עמיחי

חמין עד הבית בסנדר, תל אביב

במסעדת סנדר מציעים חמין בסיר בגדלים שונים –אישי, זוגי ומשפחתי שמגיע עד פתח הבית. המסעדה משדרגת את חווית החמין, הכולל תפוחי אדמה, נתחי בשר, קישקע תוצרת בית, שלושה סוגים של שעועית וביצים חומות- ומביאה אותו עד פתח הבית בחמישה סוגים של סירים. סיר אישי (89 שקלים), סיר זוגי (159 שקלים), סיר חבר'ה לשלושה עד ארבעה סועדים (239 שקלים), סיר משפחתי לארבעה עד חמישה סועדים (319 שקלים) וסיר גדול לחמישה עד שישה סועדים (389 שקלים). מומלץ להזמין כבר ביום חמישי.

סנדר, לוינסקי 54, תל אביב, 03-5371872. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדש בעגבניה: פיצה טבעונית, רחבי הארץ

רשת הפיצות עגבניה משיקה פיצה טבעונית חדשה, וכן דונאטס טבעוניים לקינוח. הפיצה הטבעונית תעלה שני שקלים יותר מהרגילה (19 שקלים בלי תוספות, 21 עם). הקמח איתו נעשית הפיצה הטבעונית הוא הקמח הרגיל בו משתמשים בעגבניה, כשהגבינה בה משתמשים היא קשיו טופו.
מחיר הדונאטס הטבעוניים 7 שקלים.

סניפי רשת עגבניה

אוברג'ין. אפיק גבאי
פילה לוקוס ים תיכוני באוברג'ין/אפיק גבאי

תפריט בריאות חדש במסעדת אוברג'ין, ת"א

מסעדת אוברג'ין, המסעדה של מלון דיויד אינטרקונטיננטל, משיקה בימים אלו תפריט חדש, המציע מגוון מנות בריאות. בין המנות: סלט קינואה ודלעת ערמונים (35 שקלים), סלמון נורבגי אפוי בתנור (120 שקלים), פילה לוקוס ים תיכוני (180 שקלים), חזה עוף אורגני (95 שקלים). בנוסף, ניתן לרכוש מבחר מנות בריאות בתפריט טייק אווי 24 שעות לפני מועד האיסוף. התפריט מוגש בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-22:30, ניתן לבצע הזמנות בימים ראשון – חמישי בין השעות 11:00 – 16:00, ניתן לבצע הזמנות משלוחים בתוספת תשלום.

אוברג'ין, מלון דיויד אינטרקונטיננטל, קאופמן 12 תל אביב, 03-7951255. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו גם ללא גלוטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנקייק ללא גלוטן בבית הפנקייק, תל אביב

רשת בית הפנקייק המקורי תחל להציע ללקוחותיה פנקייק ללא גלוטן. בשלב זה הפנקייק ללא גלוטן יוצע בסניף הרשת שנפתח לאחרונה בנמל תל אביב, אך בשני הסניפים ניתן יהיה לקנות את התערובת ללא גלוטן להכנה ביתית. בנוסף, יצורפו לתפריטי הסניפים לחמניות ג'בטה ללא גלוטן.

בית הפנקייק, נמל תל אביב, ביתן 22 03-5083611. לא כשר או מחלף הסירה, תחנת דלק פז, 09-9514215. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוחי חורף בג'לה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחי חורף חדשים בג'לה

רשת ג'לה משיקה תפריט קינוחים חדש בשילוב ריבות קונפיטורה ביתיות, במיוחד לחורף ללא גלידה - וופל בלגי בשילוב עם ריבת תפוזים, תותים, משמשים. בין המנות: וופל עם שוקולד ג'נדוניה, וופל עם ריבת תפוזים וקפצת, מרק פחזניות שוקולד לחורף ועוד.

רשת ג'לה

ארומה תל אביב. חגית גורן, מערכת וואלה! NEWS
משקה לוטוס בארומה תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, חגית גורן

משקה לוטוס בארומה תל אביב

לכבוד ימי החורף הקרים ברשת ארומה תל אביב יצרו קפה מחמם ומנחם בטעם עוגיית לוטוס, המשקה נרקח ע"י ארומה תל אביב ותוכנן בשיתף נציגי לוטוס העולמית בבלגיה. מחיר הקפה בישיבה: 15 שקלים, ובטייק אווי 14 שקלים.

סניפי ארומה תל אביב

קופי סטיישן. צילום: איגור יארובינסקי,
אספרסו שחור לבן בקופי סטיישן/צילום: איגור יארובינסקי

משקאות חורף בקופי סטיישן, תל אביב

רשת הקפה קופי סטיישן משיקה סדרת משקאות וקינוחי חורף, המשקאות החמים מבוססים על מוקה, וניל, לאטה, צ'אי ושוקו עם חלב חם מוקצף או עם קצפת. קינוחי החורף מבוססים כולם על שוט אספרסו איכותי בתוספת קרמים בטעמים שונים או בשילוב עם קצפת במתכון הסודי של הרשת.

סניפי קופי סטיישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully