וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת פרסקו נפתחה באשקלון

15.6.2015 / 15:13

מסעדת פרסקו מרחובות פותחת סניף נוסף באשקלון, כשבמקום החדש התפריט יתן פחות מקום למטבח הרומני וישים דגש רב יותר על בשרים משובחים ונתחי בשר גדולים ישירות מהמגדל

פרסקו. צילום: יאיר בן צור, מערכת וואלה! NEWS
הסטייקים של פרסקו אשקלון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יאיר בן צור

מסעדת פרסקו ברחובות, אשר צירפה אל שורותיה לפני מספר חודשים את השף נתי שפריר, מדרימה ופותחת סניף נוסף, הפעם באשקלון. איש הבשר חנן אברמוביץ' ממפעל הבשרים קרל ברג והבעלים של מסעדת פרסקו ברחובות, פתח לפני כשבועיים את פרסקו גריל בר באשקלון. נתי שפריר, אשר היה השף של מסעדת בלזק באשדוד שנסגרה בסוף הקיץ שעבר, וכיום עומד בראש מסעדת פרסקו ברחובות, שותף גם הוא בפתיחת המסעדה ובניית התפריט, אך על המטבח של פרסקו אשקלון אמון השף הצעיר חניאל בלצר, בן טיפוחיו של שפריר בימי בלזק.

"בפרסקו אשקלון יש פחות דגש על המטבח הרומני, ויש נטייה יותר למטבח האמריקאי, דגש על בשרים טובים, נתחים גדולים שמגיעים היישר מחוות הגידול של אברמוביץ' בגליל", מספר שפריר. "אנחנו מביאים משהו אחר לאיזור הזה, משהו שלא קיים פה", מוסיף בלצר. "אני באופן אישי לא נתקלתי בנתחים כמו פורטרהאוס בסביבה".

קינוח פפנאש במסעדת פרסקו. גל בן זאב, מערכת וואלה! NEWS
קינוח פפנאש מסורתי/מערכת וואלה! NEWS, גל בן זאב

בפרסקו אשקלון יוכל קהל הסועדים ליהנות ממנות ראשונות כמו חלת בצל בלומיין, שרימפס & בייקון על הגריל, קלמרי מטוגן, שרימפס בחמאה ושום ובאפלו ווינגס עם מטבל גבינה כחולה ומקלות סלרי. עוד בתפריט מנות כמו בייבי ריבס ברוטב ברביקיו סודי, עוף בסלסה - עוף שלם במרינדה צלוי צלייה איטית בגריל ומוגש כנתחים בסלסלה וסדרת הבורגרים המיוחדים של פרסקו. על הגריל נצלים נתחים גדולים של בשר ודגים במשקל של 300 גרם עד 700 גרם לצד הקבב הרומני של קרל ברג.

בגזרת הקינוחים מוגשות מנות כמו בננה בראוניז עם קרמל בננות גלידה פאדג' שוקולד קצפת ואגוזים, ניו יורק ציז קייק - עוגת גבינה 30% אפויה עם רוטב פירות יער וכדור גלידה; הקינוח הרומני המושחת פאפנש - סופגנייה מבצק גבינות עם שמנת חמוצה וריבת דובדבנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנטרקוט במסעדת פרסקו. נמרוד סונדרס
האנטריקוט של פרסקו/נמרוד סונדרס

"בשונה מרחובות, האווירה בפרסקו אשקלון, היא חצי אווירה של מסעדה, חצי של בר", מסביר בלצר. "הרעיון הוא שבשעות המוקדמות זאת תהיה יותר מסעדה משפחתית, ובשעות הערב המאוחרות קהל צעיר יגיע לכאן כאל מקום בילוי. כבר מאז שפתחנו הספיק להיות לנו קהל שחזר כמה פעמים".

פרסקו, הפנינים 53 (מרכז הפנינים), אשקלון, 08-6751220. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פרסקו
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully