וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמן בר חדש לישראל אהרוני

2.2.2015 / 14:34

אחרי שנים שבהם התרחק ממטבחי המסעדות, ישראל אהרוני חוזר ובגדול עם ראמן בר חדש שיפתח בקרוב במתחם שרונה מרקט בת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא חוזר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף ישראל אהרוני, האיש שהביא את האוכל הסיני לישראל חוזר אל הזירה הקולינרית בגדול עם מסעדה אסיאתית שתיפתח בקרוב במתחם שרונה מרקט שקורם עור וגידים.
לאחר שבועות של שמועות לא מבוססות אישר היום אהרוני את פתיחתו של המקום החדש, ע"י העלאה של תמונה מגרה במיוחד בחשבון הפייסבוק שלו. "או קיי, אני הולך לפתוח מקום חדש" כתב אהרוני, לשמחתם הרבה של עוקביו.

בזאת מצטרף המקום החדש של אהרוני לשמות רבים ומשמחים שיהיו במרקט, בהם חומוס אבן חסן, בר פורלים של דרור פילץ, פטיסרי הבוטיק פושון ועוד מקומות רבים ומסקרנים.

"אין לי יותר מדי פרטים למסור בשלב זה", אמר אהרוני לוואלה! אוכל, "המקום ייפתח עם פתיחתו של שרונה מרקט והתכנון הוא לעשות ראמן בר, בהמשך אוכל לספר יותר".

ישראל אהרוני פתח בעבר את המסעדות הסיניות המיתולגיות של ת"א - ין-ינג בשדרות רוטשילד ומסעדת טאי-צ'י בגן העיר, ובהמשך את מסעדת פת קואה בהרצליה. בשנים האחרונות אהרוני מככב בעיקר על מסך הטלוויזיה עם תוכניות בישול, והתכנית המסע המופלא של אהרוני וגידי, בה עושים השניים סיורים קולינרים של אוכל רחוב ברחבי העולם.

אפשר לנחש שהתכנית ואוכל הרחוב מעורר התאבון שאכלו בה, עשו לאהרוני חשק לפתוח הפעם מקום שמתפקד יותר כדוכן אוכל, ראמן בר כאמור, מאשר מסעדה מפוארת כמו קודמותיו. אנחנו בעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully