וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: גוצ'ה פותחת בר אויסטרים

3.5.2015 / 14:37

אחרי שמסעדת מונטנגרו וקפה נחמני לא החזיקו מעמד, מכר רפי באדר (קפה נואר) את השטח לקבוצת מסעדות גוצ'ה, שתפתח במקום אויסטר בר בקיץ הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירות ים בתמחור הוגן. מולים בגוצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש מאז סגירתו של קפה נחמני (בבעלות המסעדן רפי באדר שבבעלותו גם קפה נואר הסמוכה ומסעדת סבסטיאן בהרצליה והקומה הרביעית), והיום נודע כי החלל נמכר לקבוצת גוצ'ה, שהצליחה להפוך ללהיט את הקונספט שלה: מסעדת דגים ופירות ים בתמחור הוגן.

חגי צ'יסמריו, מנכ"ל הרשת אישר את הידיעה, שאכן בעוד פחות מחודשיים, תפתח רשת גוצ'ה מסעדה רביעית במספר, בפינת הרחובות אחד העם ונחמני. "אכן קנינו את המקום" מאשר צ'יסמריו. "הקונפסט עוד לא מגובש עד הסוף, אבל אני יכול להגיד שזאת לא תהיה עוד מסעדת גוצ'ה, אלא פרויקט חדש ומעניין שאנחנו בונים כרגע. עם זאת, אני יכול להבטיח, שהמקום החדש יהיה גם הוא באווירה וברוח שמאפיינות את המסעדות שלנו".

בפרויקט החדש שותפים צ'יסמריו, ניר ברא"ז בעליה של הרשת, ואיתן ששון, השף של מסעדות גוצ'ה. אל הקבוצה הצטרף לצורך הפרויקט רועי ימין, אשר ינהל את הפרויקט וינצח על הכל, ימין ליווה בעבר את הקמת מסעדות צפרה וטופולופומפו של השף אבי קונפורטי.

"הקונספט הוא אויסטר בר, זה משהו שאין בארץ, ונראה לנו שמאוד יכול ללכת. חוץ מאויסטרים, הרעיון הוא בעיקר דגים בכל מיני צורות, דגים נאים, מבושלים ועוד". שף עדיין לא מונה למסעדה, אך זה אמור לקרות בתקופה הקרובה. המסעדה מתוכננת להיפתח לקראת הקיץ, באזור אמצע-סוף יוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת מונטנגרו, לא החזיקה מעמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

המיקום שבו תיפתח המסעדה גדוש בהיסטוריה קולינרית ומריבה אחת בין שני מסעדנים מפורסמים. לפני 26 שנים הקים בלוקיישן המסעדן רפי אדר את מסעדת פרונטו, בפינת הרחובות אחד העם ונחמני. 8 שנים לאחר מכן הוקמה בשכנות, על אותה פינה, מסעדת קפה נואר של המסעדן רפי באדר שגם היא הפכה במהרה למוסד. בהמשך עבר השטח של פרונטו לבאדר, בעקבות סכסוך מתוקשר בין השניים שאדר מכנה כיום "תרגיל לא נעים". בעקבות כך, העתיקה המסעדה האיטלקית את מיקומה לרחוב הרצל.

באדר הקים על השטח המדובר את מסעדת מונטנגרו, שלא צלחה, שינתה קונספט מספר פעמים וסגרה את שעריה. לאחר מכן הגיע ניסיון שני, ובמקום נפתח קפה נחמני של באדר שגם הוא לא נחל הצלחה וולאחר שנתיים של פעילות לפני קצת יותר מחודש גם קפה נחמני סיים את פעילותו.

אויסטר בר. נחמני 26, תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אויסטר. ShutterStock
בקרוב בר אויסטרים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully