וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה מקומות שאהבנו החודש

גלידרייה נהדרת שתעביר את הקיץ בשלום, מסעדה חדשה שהיא מעבדת ניסויים של אוכל ישראלי, המסעדה המושלמת לשבת בירושלים ובית הקפה שבו תעבירו את ימי הקיץ. המקומות שהכי אהבנו החודש

אוכל ישראלי מזוקק: דוק

דוק. ראובן קסטרו
קולורבי בדוק/ראובן קסטרו

מסעדת דוק החדשה שנפתחה לא מזמן היא מעין מעבדת ניסוי משוגעת שסיפקה את אחת הארוחות הכי כיפיות שיצא לנו לאכול לאחרונה, בחסות האחים ההרפתקנים יותם ואסף דוקטור. הפשטות החיננית של האוכל, הישראליות שספוגה בכל מנה, וצורת העשייה הייחודית, כל אלה סיקרנו אותנו וגרמו לנו להזמין כמעט את כל התפריט. כבשו את ליבנו מנת הקולורבי הנהדרת, שמזכירה תפוח אדמה שלפני רגע נשלף מן המדורה ומנת המטפונה טלה, שהיה רך ועסיסי.

בשורה התחתונה: אם יש מקום אחד שאנחנו בטוחים שנחזור אליו גם החודש, זה האחד.

דוק. רחוב אבן גבירול 8, ת"א. 03-6098118. לא כשר

בית הקפה: נחת

נחת. אינסטגרם קפה נחת, צילום מסך
נחת/צילום מסך, אינסטגרם קפה נחת

בית קפה מושלם נמדד בכמה פרמטרים: קפה משובח, נשנוש טעים ליד, אווירה נעימה ואיזשהו קסם חמקמק שעושה חשק לשרוץ בו שעות. להגדרה הזאת קולע בנון שלנטיות קפה נחת בכיכר דיזינגוף שמרכז בתוכו חובבי קפה איכות שמוגש בכוסות מגניבות. בנחת מתמחים בתערובות קפה מיוחדות, לצד תפריט מצומצם אך מושקע של כריכים ומאפים מבית לה גטרי, במילויים מענגים כמו פטל או פיסטוק סיציליאני. המיקום נחבא מעט מהרחוב אבל מעניק בו זמנית זווית קסומה למזרקה בככר דיזנגוף, בליווי צל נעים.

בשורה התחתונה: בחירת השם לא הייתה יכולה להיות מדויקת יותר.

קפה נחת. רחוב ריינס 1, תל אביב. 03-5564447.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הכוכבת של הקיץ: ארטה – אמנות הגלידה

גלידת העוגה של הדוכס בגלידרייה ארטה. דניאלה קנטיני,
כדור "העוגה של הדוכס" בארטה/דניאלה קנטיני

הסלוגן אמנות הגלידה, ניבט מכל עבר בגלידרייה החדשה שנפתחה ברחוב נחלת בנימין ,והטעם מוכיח שאכן מדובר באמנות. הבעלים האיטלקיים, עברו הכשרה מקצועית בארץ מולדתם, והתוצאה – גלידה איטלקית ביתית ואיכותית, ללא פשרות, צבעי מאכל, או חומרים מתחלבים. אפילו קישוטי הגלידה הם בעבודת יד, ואינם תעשיתיים. בין המבחר העצום , הבחירה לא פשוטה, עם טעמים כמו העוגה של הדוכס, שוקולד קינמון, עוגת ארטה ועוד ועוד.

בשורה התחתונה: אנחנו נחזור עד שנצליח לטעום מכולם.

ארטה - אמנות הגלידה. נחלת בנימין 11, תל אביב. 8954868?055

אי של יציבות: קופי בר

קופי בר. אפיק גבאי
מנה בקופי בר/אפיק גבאי

בתוך שפע המסעדות שנפתחות חדשות לבקרים, לא תמיד הקופי בר נמצאת בתודעה שלנו. אבל העובדה המדהימה היא שבכל פעם שנמאס לנו ממסעדה טרנדית כזו או אחרת ומתחשק ללכת על המוכר והבטוח, או שדרושה מסעדה לסועדים שונים זה מזה, אנחנו חוזרים לשם, ומתפלאים לגלות עד כמה והאוכל תמיד מצוין ויציב השירות נהדר, ולא משנה כמה הקהל אקלקטי - כולם יוצאים מרוצים.

בשורה התחתונה: פתרון מנצח לארוחה משפחתית.

קופי בר. יד חרוצים 13, ת"א. 03-6889696. לא כשר

שבת בירושלים: מנזה

קינוח  קוקילידה במסעדת מנזה. גרדה גלזר
קינוח קוקילידה במנזה/גרדה גלזר

חיפוש אחר מסעדה ירושלמית שפתוחה בשבת מעלה בסופו של דבר מעט מדי אופציות, רובן ככולן שחוקות ומוכרות. לכן כשכבר מוצאים משהו שעובד בשבת והוא חדש יחסית - ההתרגשות רבה. מסעדת מנזה נמצאת באחד מאותם איים תחומים אשר שוקקים יחסית בשבת ומציעה עיצוב כייפי, אווירה ותפריט מגוון עם מנות שף כמו ריזוטו סרטנים, קבב דגים, המבורגר איכותי ושפע קינוחים. חוץ מזה מוגש כאן בראנץ' מפנק מדי יום עד 1, כולל בסופי שבוע.

בשורה התחתונה: הבילוי האולטימטיבי בשבת בעיר הקודש.

מנזה. רחוב בצלאל 10, ירושלים. 02-6255222. לא כשר

משפחתי בדרום: מחלבת משק צאלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבינות במשק צאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי שם בדרום בחבל אשכול, לא רחוק מעזה, נמצאת אחת ממחלבות העיזים המקסימות שיצא לנו לפקוד. היא אמנם דורשת לא מעט ניווט עם רכב בעקבות שלטים בדרכי עפר, אבל בסופו של דבר מגיעים לחנות קטנה ומתוקה באמצע שום מקום עם מבחר מצוין של גבינות משובחות ויש גם ריבות ויין. מומלץ להרכיב ממוצרי החנות סלסילת פיקניק קטנה ולצאת ולכבוש את האיזור.

בשורה התחתונה: עצירה חמודה לפני, אחרי, או במהלך טיול משפחתי.

משק צאלה, עין הבשור. מועצה אזורית אשכול.08-9965987. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully