וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו חסן מגיע לשרונה מרקט

אחרי שהתרגלתם לעמוד בתור ביפו בשביל החומוס הפופולרי, חומוסיית אבו חסן מגיעה סוף סוף לת"א וצפויה להפתח בעוד כחודשיים במתחם שרונה מרקט

חומוס אבו חסן ביפו. נמרוד סונדרס
החומוס של אבו חסן מגיע לתל אביב/נמרוד סונדרס

חומוס אבו חסן (עלי קרוואן) הוא אחד מהמוסדות הקולינריים הכי אהובים בארץ. כבר שנים שהתרגלו חסידיו האדוקים לעלות לרגל ליפו ולעמוד בתור כדי לנגב את המסבחה המפורסמת. כעת, החומוסייה המיתולוגית יוצאת לראשונה מחוץ ליפו ופותחת מסעדה בשרונה מרקט, המתחם הקולינרי המקורה הגדול בישראל, שעתיד להיפתח בינואר הקרוב. אבו חסן הנודעת בשל מנת הדגל שלה – ה"משולש" – מנה הכוללת חומוס, פול ומסבחה, היא אחת מהחומוסיות הפופולריות בישראל, אשר מצליחה לשמור כבר שנים רבות על מעמדה, ויעיד על כך התור הארוך המשתרך בכניסה אליה לאורך כל היום.

הסניף שייפתח בשרונה מרקט יפעל ויעוצב ברוח הסניף היפואי המקורי והתפריט יושתת על התפריט הקיים הכולל חומוס, פול, מסבחה, לבנה, שקשוקה, סלטים, אוכל מוכן לקחת הביתה ועוד. החומוסיה תשתרע על שטח כולל של למעלה מ-100 מ"ר, כאשר יהיו מקומות ישיבה לאכילה במקום וכן מקומות ישיבה חיצוניים. "סגנון של יפו באמצע ת"א", מגדיר את האווירה האני אבו חסן, נכדו של עלי קרוואן ובנו של חסן, שאמון על החומוסייה המפורסמת ברחוב הדולפין ביפו.

לכל מי שחושש משינויים, לדברי אבו חסן, הפורמט יישאר כמעט זהה עם אותן המנות. "יתווסף רק טוויסט תל אביבי קטנצ'יק לתפריט", הוא מוסיף, ולא מוכן לגלות מהו. מבחינת המחירים הוא אומר, יהיה הבדל קטן אך לא משמעותי: "יהיה קצת שינוי בגלל המיקום, אבל לא משהו בשמיים", הוא אומר, "אני מעריך שתוספת של שקל - שניים".

אז לאור הפתיחה צפויים שינויים גם בסניף ביפו?
"ממש לא. יפו זה יפו, ת"א זה ת"א", אומר אבו חסן ומוסיף כי הוא מקווה לארח את הלקוחות הקבועים בסניף יפו ובד בבד להגיע לקהלים חדשים בשרונה. לאוהדים הקבועים יש בשורה משמעותית אחת בסניף החדש: בניגוד לסניף המקורי, שבו החומוס נגמר מוקדם, במקום החדש צפוי להימכר חומוס בכל ימות השבוע, עד שעות הערב המוקדמות.

"מתחם שרונה מרקט ממשיך לרכז אליו את המותגים הטובים בישראל, ולכנס תחת קורת גג אחת מגוון חסר תקדים של מסעדות, שפים, מעדניות ומוסדות קולינריים בכל הטעמים ומכל הסגנונות", אמר היום שרון מומן מנכ"ל שרונה מרקט. "אנו גאים שמוסד ותיק ומוערך כאבו חסן החליט לחצות את הקווים ולפתוח אצלנו את החומוסיה הראשונה שלו מחוץ ליפו ואנו בטוחים שהקהל התל- אביבי הנאמן יגיע לאכול בחומוסייה במרקט".

לא רק אבו חסן: החומוס של הסורי עובר למקום גדול יותר

חסן (באדום מימין) ובני משפחתו בחומוס עלי חסן חומוס. נמרוד סונדרס
צוות החומוסייה ביפו/נמרוד סונדרס
חומוס אבו חסן ביפו. נמרוד סונדרס
מנות חומוס מפורסמות/נמרוד סונדרס
שרונה מרקט. viewpoint,
הדמיה של שרונה מרקט/viewpoint

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully