וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת רמלה החדשה בת"א - שיפודים במחירים נוחים

12.5.2015 / 12:53

על חורבותיה של סטפן בראון המיתולוגית בת"א נפתחה להרצה בימים האחרונים מסעדת רמלה החדשה, שהיא למעשה בר שמגיש גם אוכל במחירים ידידותיים. במרכז התפריט מככבים השיפודים

רמלה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
התפריט מודפס על הקירות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בר שאפשר להגיע אליו בכל שעות היום

"אין פה מנות שאתה מזמין ב-100 שקל ותקוע עם משהו שאתה פחות אוהב, זה בא לידי ביטוי גם בגודל וגם במחיר"

על חורבותיה של סטפן בראון המיתולוגית נפתחה להרצה בימים האחרונים מסעדת רמלה החדשה. בעלי הסטפן, שאול טבת, צירף אליו את אפי רז מסביח טשרניחובסקי, פופי סינג, אשר עבד איתו במשך שנים במסעדה ושי אליהו, לשעבר מסעדת הבסטה, ויחד הם פתחו מחדש את המקום. "המשותף לנו הוא שכולנו אנשי אוכל ואנשי עבודה", מסביר טבת.

טבת, כלקח מהשנים האחרונות והלא פשוטות של סטפן בראון בנה תפריט חדש, קליל ונגיש יותר לקהל שיוצא לבלות. "הגישה פה היא של אוכל קל, מנות קטנות. אנשים יכולים לבוא לפה ולהזמין שיפוד אחד - שניים. אין פה מנות שאתה מזמין ב-100 שקל ותקוע עם משהו שאתה פחות אוהב, זה בא לידי ביטוי גם בגודל וגם במחיר". המקום אשר עבר שיפוץ מסיבי, מציע בעיקר ישיבה סביב בר גדול, בו הוקם גריל יקיטורי עדין, עליו מוכנים השיפודים.

טבת, עוקב מקרוב אחר הסצינה הקולינרית שמתרחשת בתל אביב בשנים האחרונות. "הסביבה פה היא יותר של ברים, של בילויים. אם לבן אדם יש מסעדה שהוא אוהב הוא הולך אליה פעם בכמה זמן. קהל שיוצא לברים, יכול לצאת אליו כמה פעמים בשבוע ואם הוא מזמין משהו לאכול אתה צריך לאפשר את זה עבורו".

רמלה היא למעשה מסעדה בתוך בר, כאן טבת מגשים חלום אישי - בר שפועל בכל שעות היום. "רציתי לעשות מקום של לילה, שאפשר לשבת בו גם ביום". המקום אמוריפתח כבר בשבוע הבא החל משעות הבוקר המאוחרות "לי באופן אישי הכי חסר ללכת לבר בארבע אחר הצהריים ושיהיה שם אוכל", חזון שיתממש בבר-מסעדה רמלה, שיציע אוכל של ברים ומקום של לילה ביום. בזמן הקרוב אמור להיפתח חלון לרחוב, דרכו אנשים יוכלו לקחת שיפודים בפיתה בטייק אוויי.

המבורגר של מסעדת סטפן בראון. ברני ארדוב
ההמבורגר נשאר!/ברני ארדוב

בתפריט, אשר מודפס על הקיר, תמצאו מבחר של שיפודים, רבים מהם ידידותיים לטבעונים. כמו גם שיפודי דגים ובשרים. בין היתר תוכלו לנגוס בשיפוד פורטובלו (11 שקלים), אספרגוס (11 שקלים), בטטה (9 שקלים), שיפודים של דגים קטנים כמו מליטה, ברבון או צ'יפורה (13 שקלים), פרגית (16 שקלים). עוד בתפריט שקדי עגל (25 שקלים), נתח קצבים (25 שקלים), המבורגר (65 שקלים), סלטים קטנים כמו כרוב וחרדל שחור (16 שקלים), פיצה מח עצם (23 שקלים), פיצה טבעונית (34 שקלים), סיגרים (33 שקלים) ועוד.

היה לך קשה לקבל את ההחלטה הזאת, לוותר על הסטפן אחרי כ"כ הרבה שנים?
לא, אני נורא אוהב להרוס ולבנות. רציתי לעשות את השינוי הרבה זמן, והייתי תקוע עם אישורים שהייתי צריך לקבל מהעיריה", אומר טבת. "סטפן כמו שהיה, היה גדול מדי, והתאים לתקופה מסוימת. לפני 18 שנה אנשים יצאו מהרצליה והסביבה לאכול ארוחת ערב במסעדות בת"א, היום פתחו מקומות קרובים יותר. זה לא תפריט שמעניין היום כ"כ אנשים, זוג שיוצא היום בערב, פעם בכמה זמן, אז הם ירצו ללכת לאחד המקומות החדשים שהם שמעו עליהם, הם לא ילכו למסעדה, אפילו שהיא טובה, שעושה אוכל מאוד בסיסי. הפיתרון היה ללכת על שיפודים קטנים, שזאת תהיה שיפודיה, אבל באווירה של בר".

אגב מקומות מחוץ לת"א, למה קראת למקום דווקא רמלה?
"זאת ג'סטה לרמלה, שהרוק בארץ צמח משם, בגלל שהמקום שם דגש חזק גם על מוזיקה. אם היום זאת הבועה התל אביבית שנותנת את הטון, אז בשנות ה-60 הסצינה הייתה ברמלה-לוד, מועדונים שם ניגנו רוק. זה סוג של מחווה לתקופה ולרמלה עצמה שהיום אף אחד לא מצפה שהתרבות תבוא משם. זה גם מתאים לשיפודים, מתאים לפה. זה מראה שאנחנו רוצים להיות רמלה".

רמלה, אלנבי 97 ת"א, 5604725?03, שעות פעילות: ראשון - שבת: 19:00 עד הלקוח האחרון. בקרוה בחל מ-12:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully