וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות: 5 מסעדות נהדרות שאהבנו החודש

סעודת בשרים מופרעת שמספקת יום עצמאות בלי מנגל, מזללה מקסיקנית -קוריאנית באווירת טרופיקנה, וסגירה אחת ששברה לנו את הלב - המסעדות שהכי אהבנו החודש שיעשו לכם את האביב

לא לעדיני נפש: ארוחת בשרים בטראק דה לוקס , ת"א

טראק דה לוקס. אפיק גבאי,
מושחת. טראק דה לוקס/אפיק גבאי

האחות הקטנה של פונדקס דה לוקס בשוק הפשפשים – טראק דה לוקס, הפציעה לא מזמן בככר דיזנגוף, כאשר שמה הוא מחווה למשאיות האוכל בארה"ב. טראק דה לוקס ממשיכה במגמה שהשתלטה על ת"א בשנה האחרונה – בשרים מעושנים עם יציאות מוצלחות כמו ספריבס על העצם ונאגטס זנב שור. נכון, זה לא מתאים לעדיני נפש, מדובר בזלילת שחיתות כבדה, ועדיין, מי לא נתקף מדי פעם בחשק לרדת על ארוחת בשרים מופרעת? ולאיזון, יש גם גלידה אמריקאית עם שבבי בייקון לקינוח.

בשורה התחתונה: יום העצמאות בלי מנגל.

טראק דה לוקס. בן עמי 13, כיכר דיזנגוף, תל אביב. 03-6296363.

עסקית כיפית: אוזריה, ת"א

אוזריה. יעל לאור,
הפסקת צהרים באוזריה/יעל לאור

העסקית של אוזריה בשוק לוינסקי, או כמו שקוראים לה שם "תפריט הפסקת צהריים" היא אחת הכיפיות שיצא לנו לאכול לאחרונה ולו רק בגלל כוס העראק המתבקשת. לראשונות דגמנו רביולי סלק, קלמרי מטוגן עם איולי ואסקבצ'ה בורי עם סלסת שוק ויוגורט, כולן מעולות. בעיקריות אכלנו קרעי פסטה שחורה, קלמרי פלנצ'ה על תבשיל של ארבעס ותרד, וסינייה קבב טלה, גם כאן הכל קצר מחמאות. וכשמקבלים חשבון של ראשונה ועיקרית טעימות ב-55 שקלים בלבד, התמורה מספקת במיוחד.

בשורה התחתונה: מעבר לאוכל הטעים, יש במקום אווירה נעימה וקלילה ומוזיקה כיפית שעושה שמח.

אוזריה, רחוב מטלון 44 פינת זבולון, תל אביב. 03-5330899לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ירושלים ללא הפסקה: עזורה תל אביב

סופריטו בעזורה תל אביב. גרדה גלזר
סופריטו בעזורה ת"א/גרדה גלזר

יקירת המדור מירושלים עשתה את הבלתי יאמן ופתחה סניף נוסף בת"א. אילו רק פתחה מקום, דיינו. אבל כשמרק הקובה האדומה נמס בפה והסופריטו פנטסטי במישור החוף בדיוק כמו בשוק מחנה יהודה, כשהאווירה הירושלמית האגבית מצליחה להשמר תחת עיניו הפקוחות של אלרן שרפלר שפיקד על הסירים גם בירושלים, וכשבשביל כל הטוב הזה לא צריך לעמוד בפקקים של שער הגיא, אנחנו בעננים.

בשורה התחתונה: בקיץ הקרוב בגאלונים של מים קרים, כדי להיערך למפגש המאתגר של תבשילי פתיליות מנחמים ו-100 אחוזי לחות.

עזורה תל אביב. רחוב הרכבת 2, תל אביב. 03-5015050

וייטנאמי שכונתי: La Ca Phe

ספק בית קפה שכונתי, ספק פאסט פוד אסייתי, מצליח הבוטקה המתוק בשדרות בן גוריון לייצר לא מעט באזז גם תקופה ארוכה אחרי פתיחתו, בתחילת 2014. כל אחד ימצא כאן מה לאכול, החל מקפה ועוגיה טעימה על הבוקר, דרך סנדביץ' סלמון טעים ועד יציאות מגניבות מהמזרח כמו תבשיל אורז ויטנאמי מתקתק עם סלמון/עוף או לחמניית באו עם חזיר. קחו בחשבון שבימי שישי, משתרך לכאן תור ארוך במיוחד.

בשורה התחתונה: המקום לפתוח בו בוקר עצל.

לה קא-פה. דיזנגוף 164 פינת בן גוריון, ת"א.

דייגו סאן. אנטולי מיכאלו,
דייגו סאן/אנטולי מיכאלו

בילוי ערב: דייגו סאן

קשה להאמין שהוא נפתח רק לפני קצת יותר מחודש. המקום החדש של השף אסף דוקוטור ושותפיו מצליח לספק אווירה מגניבה, שוקקת, עם אוכל קטן, פשוט ומקורי של המטבח המקסיקוריאני, עם יציאות כמו פופקורן פאד תאי, או באנז צ'יקן טיקה מסאלה וקוקטיילים צבעוניים בסגנון טרופיקנה, שללא ספק יהיו המרענן הרשמי של עונת השרב והלחות שבפתח.

בשורה התחתונה: הסקס אפיל של דרום תל אביב עם החוצפה הכובשת של מקסיקו וקוריאה.

דייגו סאן, המשביר 2, תל אביב, 03-5531557 לא כשר

בדרום: נפרדים מהמסגר 5

המסגר 5. גרדה גלזר
שרימפבורגר במסגר 5/גרדה גלזר

עד לפני כמה שנים ביקור באילת כפה גם על הגרגרנים אניני הטעם ארוחות הכל כלול בבתי מלון או מקסימום פשיטה על מסעדת בשרים אילתית או מזללת דגים כזו או אחרת. מסעדת המסגר 5 הביאה בריזה רעננה ממחוזות רחוקים לים האדום. מנות מושלמות מחומרי גלם ששונעו במיוחד הרחק דרומה ווייב תל אביבי ניו יורקי, שאיפשרו למסגר לספק מפלט קולינרי איכותי בעיר בקצה המדינה ולהיות עוגן קבוע בכל נסיעה דרומה. בעלי המקום, ענבר שפירא וליאור רפאל, שמההתחלה הכריזו שמדובר במסעדה זמנית, עברו החודש הלאה לפרויקט הבא, והותירו את סצינת האוכל המקומית קצת יותר כבויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully